Nowa wiadomość

11 2 0
                                    

Minęły dwa tygodnie i zaczęły się wakacje.Wstałam sięgając po telefon gdy nagle ujżałam jedną nową wiadomość.
-Czy to Matteo?!-Powiedziałam do siebie.
Odblokowałam telefon z niedowierzeniem.
-Odpisał!-Krzyknęłam.
,,Cześć, Przepraszam że tak długo nie odpisywałem.Sophie...Obiecałem ci że do ciebie wrócę...I wracam do
ciebie kwiatuszku.Za dwa tygodnie wrócę do ciebie i wszytko mi opowiesz.Już nie mogę się doczekać aż cię zobaczę.~Twój Matteo."
-Nie wierzę!-Krzyknęłam jeszcze głośniej.
Odwracam wzrok i widzę stojąca w drzwiach mamę.
-Co się stało?-Zapytała.
-Matteo wraca!!!-Wykrzykłam z niedowierzeniem.
-Wiem słońce.-Uśmiechneła się mama.
-Czemu mi nic nie powiedziałaś?-Zapytałam.
-Chciałam ci powiedzieć jutro ale widzę że sama się dowiedziałaś, więc tak rodzice Matteo przyjadą dopiero za trzy tygodnie, a Matteo bardzo chciał się z tobą zobaczyć i przyjedzie za dwa tygodnie i będzie spał u nas dopóki jego rodzice nie przyjadą.-Powiedziała mama.
-To super!-Krzyknełam poraz kolejny.
Mama wyszła a ja postanowiłam napisać do Matteo.
,,Nie masz pojęcia jak się cieszę że cię zobaczę!Tak bardzo teksnie, tak bardzo mi ciebie brakuję, tak bardzo chcę cię przytulić."
Pisałam z nim całymi nocami.Jest moim powodem do szczęścia i radości, a przede wszystkim najlepszym przyjacielem na którego zawsze mogę liczyć.

To Co Zesłał Mi LosOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz