Asiye Eren: 24 yaşında. Fakir. Annesi Hatice babası Veli kız kardeşi Emel. Mesleği ev hanımı. Babasının borçları yüzüne zorla evleneceği kişi Tolga Barçın. Hayat dolu enerjik bir kız. Güzel.
Doruk Atakul: 25 yaşında. Ailesi yurt dışında. Arkadaşı Berk ve Aybike. Sevgilisi Yasmin. İşi holding sahibi. Yakışıklı.
Berk Özkaya: 25 yaşında. Ailesi yurt dışında. Zengin. Arkadaşı Doruk ve Yasmin. Karısı Aybike. İşi holding sahibi. Yakışıklı.
Aybike Özkaya: 24 yaşında. Annesi babası yurt dışında. Zengin. Arkadaşı Doruk ve Yasmin. Yasmin'den fazla haz etmez. Mesleği pilot. Kocası Berk. Güzel ve tatlı bir kız.
Emel Eren: 9 yaşında. Annesi Hatice babası Veli ablası Asiye. Fakir. Eğlenceli ve sevimli bir kız.
Veli Eren: 56 yaşında. Karısı Hatice büyük kızı Asiye küçük kızı Emel. Fakir. Tolga' ya borcu karşılığında Asiye ile evlendirecek. Mesleği yok. Hangi iş olursa yapar.
Hatice Eren: 55 yaşında. Kocası Veli büyük kızı Asiye küçük kızı Emel. Ev hanımı. Fakir.
Yasmin Yılmaz: 24 yaşında. Annesi babası yurt dışı. Zengin. Sevgilisi Doruk. Arkadaşları Berk ve Aybike. Mesleği Doktor.
Tolga Barçın: 25 yaşında. Annesi babası yurt dışında. Sevgilisi yok. Zengin. Mesleği holding sahibi. Velinin kızı Asiye'ye gönlünü kaptırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kimsin
RomanceAsiyenin ailesi borcu yüzüne zorla evlenmek zorunda kalıyor bakalım Asiyenin bu zorluklara karşı nasıl hayatta kalacak.