-Ce?Ce este cu sora mea?
-Sora ta...a plecat...de pe Pamant...
-Aaaaaa....in acel moment am inceput sa plang pana mi.am umplut cred ca gheanta!
-Stai...de ce plangi?
-Cum adica de ce plang???Sora mea a murit si tu...
-Stai...cum adica a murit?
-Pai...tu ai spus ca nu mai e pe Pamant!
-Vroiam sa zic...ca...a plecat intr-o excursie cu iubitul ei pe luna...asta e cadoul ei de aniversarea lor de 1an...dăă...
-Tata...nu incerca sa fi cool!!!
-Ok...trebuie sa plec...Pa scumpo!
-Pa!
-Scuze...pentru...tot...ii spun eu lui Derek.
-Nu face nimic...voi astepta cat se va putea pentru a afla un raspuns de la tine...
-Raspuns?Pentru ce?
-Pentru asta...
Dintr-o data se apropie de mine si ma saruta...a fost magic...eram in al 1000cer...cand...deodata se aude o explozie.Ne.am speriat asa de tare...noroc ca a iesit un profesor pe hol si ne.a linistit pe toti.Era defapt o "mica"eruptie a unui vulcan facut de copi de la ora de stiintele naturii...evident ca a trebuit sa eliberam salile de clasa,holurile si sa iesim in curte.Nu am mai vazut atatia copii de la 1iunie...sau de la ultimul exercitiu de incendiu...
-Copii,copii,stati calmi...din fericire nimeni nu a patit nimic...va puteti intoarce linistiti in clasele voastre...Eram cu totii fericiti...mai ales pentru ca mai era doar o zi si se termina scoala...evident ultima zi fiind ziua in care suntem premiati...eu voi lua ca de obicei locul intai...in timp ce Măcheila mentiunea...nu stiu sigur care...Lore va lua credem noi mentiunea 1,Carla locul 2 si Ale locul 3.Eu oricum le iubesc pe toate indiferent de notele lor...
Derek...
Este cel mai dragut baiat pe care-l stiu...e sensibil...si ma iubeste cum niciun alt baiat nu ma mai iubit.Din lacate are un rival...James...e un papalapte...se crede smecher dar...nu este...din nefericire lui ii place de mine...iar Derek...o sa vedeti.
-Buna papusa!
-Papusa ii spui jucariei tale...da?
-Dar aca vreau si tie?
-N.ai sanse!
-A nu?
-Nu...si lasa.ma in pace daca nu vrei sa intervina iubitul meu!!!
-Acela fiind?
-Derek."Prietenul tau ce mai bun",spun eu cu un glas putin malefic.
-Nu e prietenul meu!
-Stiu asta!Vroiam sa te enervez...
-Cum voi face eu acum?
-Cum?
Atunci Derek intra pe usa...si...James ma saruta...eu il uram...in acel moment mi.a venit sa dau cu el de toti pereti!Mai ales pentru ca ma distantat de Derek...Nu stiu cum dar sarutul lui imi placea,era asa...asa...STAI PUTIN!Ce tot vorbesc eu aici?Nu imi placea deloc.Sarutul a durat aproape un minut...iac...
Dupa ce s.a terminat i.am spus ca il urasc si am fugit la Derek.
-Derek!Derek stai.
-Pentru ce?sa va mai vad giugiulinduva???
-Dar mie nu imi place de el...el s.a dat la mine!!!Te rog...asculata.ama!Si crede.ma!
-Dami timp.
-Pentru ce?Eu nu am vrut!Doar sti ca el incearca sa ne desoarta din totdeauna!
-Pai...eu...