8

47 0 0
                                    

"Samuel" prehovorila som po ukrajinsky. "Si to naozaj ty?" Pokračovala som , no teraz už v slovenčine. "Valeriya?" Zostal zaskočený. "Áno" povedala som. "Ty vieš po slovenksy ? Čo tu robíš? Kde máš manžela ? Ako si sa za tie toky mala? Ako si sa sem dostala?" Vyhŕkol. "To je na dlho. Po slovensky sa stále učím ale áno, už viem." Povedala som. "Nezmenila si sa" usmial sa. "Ty tiež nie. Až na tvoje vlasy. Sú preč" zasmiala som sa.
"Nechcem byť zlý a rušiť vás no my ostatný stále čakáme na vysvetlenie" povedal zrazu ružovovlasý chlap. "Oh , prepáč. Takže to čo sa dialo medzi mnou a jednou dievčinou už aspoň z časti viete , a teraz je tu. Takže JD keď ťa to tak zaujíma tak toto je Valeriya. Val toto je môj brácho a kameraman Juro ale voláme ho JD. Okrem neho tu je aj Šimon aka Simi....." potom mi ukázal ešte nejakých ľudí.
"Ako to že si na Slovensku?" Spýtal sa ma Samo keď sme si sadli. "To je na dlhé rozprávanie" zasmiala som sa. "Ja mám čas." Povedal seriózne.
Tak som mu to celé rozpovedalo : bil ma môj bývalí manžel, utiekla som , oficiálne sme sa rozviedli...
"To ms mrzí Val." Povedal. "Ale to nevadí. Radšej mi povedz o sebe. Ako si sa dostal až sem?" spýtala som sa. "Po tvojim odchode sa veľa zmenilo. Začal som sa pokúšať tvoriť hudbu. A dopracoval som sa až sem." Ukázal okolo seba. "Vždy som ti hovorila že sa dostaneš ďaleko. No nikdy si mi to nerozumel." Usmiala som sa. Bola som na neho hrdá.

ValeriyaWhere stories live. Discover now