Cum bine stiati...Măcheila a fost exmatriculata...iar...nu dupa mult timp(2zile...)a fost bagata iarasi!Mai ramasesera doar 1zi de scoala...in care nu mai facem cam nimic...doar predam cartile iar ce mai facea Măcheila aici?!Ma cam ingrijora ca a fost dinnou bagata in scoala.
Pai...Sa CONTINUAM...
Derek se indreapta spre mine.:{}♥OMG...ce sa fac?
-Susana...te iubesc...vrei sa fi prietena mea?
~Evineeeeent~...
-Da!
-Ok...vrei sa vi in parc dupa ore?
-Da...ne vedem dupa ore...!
-Ne vedem!Eram asa bucuroasa...pana ce au peste...stiti deja...
-Auzi...fata...ce crrzi ca scapi una doua de mine?!
-Pai speram.
-Esti o...o...uff...
-Nu cred ca sunt uff...
-Ia mai lasa.ma!
-Ok...tu ai inceput...eu plec!
-Nu asa repede!Am auzit ca te vezi cu DEREK...Spune ea ca o rasfatata ingamfata...
In fine...e oribil ca este cu mine in clasa...si sa nu te lase impace!
-Auzi tu...ma urasti?
-Da...ce intrebare este asta?
-Daca mai ura...nu mai mai urmari!DĂĂĂ...Spun eu incercand sa o imit.
-Ff amuzant...spune ea cu dispret.
-Sti nu imi vei lipsi vara aceasta!
-Nici tu mie...Pa!
-Pa...Spun eu fara interes.Ce credeam ca va fi o super vara s.a dovedit a fi o vara...veti vedea:
In vacanta...
Ma intelegeam fff bine cu Derek...asa ca ne.am propus sa ne vedem si in vacanta!
Insa...cineva ne desparte...intr-un fel! Si uitati cum:
In parc...-Auzi...fat-o?imi zice Măcheila cu dispret si parca cu sila...ori te desparti ori ai sa ai de a face cu mine!
-Vai...ce o sa imi faci?
-Nu stiu...o sa vad!
Atunci se apropie de mine si im ida cu capul de un copac...din fericire nu ma lovit foarte tare...si exact la tanc a aparut si Derek!♥FIU...
-Imi poti spune te rog ce faci cu iubita mea?
-Dar nu fac nimic...
-Nu...dar sunt orb...
-Ia mai lasa.ma!
-Si tu pe noi!
-Esti bine? imi spune el ff ingrijorat
Cand vroiam sa deschid gura imi suna telefonul...era tatal meu...si atunci raspund:-Alo?Da!
-Buna scumpo!
-Buna!Ce s.a intamplat?
-Bun....pai trebuie sa vi acasa pentru ca este o urgenta...sora ta...sora ta...Va continua...