Zážitek z knihkupectví, aneb Věřte cizím lidem (z Problémy otaku ᯣ_ᯣ)

19 2 0
                                    

Takhle má kámoš narozky, tak mu napíšu, jakože co chce, že mám napi*u představu o tom, co by chtěl, jediný co vim je, že čte Death note, pro debily, je to manga. wOW, NotAk tO JSmE váŽNě NečEKaLi! *překvapení lvl 1oo* No každopádně tam v mangách strašnej, ale strašnej bordel. Nikdo mi nedokázal říct, kde se ta jedna podělaná knížka je, a to jsem vážila velmi dlouhou cestu až do Dobrovského. Nikdo nic neví. Tři lidi mě poslali na stejný místo a čtvrtej úplně někam do pr*ele. Doslova. No to je jedno...
Na pokladně celkem milá borka, spíš bych jí tipla, že je brigádnice, ale co já vim, třeba to byl mimozemšťan na dovolené na Zemi. Idk, idc. No ta se teda snažila tp najít, ale neúspěšně, zatím. A teď přichází ten pickpoint, dávejte bacha.

Mě tam zastaví nějakej random borec, tak 45 let, bych mu tipla, ale idk, třeba má 4oo. No a tak se mě jakože ptá, co jako hledám, prej že mi jako helpne, páč mu evidentně neušla ta pokladní lítající mezi pokladnou a regálem s mangama. Mu říkám: ,,Death note desítku." Borec šel k tomu regálu a jako tolik nešťastníkú, neuspěl. Šestka, dvojka, osmička. Desítka nikde. Na něj vejrám jak debil, jak sakra nějakej random borec múže vědět, kde je zrovna Zápisník smrti? Evidentně si toho všiml, tak z něj vypadlo, že je nakladatel. Idk, jestli to fakt myslel seriously, ale vypadalo to tak. Let's trust it.

Tak jsme v tom tu borku z pokladny tak nějak nechali samotnou a mluvili o všem nemožnym. Bylo mi sděleno, že se momentálně dopřekládají poslední díly Naruta, bude vycházet poslední část Němého hlasu a další užitečné informace pro flexení před přáteli. Tak asi tak, no.

Ehm, tak nějak už asi nwm, co napsat, tak to tu ukončim.
Skončilo to teda tak, že manga úspěšně zakoupena a já úspěšně unikající z OC.

319 SLOV, BACHA NA MĚ!!!

Připomínám, že kapitola vyšla púvodně asi někdy koncem listopadu 2o22 a že poslední díl Němého hlasu je dávno venku a Naruto taky!

Problémy těch, co dýchajíKde žijí příběhy. Začni objevovat