Mahoutokoro Okulu her senenin ilk günü mutlaka büyük bir tören düzenlerdi.
Önceki seneden seçilmiş olan öğrencilerin hepsi okul bahçesinde diğerlerine sihirleriyle göz kamaştırıcı hatta nefes kesici gösteriler yaparlardı.
Shou köşesinde durmuş şaşkınlıkla gösterileri izlerken, düşündüğü şey seneye bu gösteride yer alacak kadar yetenekli olup olamayacağıydı.
Mahoutokoro her ne kadar öğrencilerini teker teker mülakatlara alarak, güçlerini ve seviyelerini öğrenerek, en iyilerini seçerek okula alsa da her yıl başvuran herkesi bir kuraya sokar, kazanan 4 farklı sınıftan 4 kişiyi ise sorgusuz sualsiz okula alırdı.
Shou Oota da bu senenin şanslı öğrencilerinden sadece birisiydi.
Önceden 2 yıl üst üste Mahoutokoro'ya başvuru yapmış, ilk yıl kabul alamayınca başka bir okula başlamıştı. 2. Yıl da kaybedecek bir şeyin olmadığını düşünerek başvuru yaptığında kura sayesinde kabul almıştı.
Şimdi 2. Sınıf Mahoutokoro öğrencisiydi ve o okul için hala çok yetersizdi.
Gösteri herkesi kendisine hayran bırakarak sonlandığında ise Müdire Farah her sene yaptığı konuşmayı yapmak için kürsüye çıktı.
****
Mahoutokoro nun en alt katındaki sol tarafa giden koridor, terk edilmiş ve kullanılmayan sınıflardan baska hiçbir şeyin olmadığı, örümcek ağlarından dolayı yürünmeyecek halde olan bir yerdi.
İşte tam bu sebeptendir ki oraya "hayalet koridoru" derlerdi.
Mahoutokoro içinde onlarca hatta belki de yüzlerce ırkı barındırıyordu. Bazı söylentilere göre bunlara hayaletler de dahildi. Hayaletlerin de bu koridoru kullandığına inanan kişi sayısı oldukça fazlaydı.
Ama hayaletlere inansanız da inanmasanız da bu koridora girmek okulu bilen hic kimsenin yapacağı bir şey değildi.
Shou da bu hataya düşmüş, hayaletler koridoruna giren merdivenin başına gelmişti.
Aslında bu koridordan haberi yoktu. Sadece sınıfını bulmuya çalışıyordu.
"Burda yenisin sanırım?"
Duyduğu sesle arkasını dönüp o tarafa baktı.
Dünya tatlısı, turuncu saçlı kahverengi gözlü bir kız yüzünde oldukça sevimli bir gülümseme ile ona bakıyordu.
"Şey, evet öyleyim" diyebildi sadece Shou.
"Nerden anladın?"
"Çünkü o katta hic kimse olmaz ve oraya da kimse inmez. Bunu bilmiyorsan burda yeni olmalısın."
Shou utancını gizlemek icin gülmüş, sağ eliyle ensesini kaşımıştı.
"Sana sınıfını göstereyim. Hangi sınıftaydın?"
Diye sordu genç kız kibar bir ses tonuyla. Shou ise içinden bu kızın bir melek olup olmadığını sorguluyordu.
"2A sınıfındayım.."
"Aa! Çok güzel bir tesadüf, aynı sınıftayız."
Ve böylece bu genç kız ile Shou'nun arkadaşlığı başlamış oldu.
Sınıfa gelene kadar Kaede Okulla ilgili bir sürü şeyi anlatmış, sınıfta da yanına oturmasına izin vermişti.
Sınıfta oturmuş etraftakilere bakan Shou'nun bakışlarındaki merak ve korku o kadar net hissediliyordu ki, genç kız kolunu onun omzuna koydu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
On İkinci Büyücü // Victory Kickoff Fanfic
FanficHer zaman zengin, saygın ve en güçlü büyücülerin seçilerek alındığı Mahoutokoro Sihir Okulu, içinde büyülerin yanı sıra bir sürü gizem barındırmaktadır. Bu büyük ve gizemli okula bir kura sonucu katılma hakkı kazanan Shou Oota, okulda yaşayacakları...