Capitolul 1: SCOALA...SE...TERMINA...

58 1 1
                                    

Insfarsit...ultima saptamana de scoala... :))Azi este duminica....asa ca maine este...of...LUNI :(

Luni...
Ma indrept spre clasa...cand nebuna de prietena mea...sare la gatul meu...Am tras o sperietura zdravănă.....

-Ce-ai pățit?
-Nimic...Am vrut sa te salut...
-În halul ăsta? ??
- Dappp.....Ce...nu tema supa...nu???
-Nu...doar puțin...puțin...mai multtt....
-Scuze...dar am vrut sa ne distram
-Ok...te cred...

Așa ca am intrat în sala de clasa cu nebuna de Alexandra...apropo pe mine mă cheamă Susana.

Despre mine... ;}
Deci...eu am 13 ani...Ma cheamă Susana, și am o prietena pe nume Alexandra.Sunt la școală în Argentina, mai exact în Buenos Aires.Stiu....știu...stau în orașul în care se filmează serialul VIOLETTA...Dar eu nu sunt înnebunită după acest serial. :/
Deși este un serial dintre cele mai bine clasate în preferințele tinerilor/adolescenților.

Deci...unde rămăsesem?!A da...la școală. Am numai note bune...si cu tot cu asta sunt și cea mai deșteaptă din clasa...si toți mă considera o tocilara...mai puțin prietenele mele:Ale, Lorena (Lori) și Carla. Ma înțeleg foarte bine cu toate...mai ales cu Ale!

În timpul orei...
Aud un şaşait în spatele meu, era Măcheila...Cea mai Fitoasa fata din clasa...poate chiar din școală! !!:'( Eu una o urăsc și totusi si ea mă urăște.Este iubita celui mai bad boy din școală Lucas...care este în clasa a8 B...iar noi suntem în a7A.
-Hey...toci ce faci? Încerci sa rezolvi cinci exerciții deodată?
-Nu! De ce aș face asta?
- Pentru ca ești o toci...
-NU sunt o tocilara sau toci sau cum mai vrei tu sa-mi spui!Da?!
-Nu!
-Mai lasa-mă...Fitoaso spun eu în șoaptă întorcănduma la loc...adică cu fata la tabla, nu la fitoasa asta!

În pauza...
Ma panichez...acum ca am avut curajul sa io spun în fata lui fitoasa asta ca nu sunt o "tocilar pută sa se întoarcă în potriva mea!!!
-Hey,ce faci Susana?
-Ce sa fac??? Am germana...Pa!
-Pa!
Mă îndrept se hol...cand sa o iau la stânga pentru a o lua pe scări...Ma împiedic de o cutie de lapte...da...si aici e mizerie ca în România...(m-am mutat de un an în Buenos Aires, înainte am stat în România).Din fericire, mă prinde cineva exact la tanc!!!
Era Derek. Cel mai drăguț tip pe care îl știam eu...si nu doar eu...si
toate celelalte fete!!!
El îmi spune:
-Ești bine? Ar trebui sa ai mare grija...nu am vrea sa te ranesti!

OMG......

- Auzi...Îți mulțumesc .ultima pentru ca mai salvat!
-N-ai pentru ce!

Va urma...

Hey...Hey...vreau sa va spun ca aceasta cea dea treia mea carte...Îmi place sa scriu...sper ca și vouă va place sa citiți!
-Psss...Uite un sfat:dacă nu te prea pricepi s acri cărți uite câțiva pași simpli!:
*Nu copia pe alți...de ex.daca un om citește o poveste apoi o citește pe a ta și e exact ca cealaltă...nu - va plac ea sa audă același poveste puțin diferita...
*Nu încerca faci perfecta...adică sa crezi ca dacă a ta nu va fi cea mai votată din grupul tău de amici...v e i deveni secundara...încearcă sa fi creativ și singur!!! Și sa nu vrei sa fie cea mai buna astfel nu va fi!
*Fi fără limite! ! Încercați sa faci Cum sa nu fie prea lunga sau prea scurta!!! Fa sa fie exact Cum vrei TU!
Bun...pai astea au fost sfaturile mele...Dacă îți sun te folos cuplare dacă nu......

Dacă tina plăcut povestea Da like sau scrie un comentariu!!!
BEY BEY!

O Iubire de o vara♡♥♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum