2

255 31 123
                                    

Hellü yeni bölümle ben geldimm
Keyifli okumalar

       ________________________________

"Lan! İbne Tae?!"

"Jungkook?"

Jungkook beni sonunda dinleyip arabayı sürmeye başlamıştı. Bende sadece ona bakıyorumdum. Eskidende çok yakışıklıdı ama büyüdükçe olgunlaşmıştı. Dar giydiği kazağından dolayı pazuları ve geniş omuzları çok belli oluyordu. Dudağına ve kaşına piercing yaptırmıştı saçları dağınık olmasına rağmen hoş gözüküyordu.

Ne diyordum ben?!
Hemen önüme dönüp yutkundum.

"Süzmen bittiğine göre neler olduğunu açıklayabilirsin bence?"

"Ha? O mu şey, şey işte.."

"Taehyung konuşsana, ne işte?"

"Düğünümden kaçtım."

Direkt uzatmadan söylemiştim, yalan söyleyecek halim yoktu. Jungkook şaşkınlıkla bana dönüp, şaka mı yapıyorsun bakışları atmaya başlamıştı.

"Bakma öyle ciddiyim ben."

Bu sefer gülmeye başladığında koluna vurmuştum ciddi olmaya çalışıp konuşmaya başladı.

"Genellikle gelin kaçmıyor muydu düğünden ya?"

Tekrar kahkaha attığında. Gözdevirmiştim, Neresi komikti bunun?

"Bir şey dicem harbiden adam akıllı anlatır mısın şunu?"

"Hayır istemiyorum, taşşak geçmekten başka bir şey yapmıyorsun hala narsist itlerdensin"

Lisede takıntılı zorbalardan olmasada Jungkook'ta insanları aşağlayıp bundan zevk alan tiplerdendi. Ben o zamanlar onun için gayet iyi bir seçenek oluyordum, aynı sınıftaydık ve ona göre derslerime önem veriyor ve çok çalışıyordum inek tiplerdim yani. Benden kopya ve ders notlarını istediğinde vermediğim için benimle uğraşmayı genel rütini haline getirmişti o zamanlar. Şimdi bu söylediğim zoruna gitmiş olacak ki dilini yanaklarına bastırıp alaycı sesinin aksine ciddi bir sesle konuşmaya başladı.

"Kim, şuan benim arabamda oturuyorsun bir boksörün hemen yanında, ağzını toplasan iyi edersin."

Vay amına koyayım boksör mü olmuştu? Doğru o lise zamanlarındada yapıyorduda bu kadar ciddileştiğini bilmiyordum. Az önceki tehditkar cümlesini belki şuan lisedeki ben yeseydim korkardım ama şuan zerre siklememiş ve alaycı bir şekilde yanıt vermiştim.

"Boksör olman senden korkmuyor olduğum gerçeğini değiştirmiyor?"

"Boksta iyi olduğum kadar yataktada iyiyim, ordada korkuturum inan farketmez"

Jeon Jungkook...
Hep böyleydi değişmemişti, hep böyle arsızdı. Onunda Bisexuel olduğunu düşünüyordum, bu cümleyi kullandığına göre öyleydi bence.

"Noldu lisede gay erkeklerle ibne diye taşşak geçiyordun?"

"O o zamandı, hem ayrıca bence eskilerden çok vurmayalım ha? Bak sen patlarsın sonra"

Evet, okulun son haftası Jungkook'a açıldığım için rezil olmuştum beni tüm okula rezil etmişti. O hafta okula gitmemişim ve karnemide arkadaşıma getirtmiştim zaten istesemde gidemezdim çünkü olay babamında kulağına gitmişti...
Ne salakmışım ben ya? Şimdide beni eskilerden dürtüyordu ama benim utanacak hiç bir şeyim yoktu.

"Vursana ya? Benim utanacak hiç bir şeyim yok eşcinsel olmak utanacak bir durum deği-"

"Tae sadece şakalaşıyorum, eşcinsel olmanın utanılır hiç bir tarafı yok biliyorum zaten bunu. O zamanki cahillikle yapmıştım ve pişmanım"

Never, say naver ~taekook~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin