Zayn stătea pe prima treaptă a scărilor si ne privea foarte, foarte nervos. Am dat de dracu.
-Ia mana de pe ea, nemernicule. Ii spune Zayn înaintând spre noi.
-Nu iau mana de pe ce este al meu.-spune Harry. Mă scuzi, sunt un obiect? Îți arat eu ție.
-Multunesc Harry pentru cadou, dar nu trebuia sa te deranjezi însă apreciez. As prefera sa încetați amândoi pentru ca m-am saturat sa fiu tratată ca un obiect si prefer sa fiu lăsată in pace. Rămâneți aici, bateți-va si faceți ce vreți, eu o sa imi iau noul prieten si o sa ma deplasez usor si in liniște spre mașină.-spun si fac semn spre Axy. Ies fin casa fara sa ascult protestele celor doi si ale Kristinei si merg la mașina, imi așez ochelarii pe ochi, imi pun câinele pe scaunul din dreapta si ii pun centura si pornesc. Ma îndrept spre locul in care am stat dupa bătaia celor doi. Tot timpul am avut probleme in viața mea, m-am chinuit mult timp sa imi găsesc prieteni care sa nu stea cu mine pentru bani si am încercat tot timpul sa imi fac părinții sa ma observe, însă fara niciun rezultat. Da, am niște prieteni minunați si sunt foarte fericita pentru asta. Dar eu nu mai simt nimic pentru Zayn, in afara de iubire frățească, de când a apărut el, magnificul si Cuceritorul Styles. Ajung la destinație, iau câinele in brațe, ma așez pe marginea prăpastiei si imi scot pachetul de țigări. Nu mai imi pasa! Asta o sa se întâmple, mai ales ca eu nu cred ca Zayn rezista fara sex sau fara un oral deci pun pariu ca m-a înșelat deja. Ceea ce am facut si eu, intr-un fel. Am avut iubiți la viața mea, dar nu am ținut la ei. Nu am simțit ca trebuie sa fac asta.
Nici nu stiu in ce categorie ma încadrez. Adica, toată lumea imi spune ca sunt rebela, tupeista si alții ma fac fițoasa sau diva. Ceea ce nu sunt, din moment ce părinții mei mi-au oferise totul pe tava, am ajuns sa gândesc ca o fițoasa pentru ca nu imi permit sa ies oricum pe strada fara sa primesc Obiecții din partea mamei mele. Și acum țin minte când nu imi plăcea sa port haine scumpe, dar ma trezeam cu dulapul plin din cauza mamei mele. Nu mai zic ce scadal a facut când a aflat ca fumez, însă ii mulțumesc Domnului ca nu a aflat de droguri sau curse. In NY concuram foarte mult la curse si câștigam tot timpul chiar si împotriva băieților. Am venit aici cu scopul de a uita de "problemele" de acasa si acum ma trezesc cu mai multe din cauza lui Harry. Harry, poate între noi este o simpla atracție. Trebuie sa îndepărtăm asta pana nu se produce ceva mai mare. M-am ridicat de pe stânca si l-am luat pe Axy care vad ca dormea dus. Am mers la mașina si am pornit spre casa și l-am sunat pe tata. Dupa al doilea ton a răspuns.
-Bună tată.-spun calmă, nu vreau să ma enervez ca atunci o sa iasă rău.
-Ma bucur ca ai sunat, scumpo. Ce faci? Cum esti? Îți place casa?
-Sunt bine si totul este foarte frumos, tată. Tu ce faci?
-Acum citeam ziarul in care ai apărut cu Zayn.
-Ce ziar?-spun in timp ce măresc viteza.
-Nu ai văzut? V-au facut fotografii poze atunci când a ajuns si el in Seattle, când v-ați întâlnit la scoala.
-Super, de asta aveam nevoie acum. Tati, stii...am nevoie de ceva.
-Spune, scumpo. Orice pentru prințesa mea.
-Vreau sa imi trimiți o menajera sau sa cauți una pentru ca nu vreau sa stea cu mine ci sa o sun când am nevoie.
-Bineînțeles scumpo. Încerc pe luni sa îți trimit. Prințesa, stai ca te sun in 5 minute. Bine?
-Ok.
Eram deja in cartierul meu si am cotit la stânga pana am ajuns pe drumul frumos asfaltat. Parchez mașina in garaj pentru ca toti prietenii mei sunt aici si nu vreau sa ma înghesui in parcare deși e imensa, mașinile sunt parcate neglijent. Il dau jos pe Axy din mașina si merge in spatele casei. Eu intru in casa si vad ca in sufragerie stau toti prieteni mei in liniște. Ciudat. Jake, Chris, Kristina, Alex, Bella, Liam, Niall, Sofia, Bea și Harry și Zayn
-Doamne , Katherine! Unde dracu ai fost? Tu stii ce ne-ai speriat.-urla Jake la mine.
-Am avut treaba.-spun și ma îndrept spre canapea, dar nici nu ma pun bine jos ca imi suna telefonul. Este tata.
-Da tata.-spun si vad ca toti se uita la mine acum mai ales Jake.
-Acum poți sa imi spui de ce mai ai nevoie.
-Am nevoie de niște bani.-spun si Jake se uita urat la mine gen "de ce nu imi ceri mie bani?"
-Cati, raza de soare?
-Cat pentru un Mustang, cel mai nou model apărut, roșu. Deci vreau in jur de 200.000$ pentru ca mai am nevoie. Mai am in cont in jur de 1.550.000$ trimiși de tine, dar nu vreau sa ii stric pe toti.
-Bine scumpo, sper sa nu ai nici o reținere sa cheltui banii aia.
-Nu tati, doar ca nu am avut pe ce. Însă promit ca pana luna viitoare nu mai sunt nici jumătate. Oricum vin cu Zayn acasa când pleacă si el.-spun si vad cum se apropie de mine si imi face semn spre telefon sa il dau si lui.
-Tati, vrea Zayn sa vorbească cu tine. Te sun eu maine. Te iubesc
-Si eu scumpo.
Ii înmânez telefonul lui Zayn, iar el cu tata încep deja o discuție.
-Ceau Josh.
-...
-Si mie imi este dor de tine, promit ca vin când ajung in NY. Ai rezolvat cu ce te-am rugat?
-...
-Ajunge maine dimineața? E perfect! Ai luat banii din contul meu, sper că altfel jur că îți dau un pumn când te vad. -spune Zayn râzând.
Deja ii aud rasul tatălui meu. Ei doi se înțeleg foarte bine. Nu mai sunt atenta la Conversația lor si imi mut privirea spre cei din camera. Harry se uita urat la mine si chiar nu înțeleg motivul. Jake are aproape aceeași mutră ca Harry si restul se uita curioși la mine si Zayn Închide telefonul.
-Iubito, când aveai de gând sa imi spui ca vii cu mine?-spune Zayn
-Am vrut sa fie o surpriza.-spun si il sărut pe buze iar el se așează pe canapea si ma trage la el in brațe, chiar mi-a fost dor de buzele lui. Vad ca se ridica si cu mine in brațe merge in dormitor si Kristian imi face cu ochiul si face semn spre Harry iar eu imi întorc nepăsătoare ochii peste cap si il sărut pe Zayn mult mai pasional. Ajungem in camera mea si el ma întinde pe pat si se urca deasupra mea, imi da hainele jos iar eu procedez la fel pana rămânem amândoi in lenjerie.
-Ti-a fost dor de mine, iubitule?-spun senzual la urechea lui.
-Ahh...da.
-Atunci am sa te răsplătesc pentru ca ai așteptat atât.-spun si fac o rotire brusca pana ajung deasupra lui. Imi dau sutienul jos si imi frec sânii de pieptul lui in timp ce mâinile mele ii atingeau usor pectorali si il mușcăm de gât.
-Oh doamne, Katherine.-geme el puternic
Nu il bag in seama si cobor cu săruturile pana la boxeri pe care ii arunc repede jos si privesc spre erecția lui imensa. Ii sărut vârful nasului ducă care ii iau tricoul si il sfâșii in doua si ii leg mâinile dupa picioarele. Scot din sertar toppingul de ciocolata pus pentru astfel de situații si il preling la mine pe sâni sup privirea lui flamandă, dupa care imi pun pe deget si il sug usor. Imi așez picioarele de o parte si de alta a lui astfel in cat mădularul lui sa imi ajungă la intrare. El geme puternic iar eu ma întind deasupra lui si il murdăresc cu ciocolata dupa care iau sticla si ii tron pe piept dupa ce mai păstrez un pic pentru adevarata surpriza. Încep sa ling usor toată suprafața care este murdărită iar el isi strânge pumnii si respira tot mai scandat.
-Khaterine, te rog da-mi drumul nu mai stiu cat rezist.-spune
-O sa fac diabet, iubitule, dar merita. -spun mârâind
Ma ridic in genunchi si ii iau cu degetul ciocolata de pe piept si o duc la gura. Cobor cu degetul fara sa ating pana ajung la feminitatea mea si il introduc usor dupa care fac cerculete si il simt cum se încordează si cum privirea lui devine si mai flamandă. Scot degetul usor si ma îndrept ca o felina spre el si ii pun degetul in fata gurii, el se năpustește asupra lui cat ii permit mâinile sa se ridice, iar eu il depărteze usor. Zayn tipa ca un animal si forțează materialul tricoului.
-Nu inca iubitule altfel nu mai Primești nimic. -ii spun și ii duc degetul la gura si il ating cu limba si el face la fel sub privirea mea de prădător. Gustul dulce-Sărat imi invadează simțurile si Zayn începe sa il sugă usor. Ma ridic de pe el și ma îndrept spre dulap de unde iau o sticla de Șampanie pe care o pun lângă pat si iau o eșarfa pe care i-o leg la ochi si alta la gura. Ma poziționez ca la început dupa carea trag in spate pana când capul meu este la nivel cu mădularul lui. Ii ating cu limba si il cuprind cat de încet posibil cu gura si simt cum se încordează dar scoate un țipat care a fost înăbușit de eșarfa. Il cuprind pe tot si fac mișcări de du-te Vino pana când simt ceva scurtându-se la mine pe gât. Ii dau eșarfa de la gura jos dar nu si cea de la ochi pentru ca stiu ca il doare sa nu ma vada, dar ma răzgândesc si i-o dau jos fara sa il mai chinui atât, nu ca nu i-ar plăcea, dupa ce iau sticla de Șampanie si mi-o torn pe tot corpul, ma apropii de el si imi poziționez sânii chiar fata in fata cu privirea lui si ii dau eșarfa jos iar el rămâne uimit de priveliștea oferită.
-Gusta iubitule.-spun si ma apropii de el astfel in cat sânii mei sa fie la nivelul gurii lui, iar el imi suge fiecare sfârc in parte si geme. Ma ridic usor si ma așez cu feminitatea la el pe fata si deja ii simt limba in interiorul meu făcând cerculete nu mai rezist mult si ajung si eu la primul orgasm. Decid sa ma întorc astfel in cat pieptul meu sa fie la linia V-ului lui si gura mea prinzandu-i mădularul pentru a doua oară in gura iar el isi introduce limba in mine. Ne facem treaba si cu un ultim geamăt ajungem la orgasm de odata. Ma ridic usor si ma poziționez cu feminitatea din nou la erecția lui si o introduc usor in mine, pana ajung la capăt si ma ridic usor făcând mișcări de du-te vino iar Zayn tipa atât de tare de cred ca la auzit si femeia de serviciu de la scoala, iar eu imi dau drumul urmată de el. Închid ochii si dintr-o data simt cum niște mâini ma cuprind si ma arunca pe burta pe pat.
-Ai vrut sa ne jucam iubito, asta o sa facem. -spune cu o voce răgușită.
Il simt cum imi lasa săruturi usor pe spate pana când simt o durere plăcuta in partea de jos si il aud pe Zayn gemând usor si intrând mai tare in mine de vreo 7-8 ori atât de tare de parca vrea sa ma taie in doua, așteptam sa isi dea drumul dar nu o face si iese rapid din mine, ma întoarce cu fata si isi năpustește anaconda in gura mea unde ajunge la climax. Dupa ma săruta pasional pe buze si cade lat lângă mine, in camera lăsându-se liniștea care era Sparta de Respirațiile noastre accelerate. Corpurile noastre sunt transpirate, dar adormim asa fara sa ne pese.
Dimineața ma trezesc din cauza alarmei la 6:50 am. Am dormit 2 ore. Am si uita ca am scoala. Ma rog, Zayn dormea lângă mine dus si ma hotărăsc sa nu il mai trezesc si vad ca sunt îmbrăcată in tricoul lui care nu stiu de unde a aparut pe mine dar cred ca el l-a luat din dulap si lenjerie intimă. Cobor jos fara sa imi pese dar ma opresc când ii vad pe toti la mine in living. Nu imi prea pasa, mai ales ca toti m-au vazut asa. Ei isi întorc privirea spre mine, iar Jake si Harry se uita urat la mine si restul cu o fata perversa. Bella imi întinde o ceașca cu cafea si eu ma așez lângă ea pe un fotoliu.
-Șiii...care ii faza de ca uitați asa si de ce aveți toti fetele astea de parca ați fost in club si nu ați dormit nimic?-spun usor somnoroasa si casc
-Pai, nu am putut dormi aseara din cauza ca cineva a avut chef de prostioare si strigau mai rău ca maimuțele.-spune Chris amuzat.
-Ok, mă rog. Ai vazut ce fata ai?-spune Liam, se vede ca esti proaspăt fututa.
-Heii!!!zic si arunc cu o perină dupa el. -Eu merg sa fac dus si sa ma schimb si vorbim dupa.
Ma ridic si ma îndrept spre camera mea, intru usor fara sa il trezesc pe Zayn si intru la dus. Ma spăl cu gelul lui de dus si cu șamponul lui pe par si ies intr-un prosop. Imi usc parul cu uscătorul in baie sa nu fac gălăgie si il las pe spate, el fiind foarte drept. Ma duc in camera si imi iau lenjeria pe mine, o pereche de pantaloni negri mulați cu talie mai inalta si rupți, o pereche de bocanci negri, un top negru cu Nirvana si o cămașa roșie in carouri care o leg dupa solduri. Ma machiez usor si imi pun ochelarii de soare pe ochi, geanta cu câteva caiete si cărți si ies pe ușa. Imi iau telefonul si vad ca este 7:40 si ma duc in Bucătărie sa imi iau un mar sa il mănânc pe drum. Ma îndrept spre ușa dar sunt oprită de vocea lui Zayn. Chiar nu stiu unde a dispărut toată lumea. El coboară repede scările îmbrăcat cu o pereche de pantaloni negri cu tur si in mana cu un tricou negru care il trage pe cap si o pereche de Nike air Max. Ajunge in fata mea si ma săruta pe buze iar eu imi încolăcesc mâinile dupa gâtul lui.
-Neața iubito!
-Neata iubitule!
-Am o surpriza pentru tine. -spune usor.
-Ce? Stii ca nu imi plac surprizele
-Pe asta o sa o adori. Închide ochii. Spune si eu il ascult iar el imi pune mana la ochi, ieșim pe ușa si mergem vreo 10 pași si se oprește.
-Gata?spun nerăbdătoare
-Da, spune si imi da mana jos mana de la ochi iar eu deschis usor Si in fata ochilor imi apare un frumos Mustang roșu sângeriu ultimul model. Cel care l-am cerut tatei
-O doamne Zayn! Il ador. Mulțumesc frumos.-spun si il sărut apăsat pe buze.
-Orice pentru prințesa mea. Hai sa te duc la scoala, de acolo ma ia Jack sa mergem pana undeva.
-Ok. Conduci tu, te rog?
-Sigur. Apropo iubito, ai fost minunata aseara.
-Stiu.-spun si radem împreuna
Intram in masina dupa ce el imi deschide portiera si ieșim repede din curte. Pe drum ne-am sărutat non-stop si am vorbit diferite chestii. Ajungem in fata liceului si Zayn parchează masina in parcare, dupa care iese si înconjoara masina. Imi deschide portiera sub privirile serioase ale celorlalți elevi si eu ies grațios din masina și ma agat de Zayn. Vedem mașinile prietenilor noștri ca vin si parchează lângă noua mea masina formând un cerc.
-Uuu, ce achiziție!!-spune Niall
-Mulțumesc, Zayn mi-a făcut-o cadou. -spun si il sărut
Liam pornește muzica care răsuna pana se suna si eu ma despart de Zayn. Asa as vrea sa fie viața mea de acum in colo. Totul este perfect, prieteni, familiei si iubitul perfect.
CITEȘTI
Dark love
Novela JuvenilKatherine -o fată bogată care a primit totul pe tavă de la părinții ei însă vrea să se mute alături de fratele ei in Seattle, el fiind șef de mafie. Își lasă iubitul si cei mai buni prieteni in N.Y. care au învățat-o cum sa își trăiască viața Tre...