Primul pas spre a deveni un om de nimic

47 2 1
                                    

Urăsc școala! Deși au trecut doar două ore de când sunt aici, deja nu mai suport. Prima oră am avut-o cu Liam și cu Bella, iar a doua, care este matematică am avut-o singură și deși ador materia asta(știu, ciudat) nu eram atenta deoarece preferam să vorbesc non-stop cu Zayn prin mesaje. In acest moment, mă îndrept singură spre sala de sport pentru că am sport, evident. Noroc că mi-am pus în ghiozdan echipamentul. Ajung în sfârșit și mă schimb. Mi-am luat pe mine o pereche de pantaloni Nike, gri și un pic mai largi, o bustiera Nike și un bluzon Nike. Mă încalț repede cu o pereche de Nike-uri și îmi prind parul intr-o coadă in vârful capului. Observați că sunt obsedată de Nike, nu de alta, dar le fac reclamă și sunt un fotomodel pentru compania lor deoarece am semnat un contract cu ei înainte să plec din New York. Intru în sală si deja ii văd pe restul acolo, Liam, Niall, Sofia și Bella. Înaintez spre ei.
-Hei!-spun când ajung langa ei
-Ceau Kath!-spune Liam venind lângă mine. Ce faci?
-Bine pe aici, tu? Nu apucă să răspundă că Bella îl întrerupe.
-Vai Kath, ce dragut din partea lui Zayn să iti cumpere o masina.
-Știu, chiar mi-o doream foarte mult. Restul unde sunt?
-Au mers la V.
-Am auzit că avem un nou profesor de sport super sexy și tânăr.
Știu că V este un bar care aduce mai mult a club și prin care am mers si eu de câteva ori, este foarte fain. Discuția ne-a fost întrerupta de ușa sălii de sport pe care intra noul profesor de sport. A început să vorbească cu noi, dar eu nu eram atentă la el pana i-am auzit numele.
-Bună ziua, elevi! După cum ați auzit eu sunt noul vostru profesor de sport Ethan Hawke(nu este actorul american, pur si simplu i-am dat numele lui). Am ridicat repede privirea când i-am auzit numele, nu îmi vine să cred, Ethan al meu. Ethan este un baiat înalt foarte bine proporționat, un pachet de mușchi, parul negru, ochii căprui și un zâmbet de milioane și tot odată este cel mai bun prieten al meu sau a fost pana când s-a decid sa plece. Am suferit foarte mult după el, dat apoi am fost informata ca a plecat deoarece cineva a vrut sa il omoare si nu mi-a spus pentru ca nu a vrut sa ma îngrijorez. Nu mi-am dat seama că plâng pana nu am simțit lacrimile care curgeau pe buzele mele.
-Astăzi vă las sa stați, dar de ora viitoare începem în forță.
Colegii mei s-au împrăștiat, doar Liam a rămas langa mine.
-Kath, de ce plângi? S-a întâmplat ceva?
Nu i-am răspuns si am fugit spre vestiar, am inchis ușa dupa mine si am început să plâng și mai tare bucurându-mă că sunt singură, dar bucuria nu a durat mult timp deoarece Ethan a intrat pe ușă trântind-o în urma lui.
-Katherine...a spus șoptit
-Ethan, o Doamne. Mi-a fost așa dor de tine, spun fugindu-i în brațe.
Brațele lui mă strâng tare și simt fiori în tot corpul, imi ridic privirea de pe umărul lui și îi observ privirea drăgăstoasă. Dar ceea ce mă surprinde este faptul că pur și simplu își zdrobește buzele de ale mele. Ramân stână de piatră, însă încep și eu să îi răspund la sărut. Mă ia pe sus și merge cu mine în baie, încuie ușa cu cheia și mă pune cu fundul pe chiuvetă fără să ne despărțim din sărut. Îmi strecor mâinile sun tricoul lui și îl arunc pe jos și când vreau să desfac cureaua pantalonilor simt cum hanoracul zboară de pe mine. Reușesc intr-un tarziu să îi dau jos pantalonii și el face la fel cu ai mei. Depune săruturi pe umerii mei coborând până la piept apoi mușcând ușor fiecare părticică de piele, îmi dă jos bustiera și eu îmi cobor mâna pe boxerii lui și strâng ușor ceea ce îl face să geamă puternic. Îi dau jos boxerii și el îmi sfâșie chiloții, nu trece o secundă că deja îl simt cum se împinge puternic în mine de mai multe ori ceea ce mă face să strig, dar el nu se oprește. Dintr-o dată simt că nu mai rezist și îmi eliberez corpul printr-un orgasm fiind urmată de Ethan. Mă dau jos de pe chiuvetă și îl împing în perete. Depun săruturi pe fiecare părticică de piele și îl mușc puternic. Mă pun în genunchi în fata lui și încep să îi ating cu buzele membrul întărit. Fac mișcări de du-te Vino și nu durează mult până cand îi aud vocea:
-Katherine
Credeam că își va da drumul în gura mea, dar cu o viteză si o forța uimitoare mă ia pe sus și mă întoarce cu fața la perete și intra în mine(prin spate) dându-și drumul la fel de repede. Mă întorc spre el și îl sărut apăsat și încep să mă îmbrac la fel făcând și el.
-Trebuie să vorbim, spun repede. Nu ar fi prea bine să ne vedem la mine acasă, dar văd eu cum rezolv. La ora 2 pm imi trimiți un mesaj, poți afla numărul meu de telefon din dosarul de la scoala, și adresa ti-o voi trimite eu după ce văd cum eliberez casa.Mă uit în oglindă să văd dacă nu arat prea șifonată, îi depun un sărut pe obraz și plec ca și cum nimic nu s-a întâmplat. Doamne, l-am înșelat pe Zayn, ultima curvă am ajuns, nu pot să cred că eu chiar am ajuns să fac una ca asta. Mă schimb de echipamentul de sport în hainele care le-am avut pe mine de dimineața și mă dau cu parfum în timp ce îmi verific machiajul și parul. Sunt gata! Ies grabita din vestiar și îmi văd prietenii în fața ușii cum mă așteaptă și bănuiesc că o să mă asalteze cu tot felul de întrebări asta doar dacă Liam le-a spus că am plâns. Însă nimeni nu zice nimic și doar Liam se uită întrebător la mine.
-Kath hai că mergem la cantină, spune Bella către mine
-Vin imediat, doar vreau să vorbesc ceva cu Liam, spune eu cu un zâmbet fals pe buze și mă întorc cu fața spre el în timp ce ceilalți înaintează. -Uite,Liam...
-Nu Kath, las-o așa. Ai plâns și ai fugit în vestiar și cand am vrut să merg după tine deja profu intra așa că nu încerca să mă minți sau să îmi inventezi povesti, e treaba ta ce ai făcut cu el în vestiar.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jan 09, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dark loveUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum