Okuyacağınız için teşekkür ederim öncelikle. Umarım ki beğenirsiniz. İyi okumalar dilerim.
-----------
Başlamıştı yine yeni gün. Her zaman ki gibi okul,okuldan sonra ev. Evde yem--Oha! Bu gün okulun son günü! Nasıl olurda hatırlamam! Tanrı'm,sen bana akıl ver.
Hızla yataktan kalktım. Dünden hazırlamış olduğum kıyafetlerimi alarak,üstüme geçirdim. Saçlarım zaten,dünden yapılmıştı. Mechi arkadan yamuk bir balıksırtı denemişti. Ve gayet de güzel olmuştu.
Hafiften saçımı düzenleyerek çantamı aldım. Aşağıya indim. Yatağımı annem toplardı zaten.
"Martu! Nereye böyle? Kahvaltı yapmayacak mısın?!"
"Hayıır! Bu gün okulun son günü! Gitmem gerek!"
Ayakkabılarımı da alarak evden çıktım. Gariptim ben,arabaya biner öyle giyerdim ayakkabılarımı. Hatta Garip değil,aşırı gariptim.
Arabaya binerek ayakkabılarımı giydim. Hemen gitmem gerekiyordu. Yoksa hem son gün geç kalacak,hem de komşu çocuğuna yakalanacaktım. Ki yakalandım.
"Hey! Stoessel?!"
Bir sen eksintin. Hiç uğraşamam şimdi. Okulda beni bekleyen birkaç ağaç var.
"Sonra saçmala. Okula geç kalıyorum."
"Hatırlatırım--"
"Aynı okuldayız."
Gazı körükleyerek evin önünden ayrıldım. Hayır,yakışıklı çocuk ama biraz da Stilinski gibi tatlı olsa? Sanırım burada da Teen Wolf delisi olduğumu belli ettim.
On dakika sonunda okula varınca hemen arabadan indim ve koşarak okula girdim.
"Beş.....Dört....Üç....İki....Bir...Sıfır..."
Yine sayıyorlardı. Ben..son saniyelerde yetişirimde.
"Sonunda geldin Martu!"
"Tamam ya. Kızmasana hemen! Şu yan evdeki komşu çocuğu yakaladı yine."
"Desene;bırakmadı seni yine."
Göz devirerek Diego'nun yanına oturdum. Sesi çıkmıyordu,kesin karneyle ilgiliydi.
"N'oldu bakayım sana?''
"İki puanla takdir kaçırdım Martina. Daha ne olabilir?"
"Vay canına. Üzülmesene,alt tarafı bir belge."
"Eğer takdir alsaydım,annemler sizinle gelmeme izin vereceklerdi. Ve ben gelemiyorum."
"Hayır,geliyorsun. Gece penceren açık olsun. Jorge'yi yukarı göndericem."
"Cin fikirli seni!"
Bu çocuğu seviyorum. Sürekli takdir almasına rağmen,bu sene teşekkür alması bayaa garipti. Tabii,Mercedes'i saymazsak. O'nu düşüneyim derken,derslerini boşlamıştı. Aynı Mercedes gibi.
Öğretmenimiz Bayan Pasquarelli -kendisi Ruggero'nun annesi olur- içeri girdi. Bayan Pasquarelli Tarih öğretmenimizdi. Genellikle bu dersi sevmeyenler Bayan Pasquarelli sayesinde severlerdi.
"Merhabalar Gençler. Bildiğiniz üzere bu gün okulumuzun son günü. Üç ay boyunca tatilde olacaksınız. Dinleneceksiniz ve tarih kitaplarını yutmak zorunda olmayacaksınız. Buna rağmen ben bu gün olan iki dersimizi boş bırakıyorum. Sadece ikinci ders karnelerinizi vereceğim. Çıkabilirsiniz."
Bu kadını seviyorum. Gerçekten,ciddiyim şu an.
"Martu!"
"Ne istiyorsun Jorge? Dökül."