ǝʌᴉɟ ʎʇuǝʍʇ

519 59 50
                                    

whatsapp
Heeseung-Sunghoon

kapının önüne çıksana

neden?

özledim
görüldü

şey tamam

çıkıyorum bende şimdi

ya da

eve gel

kimse yok zaten

dışarısı da soğuk

ha ondan yani

evet

başka neyden olucak??

bilmem ;)

HEE

EFENDİM BEBEĞİM

gel diycektim

tamam güzellik uçuyorum hemen

uç bakalım

-

Heeseung'tan

Hemen apartmana girip Hoon'un dairesinin önüne gittim. Kapıyı çaldım.

Kapıyı açtı ama görünürde kimse yoktu. Kapının arkasında olduğunu düşündüğüm için direkt salon olduğunu düşündüğüm odaya girdim. O da kapıyı kapatıp arkamdan geldi. Ben oturduğumda direkt gelip yanıma oturdu.

Üstünde belinde biten ve göbeğini göstermeyen beyaz kısa bir tişört, altına iste kısa bir şort vardı. Hoon... Sen beni sınıyor musun?

"Hoş geldin."

Diyip tatlı tatlı gülümsedi. Bende onun tatlılığına gülüp hızlı bir şekilde dudağının kenarından öpüp çekildim.

"Hoş buldum."

Bir süre şaşkın şaşkın baktı.

Tekrar dudağının kenarını öpücektim ki bu sefer kendini geri çekti.

"Bakıyorum da yine çok hızlısın."

"Sadece sana dayanamıyorum diyelim."

Diyip göz kırptım. Güldü ve başını sağa-sola salladı.

"Bir şey istiyor musun? İçecek falan?"

"Seni istiyorum desem?"

Bir süre sadece bakıp hiçbir şey söylemedi.

"Zaten seninim desem?"

"Yah Sunghoon ne şekilde söylediğimi gayet iyi biliyorsun."

Tekrar başını sağa-sola salladı ama bu sefer yüzünde hafif sinirli bir ifade vardı.

Ben ne olduğunu anlamadan bir anda beni koltuğa yaslayıp kucağıma çıktı. Ve yine ben daha ne olduğunu anlayamadan beni öpmeye başladı.

Sonunda durumu idrak edebildiğimde ellerimi bacaklarına atıp öpüşüne karşılık verdim.

Bir kaç dakika boyunca sakince öpüştükten sonra dudaklarımdan ayrıldı.

"Peki şimdi ne söylemek istediğimi anladın mı?"

Güldüm.

"Şey aslında pek anlayamadım bir daha mı yapsak? Belki bu sefer tamamen anlayabilirim."

Ben red edeceğini sanarken o beni tekrar öptü. Bu sefer her haraketi daha sertti.

Bende ileri gidip ellerimi kalçasına kadar, şortunun içine soktum.

Bu haraketimle o da kendini bana bastırdı. İkimiz de birbirimizin ağızına inledikten sonra ayrıldık.

"Heeseung."

"Hm?"

"Sevgili olalım."

Kısa bir kahkaha attım.

"Sevgiliyiz zaten bebeğim. Sevgiliyiz."

~

ne

homoseksüel | heehoonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin