Dej sa začína odohrávať v Košiciach , kde sa Samuel , ktorý začína s hudbou stretne s Ukrajinkou ktorá bola na pár týždňov na Slovensku. Valeriya tu síce bude rozprávať po slovensky , no v "realite" rozpráva v svojom jazyku.
Valeriya :
Slovensko. Mám to tu celkom rada , hlavne Košice. Žije tu niekoľko členov mojej rodiny. Babka s tetou a mojou obľúbenou sesternicou. Opäť som ich prišla pozrieť , a dnes im aj oznámim akého partnera mi vybrali rodičia. U nás v rodine , sa to tak robí. Som s tým zmierená pretože mi to vždy prišlo normálne , keďže ma na to naučili už ako malú. Pred týždňom som sa stala 17 ročnou , čož znamená že je čas na to aby som sa naučila byť "domáca žienka" a to je ďalší z pár dôvodov prečo tu strávim pár týždňov. Akurát som prechádzala vlakovou stanicou keď som do niekoho narazila. "повія" (kurva) zanadávala som. Bol to úhľadný chalan. Bol asi v mojom veku. "Prepáč" povedala som mu no on mi zjavne nerozumel. Stál tam a díval sa na mňa. Ale ja som sa ponáhľala tak som ho jednoducho obišla. Nemôžem nič povedať, bol naozaj krásny. Mal obuté vansy a nohavice mal spatnuté nižšie, veľké široké tričko s krátkym rukávom a beanie na hlave , aj keď bolo vonku teplo.
Prišla som k babke domov. "Привіт" (ahoj) pozdravila som ju. "Ahoj zlatíčko moje" pozdravila ma naspäť a venovala mi dlhé objatie. "Bože strašne si vyrástla od kedy sme sa nevideli" povedala. "Bolo to iba pred rokom" povedala som. Väčšinou tu chodievam na prázdniny v lete, niekedy oni prídu ku nám ale kôli zhoršujúcemu zdravotného stavu mojej babky , to už nejde moc často , takmer vôbec. "Валерія!" (Valériya) Oslovila ma sesternica ktorá práve vošla do miestnosti. Vystískala ma. "Už si konečne tu? Nevedela som sa dočkať" bola rozrušená z môjho príchodu , pretože presný dátum vedela iba babka. "Hej aj ja." Odpovedala som úprimne. "Kde je teta?" Spýtala som sa. "Tu som" povedala za mnou. Otočila som sa a vystískala som ju. Potom sme sa všetci usadili v obývačke a nastal čas kedy im oznámim meno chlapca za ktorého sa raz vezmem. "Ako už iste viete , už mi bol pridelený môj budúci manžel. Volá sa Vasyl a je o dva roky starší odomňa. Býva u nás na dedine a otcovi aj mamke sa veľmi pozdáva.Samo:
"повія" povedalo dievča čo do mňa vrazilo. "вибач" povedalo ďalšie slovo ktorému som vôbec nerozumel. Poriadne som si ju obzrel. Pekné dievča. Mala oblečené žlté šaty s bielimi kvietkami a obuté mala biele sandále na nízkom podpätku. Vliekla zo sebou kufor , a bola sama. Zaujímalo by ma kam šla. No skôr než som sa jej prihovoril , odišla.Valeriya :
"Poznáš miestnych chalanov?" Spýtala som sa svojej sesternice Alysi keď sme boli konečne sami v izbe. "Niektorých áno , prečo?" Tu bola moja nádej že ho znova uvidím. "Do jedného som dnes narazila , celkom sa mi páčil" povedala som jej. "Tak mi ho opíš , možno sa s ním poznám" "bol vysoký s normálními chalanskými vlasmy , hnedé vlasy mal sa mi zdá, oblečené mal široké nohavice trochu padnuté pod zadok , široké čierne tričko , obuté mal klasické vansy a na hlave mal beanie." Povedala som jej všetko čo som o ňom vedela. "To bude Samuel. Toho poznám od Matúša. Teda , asi 2 krát sme sa stretli. Máš fajn vkus holka , škoda že máš tak nanič rodinu." Zasmiala sa. "Aj ty si moja rodina. Myslíš že ho ešte niekedy stretnem?" Bola som vážna. Chcela by som ho stretnúť ale nerozumela by som mu. Ani on mne. Vlastne je to úplne cudzí človek. "Ak chceš tak za hodinku sa s ním môžeš vidieť." Počkať čo? "Ako to myslíš?" Spýtala som sa. "No , von ťa vezmem tak či onak , a Matúš sa ma pýtal či môže ísť aj Samo a Dalibor. Ešte som mu neodpovedala , tak si vyber ty." to som nečakala. Ale , však čo sa môže stať? "Hej zavolaj ho" usmiala som sa. Na sebe som mala stále oblečené to čo doobeda , no už je vonku chladnejšie. Rozhodla som sa že sa prezlečiem. Dala som si na seba čierny crop-top so sivímy širokímy nohavicami, na to som si dala svoju obľúbenú mikinu.
Už sme prichádzali na miesto kde sme sa mali stretnúť s Alinými kamarátmi. Bola som mierne nervózna , nerada stretávam nových ľudí. "Čauko Ali." Povedal nejaký chalan. No ja som rozumela iba jej meno. Alyssa teraz bude rozorávať po slovensky a ja nebudem rozumieť. "Ahoj ty musíš byť Valeriya" povedal , no opäť som rozumela iba svoje meno. Alyssa mu niečo povedala , zachytila som niečo s Ukrajinou takže im zjavne vysvetlila že im nerozumiem. "Matúš" natiahol ku mne ruku. "Valeriya" ruku som mu vrátila. Za chvíľu prišli aj další dvaja chalani. Ja som spoznala Samuela. Ten sa na mňa udivene pozrel. "привіт таємнича людина, яка не може вибачитися" (ahoj záhadný človek čo sa nevie ospravedlniť) povedala som smerom na Samuela. Alyssa mu to hneď preložila. "Ahoj, som Samuel , a prepáč" zachytila som slová ahoj a Samuel , dokonca myslím že sa ospravedlnil. Potom som sa ešte zvýtala s Dalyborom. "Семюель, ти знаєш, що ти гарний?" (Samuel ,ty vieš že si pekný?) povedala som po pár hodinách strávených vonku.
YOU ARE READING
Valeriya
Romancepovedala som mu "pozeraj na hviezdy keď nebudem s tebou" pritom som plakala a on so mnou , potom sme da držali bez slov "nájdeme sa Samuel, no až neskôr"