Okuyuculardan tehdit alıyorum imdaatt!
Neyse sizin için bölümleri daha hızlı yazıyorumm (bir haftadan fazla süredir bölüm atmıyorum)Yorum yaparsanız çoook mutl olurumm
Keyifli okumalar~___________________________________
"Sürprizzz!!!"
Gelen kişiyle alakam olmadığını anlayınca derin bir nefes verdim.
Bağıran kadın jungkook'a sarıldığında yüzünü azda olsa görmüştüm bizim yaşlarımızda çok güzel bir kızdı.
Jungkook ilk başta neye uğradığını şaşırmış olacakki kızın sarılmasına karşılık vermedi ama sonra kıza sarılıp konuştu."Ne işin var burda? Hem sen ne ara geldin Amerika'dan?"
"Sürpriz yaptım işte sevgilim, kötü mü old-"
Kız beni farkedince kaşlarını çatıp Jungkook'a baktı.
"Mesajlarda misafirininde olacağından bahsetmedin?"
"Aslında oda Sürpriz oldu neyse gir artık üşüyeceksin"
Kız Jungkook'u kafasıyla onaylayıp içeri girdi, Jungkook'ta valizleri içeri alıp kapıyı kapatmıştı.
Kız Jungkook içeri girdiği gibi ellerini boynuna sarıp öpüşmelerini sağlamıştı. Şaşkınlıkla onlara bakarken Jungkook'ta aynı şekilde bana yandan bir bakış atmıştı, hemen önüme dönüp yutkundum. Jungkook'un Sevgilisi olmasına şaşırmamıştım zaten ama bunuda beklemiyordum.
"Napıyorsun soohee? Görmüyor musun içerde arkadaşım var?"
"1 yıldır görüşmüyoruz Jungkook özledim napabilirim?"
Yine onlara doğru döndüğümde el ele bir şekilde salona doğru geldiklerini gördüm. Hızlıca ayağa kalkıp kızı selamlamıştım fakat kız ayaklarıma doğru şaşkınca bakıyor, arkasındanda Jungkook dudaklarını birbirine bastırıp gülmesini bastırıyordu.
"Ah! Bu şey.. Jungkook'un eşofmanları bana olmadıda.. o yüzden yani"
Kız gülümseyip beni kafasıyla onaylamış ardından elini uzatıp
"Ben soohee, Jungkook'un sevgilisiyim peki sen? Seni hiç görmedim"
Hemen elini sıkıp karşılık verdim.
"Bende Taehyung, Jungkook'un lise arkadaşıyım çok takılmıyorduk o yüzden görmemişsindir. Memnun oldum"
"Bende öyle.
Eee sevgilim bana kahve yok mu?""Yok, iki tane vardı."
"İyi madem seninkini içerim bende"
Soohee Jungkook'un eski yerine oturmuş çocuğun kahvesine uzanıp içmeye başlamıştı. Jungkook yanıma otururken konuştu.
"Niye döneceğinin haberini vermedin ki? Gelmezdim buraya"
"Bir şey olmaz bebeğim yarın yada bir kaç gün kalıp döneriz yani tabii Taehyung çok kalmayacaksa?"
Jungkook ensesine kaşıyıp bana döndü. Yaptığı imadan rahatsız olsamda gülümsedim ve hemen söze girdim.
"Beni sorun etmeyin zaten yarın erkenden gideceğim"
Jungkook kaşlarını çatıp bakmaya başladığında onu görmezden gelmiştim.
"Analdım, zaten kıyafetsiz geldiğine göre kalıcı değilsindir?"
Soohee'nin iğneliyici laflarını görmezden gelecektim, sadece Jungkook için...
"Merak etme size rahatsızlık vermeyeceğim"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Never, say naver ~taekook~
FanfictionEvlenme yaşı geldiği için ailesinin zoruyla ortağının kızıyla evlenme durumunda kalıp, dügününden kaçan ve ilk gördüğü arabanın önünü kesip binen Taehyung, Ünlü bir boksörün ayrıca lise platoniğinin arabasına binmişti...