En son yaşananları hatırlıyorsunuz bence. En sonki paragrafı koymam saçma olurdu. Oy yüzden devamke.
--------------------------------------------------------------Aether dolabı halletmişken bizim Xiao ise duşundan çıkmış tercihen banyoda giyinmiş ve elinde havlu ile saçını kuruluyordu.
Aether odaya girdiğinde konuşmamayı seçip dolaba yönelmişti. Kıyafetlerini ayarladıktan sonra göz ucuyla koyu saçlıya bakmıştı. Arkasını dönmüş ve saçını kurulayan-en azından deniyen- Xiao'ya acıyıp yanına gitmişti."Hey. Kıştayız farkındasın değil mi? Böyle saç kurumazki. Bekle geliyorum."
Aniden muhabbet açıldığı için gerilen Xiao dediğini yaparak onu beklemişti. Elinde kurutma makinesi ile gelen Aether aygıtı fişe takıp hazır hale getirmişti. Şu anda Xiao kendi yatağında bağdaş kurmuş arkasında ise dizleri üstünde onun saçlarını kurutan bir sarışın. Kurutma işi sonunda bitmişti. Saçınıda taradıktan sonra bir süre öyle kalmışlardı."Teşekkürler... ve özür dilerim"
"... sorun değil"
"Yo hayır, gerçekten üzgünüm gereksiz yükseldim..."
"Affettim seni diyorum ya. Olur öyle şeyler. Hem bende özür dilerim. Bende bağırdım."
"Yani bir sorun yok değil mi?"
"Evet, yok."
O an ilk defa Xiao dönüp tebessüm etmişti içtenlikle.
"Gülümseyince çok güzel oluyorsun. Neden gülmüyorsun?"
"Sebebim olmamıştı o yüzden."
"Huh?" tam o sırada kapı tıklanmıştı.Xiao kalkıp kapıyı açtığında karşılarında Hu Tao vardı.
"Hey baksanıza, bizim odada oyun oynayıp kaynaşıyoruz. Sizde gelsenize. Şişe falan çeviririz hehehe."
"Ne gerek var çocukça işle-"
"Hu taoooo. Oluur. Gidiyoruz değil mi Xiao?"
"Tch. Peki..."
"Yarım saate gelin o zaman."
"Görüşürüzz.""Xiao, bende duşa giriyorum o zaman. Ancak kururum giyinirim. Sen uyu istersen?"
"Takılırım ben kafama göre. Sen gir duşa."(Xiao)
Ne dedim ben az önce? Sebebim olmamıştı o yüzden mi? Ne sebebi?? O mu beni güldürüyor? Hah aynen. İnandım. Tch yine kafam allak bullak oldu. En iyisi uyumak cidden olmayacak böyle.
(𓁹‿𓁹)
Duştan çıkan sarışın, uyuyan oda arkadaşını gördüğü an, en sessiz adımlarla haraket etmişti. Şimdi saçını nasıl kurutucaktı? Ses olurdu... Ama zaten uyanması da gerekiyordu. En iyisi dedi sarışın 'Ben normal olayım. Sesime uyanırsa gideriz' diye düşündü. Şimdi saçını kurutuyordu. Yavaş yavaş uykusunda da kalkıyordu diğeri. İşi bitince saçını örüp ayağına terliğini geçirmişti. O sırada ona katılan Xiao da onu tekrarlamıştı. Şimdi Hu tao nun odasına gidiyorlardı.
Oda bayağı kalabalıktı. Ana kadro oradaydı. Birde yeniler. Kısa bir kendini tanıtmadan sonra abur cuburlar eşliğinde daire kurulmuştu. İşte şimdi o kutsal oyun başlıyordu. D mi? C mi? İnsanların sırlarının döküldüğü, yeni aşkların filizlendiği ya da pişman olunan oyun. Kurtuluşu yok, korkutucu ama saran oyun.
Acaba kimlerin sırları ortaya dökülecek???
----------------------------------------------------------------------_/﹋\_
(҂'_')
<,︻╦╤─ ҉ - - Demek oy vermiyorsun ha?
_/﹋\_
Hemen oy ver! Yoksa geceleyin zortlayan tavşan tarafından cırcır büyüsü etkisi altında kalırsın.--------------------------------------------------------------
Kısa oldu biliyorum ama kendimi biraz rahatsız hissediyorum. Kusura bakmayın. Öpüldünüz ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Oda Arkadaşı/Xiao x Aether
RomanceXiao x Aether Hikayeden mini kesit♡ °...karnımda hissettiğim eller ile irkilmiştim. Bunu beklemiyordum. Beni kendine çeken kollar hafif xxxxxx ile xxxxxx çağrıştıran koku, beni kara delik gibi içine çekiyordu...° Bölüm gecikmesi olursa sebep üşeniy...