Capitolul 2: Certurile...

30 1 1
                                    

Deci...rămăsesem ca cel mai frumos băiat Derek...Ma prins în brațe!!!♥
-ĂĂĂ...Trebuie sa merg la ore...pe mai târziu!
-Ok.Pa!
-Pa!
Nimic nu îmi putea strica Bună dispoziție...doar...Măcheila...
-Ce crezi tu ca faci cu iubitul meu???
-Mai bine zis fostul tău iubit!
-Ă...Nu mă contrazici tu pe mine!
-Ba da! Hey...parcă eu eram iubitul tău?!spuse Lucas.
-ĂĂĂ...Asculta iubi...
-Mai lasa-mă! Ieși împreună cu toți băieții din școală și apoi îi lași balta! Pa!
- Uite Ce-ai făcut?!
- Eu nu am facut nimic! Tu ții facut-o cu mana ta!
-Vai doamne...un cuvânt sa mi aud de la tine ca praf și pulbere iese din tine!
-Las-o!spune Derek ca un erou exact la tanc...
- De ce? Ca sa fi cu ea? Și pe mine sa mă lași dinnou singura???
- Da! Nu vreau sa mai fac greșeală de a mai fi cu cineva ca tine...DA?!!!
-Nu...o sa regreți pentru ce ai făcut!!!
-Vai doamne...ce frica îmi e! Spune Derek spre mine râzând.

Au trecut patru zile deja și...lui Derek nu i s.a întâmplat nimic rău...Din fericire nici mie!

Se pare ca gelozia Măcheilei a ajuns prea departe...Am ajuns la director...nu mă credeți? Haideti sa vedeți!

Aceasta mi-a pus catalogul furat (de ea evident) în dulapul meu! Va vine sa credeți? Și profesorii o cred un înger și îi fac toate poftele... dar acum va fi altfel! Eu voi face cumva sa se afle vinovatul!!!
- Nu im i vine sa cred?! Tocmai tu cea mai buna eleva a noastră ai putut face așa ceva!?
-Va jur ca nu eu am fost!
-Asta spun toți!
- Nu este adevărat!!! De data asta nu eu am fost!
-Atunci cine? Te pomenești a fi Măcheila? Nu!?
- Pai...cred ca ea a fost...e geloasa pe mine! Și sar putea!
-Bine...bine...nu îți voi chema părinții!
În gândul meu...fiu...insfarsit ceva bun pe ziua de azi!
Va mulțumesc mult pentru ca nu îmi sunați părinții!
-Cuplacere...dar tot va trebui sa aduci matura și sa ștergi cutia de lapte pe care ai alunecat ca sa nu existe nici o problema cu Măcheila...
- Ok...mulțumesc mult!

Așa ca a trebuit sa curat nu doar acea pata de lapte... dar și tot holul...Într-una fel am scăpat de ora de istorie...care mă super plictisește...dar tot va trebui sa îmi transcriu lecția...pentru ca ora aceasta ar fi trebuit sa mă asculte dar mă va asculta ora viitoare...

În pauza...
-Hey...vroiam sa te întreb dacă ai vrea...știi tu...sa mergi cu mine la în suc după ore!?Îmi spune Derek puțin rușinos.
-Desigur! Mulțumesc pentru invitație...
-Cupla...atunci...ne vedem la ieșire...ok?!
-Da ok! Pa!
-Pa!
- OMG...spune cu dispreț Măcheila...Se pare ca mici porumbei se vor vedea după ore! Vor avea și o surpriza...Din partea mea! Spune Măcheila cu rasul sau malefic...

După ore...
-Bună Derek!
-Bună! Mergem?
-Da...desigur!

La pizza...
-Deci...ce pizza vrei?
-Pizza casei.
-Și mie îmi place pizza casei! O împărțim în doua?
-Ăăă...da!
-Ok...OSPĂTAR!
-Da?! Ospătarul nu era...era..

Va urma...

Bun pai acesta este al doilea capitol al meu din cartea O IUBIRI DE O VARA, sper ca va plăcut pana acum...mai urmează...sper ca va lăsat în suspans...
Pa!

O Iubire de o vara♡♥♡Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum