1

454 36 69
                                    

Evlilik?

Benim ailem bu kelimeyi ne kadar basit görüyordu. Evliliği kolay sanıyorlardı hatta onların gözünde bi imza yetecek gibi konuşuyorlardı bazen.
Evlenmek için karşındakiyle zaman geçirmiş, ona güvenmiş, ona aşık olmuş, onun sana aşık olduğundan emin olmuş olman gerekir. Evlilik için sevgi, saygı, güven, aşk gerekirdi zaten ne saçma anasını satayım, aşk kadar boktan bişey yok.

Fakat ben Ailemin torun sevdası ve evliliğe takıntısı yüzünden, daha tanışalı bir hafta olan, ayrıca asla samimi bulamadığım şirketimizin ortağının kızı olan varoşla evlendiriliyordum, hatta bu akşam.

MÜKEMMEL AMINA KOYAYIM.

Zorla yataktan kalkıp hemen bir duş aldım. Ben duştayken bizimkiler gelip koltuklara yığılmışlardı. Altıma geniş bir kot, ütünede salaş bir gömlek giyinmiştim.

"Ooooo damat beyyy nasılsın düğün stresi var mı?"

"Off hemde nası jin?!!
O kadar heyecanlıyım ki heyecandan kabız oldum sıçamıyorum amına koyayım, dalga geçme bak zaten cinlerim tepemde."

"Ay iyi be sustuk gelmişler sana belli ama ben sana diyorum kaç git canım evladım yoksa annenler evliliğinizin birinci ayı dolmadan torun ister işte o zaman boku yersin, ay hem ben dede olamam çok gencim daha"

Jin haklıydı annemgil sıyırmıştı ama kaçamazdım, kaçarsam neler olurdu tahmin bile edemiyordum...

"Tae sen bu salağa uyma mal mal konuşuyor, artık bitti o iş kızı ortada bırakıp kaçamazsın hem kaçarsan baban seni süründürür"

"Yoongi napsın çocuk, eşcinsel? Ailesinde durumları malum söyleyemedi ve şimdi istemediği bir evliliğe zorlanıyor.."

Namjoon yine mükemmel yorumlamıştı
Evet gaydim. Lisede bir çocuğa platonik olduğumda fark etmiştim bunu, çok güzel zamanlardı...
Ama aileme söyleyemedim, söyleseydim ikiside utanırdı benden.

"Kocam yine haklı zırlama yoongi ayrıca o sümsükte buldu benim çıtır yakışıklı evladımı salmıyor.
O kadar istemiyorum dedi çocuk, insan biraz utanır? ıyy gurursuz varoş"

Jin'in bu tepkilerine gülüp Namjoonun hazırladığı kahvaltıdan yemiştik.

"Hızlı olalım geç kalmayalım salona, daha hazırlanıcaz hepimiz"

"Yoongi valla çok hayırsız bir abiymişsin tch tch, ne meraklıymışsın bizim minik Taemizi evlendirmeye??
Hem bu çocuk taş gibi, kaslı, yakışıklı, güçlü, böyle sporcu, boksör moksör bir erkeğe layık o sümsük varoşa değil!."

"Jin bebeğim yapacak bişey yok artık olan oldu elimizden ne gelir ki?"

"E kaçsın diyorum dinlemiyorsunuz"

"Yok Namjoon bu Jin iyice delirdi, sen bunu bu gece lütfen bir kendine getir."

"Ay hoşt sapık, hem benim aklım gayet yerinde kaçmazsa o istemediği biriyle gerdek yaşıyacak biz ise Namjoonla mutlu mutlu uyuyacağız?"

"NE GERDEK Mİ? Siktir bide o vardı asla olmaz asla, of tanrım gerçekten oturup ağlayacağım.."

"Günaydın evladım o yüzden napıyoruz Jin baba sözü dinleyip kaçıyoruz"

"Tamammm bu kadar yeter,
Artık çok geç Tae o yüzden zırlamak yerine masayı toplamama yardım edin sonrada salona hazırlanmaya gidelim artık, maalesef düğünümüz var..."

Evdeki işleri halledip salona gelmiştik gelin ve ailesi çoktan gelmiş hazırlanmaya başlamışlardı.
Bende odama geçip saçlarımı yaptırtmaya başlamıştım.
Saçlarım hallolduktan sonra çalışanlar çıkmıştı ve hemen ardından annem odaya girmişti.

Never, say naver ~taekook~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin