3.Bölüm ' İz'

17 1 2
                                    

Upuzun bi aradan sonra yeniden aktiflik kazandım. Umarim beğenirsiniz, iyi okumalarr;)



Berk'in yanında fazlasıyla yakından tanıdığım fakat uzun bir süredir görüşmediğim Eslem duruyordu. Eslem'in bu olaylarla ilgisini olduğunu düşünmüyordum fakat onceden bana yaptıkları aklıma gelince pekala da olabilirdi. Ikisi de karşımızadaki koltuğa yöneldiler.
Ayaz ile aralarında gecen o kısacık bakışmayı yakalamayı başarmıştım. Eslem'in korku ve tereddüt ile karışık bakışlarından burda olma nedenimin o olduğunu anlayabiliyordum.
En sonunda dayanamayıp Ayaz'a bakmış o konuşmayınca 'Ne olduğunu birisi söylesin artik' diye bağırmıştım. Neden bağırdığını bilmiyordum ama sabrım yeterince taşmıştı.
Ayaz, Eslem' bakıp 'Anlat'diye sert bi ses tonuyla emir vermişti.
Eslem oldukça hassas birisi olduğu için gözleri dolmuştu eskiden olsa onun için üzülür destek vermek için yanına giderdim ancak şuan ki hali beni keyiflendiriyordu.
Titrek bi ses tonuyla anlatmaya başlamıştı ;

ESLEM'DEN
Doğum Günü ve Sonrası

Kerem'in doğum günü iyice yaklaşmıştı ve ikimizin de o çok sevdiği organize ve düzenleme işi bize düşmüştü.
Bu yüzden de sesimizi çıkarmamıştık. Kerem'i çevresi epey kalabalık olduğu için gelecek sayısı oldukça fazlaydı.
Bu yüzden bi mekan kapatmaya karar verdik ve organizenin her zerresini pürüzsüz bi şekilde hallettik.
Son iş olarak hediye işi kalmıştı. Kaliteli bi mağazaya girip beğenebileceğini düşündüğümüz bi parfüm ve güzel duruşlu bi saat aldık.
İşimizi bitirmiş ödemeyi yaparken Ayliz'i sevgilisi Burak yanımıza gelmisti.
Burak'ın gelmesini beklemiyordum zaten bunun üzerinde de çok fazla durmadım.
Mağazadan çıkıp birbirlerine sarıldılar. Birbirlerine yakışıyorlardı dogrusu. Bizi eve bırakmayı teklif etmişti bizde yorgun olunca kabul etmek zorunda kaldık. Arabaya doğru yürüdük. Ayliz ve Burak'ın kıskanılacak derece de güzel bi ilişkileri vardı. Her konuda fikir birliği yapar ve her zaman öncelik olarak ilişkilerini korurlardı. Bikac defa sorun yaşamışlar ama hep birlikte bi çözüm aramıştık. Her ne olursa olsun birbirlerinden sıkılacaklarını asla düşünmüyordum ve birbilerini her zaman seveceklerine de emindim. Bunlari arabanın arka koltuğunda düşünüyordum. Yorgun olduğum zamanlar düşünceler genelde birbirine karışırdı.
Parti saat akşam 9'da idi ancak biraz önce gidip misafirleri karşılaşmamız gerekiyordu.
Eve geçip hızlıca hazırlanmaya başladık .Ayliz duş alıp üzerine siyah midi boy kalın askılı göğüs ve sırt dekolteli bi elbise ve altına tek bant siyah topuklu ayakkabı giyinip ,hafif bi makyaj yapmış ve saçlarını salık bırakmıştı. Kusursuz bi güzelliği vardı.
Ben ise salaş bi kırmızı elbiseli giyinmiş, saçımı at kuyruğu yapıp hafif bi makyaj yapmıştım.
Saat 7'yi biraz geçerken Burak bizi almaya tekrar gelmis ve hep birlikte mekana geçmiştik.
Bikac saat sonra mekan dolmuş , pasta kesilmiş hediyeleri vermeye başlamışlardı. Herkes eğleniyor gibi duruyordu.
Hersey sorunsuz ilerliyordu şuana kadar. Herkesin kafasi artık hafiften çakır olmaya başlamıştı. Ama ben o evreyi çoktan geçmiş hafif sarhoşluğu doğru ilerliyorum.
Lavaboya gitme ihtiyacı hissedince telefonumu da alıp lavaboya yöneldim. İşimi halledip masama geri dönmüştüm.
Eğlenceye devam ediyordum dans ,müzik, arkadaşlar..
Aradan yaklaşık bi 15 dakika sonra Ayliz bana telefonumu getirmişti ama yuzunde anlamalandıramadığım sinirli bi ifade yerlesmisti, oysa hersey bana göre çok güzeldi. Telefonumun onda ne işi olduğunu sormayacak kadar kafam iyiydi sanirim.
Yine aynı şekilde devam ediyor yorulmak nedir bilmiyordu vücudum. Aradan bikac saat geçmiş Eslem yanıma gelip eve gitmesi gerektiğini onunla gelip gelmeyeceğini sormuştu, onunla gitmek istemediğimi belirterek eğlenceye devam ettim.
Ayliz'i Burak evine bırakıp yaklaşık bi yarım saat sonra yeniden aramıza katıldı.
Neden Ayliz'le kalmadığını merak ediyordum dogrusu ama bunun üzerinde durmadım.

Ayliz'den
Aynı Gece

Kerem'in doğum günü. Organize ve düzenleme işi en sevdigim isti. Bunu yakin arkadaşım için seve seve yapacaktım tabi ki.
Her şeyi 1 hafta öncesinden başlatmis ve bi sorun olmadan halletmistik.
O kadar telaş içinden hediye işi en sona kalmıştı. İyi olduğunu düşündüğümüz bi mağazaya girip kokusunu beğendiğimiz bi parfüm ve oldukça kaliteli ve iyi duruşlu saat alıp çıkacaktık ama Burak'ın geleceğini unutmuştum. Geldiğinde biraz şaşırmıştım ama hemen toparlamıştım. Dışarı cıktığımız an sıkıca birbirimize sarılmıştık.
Burak bizi eve bırakmayı sununca reddetmedik. Arabaya binip az çok konuşarak eve gittik.
Partiye bikac saat önceden gitmemiz gerekiyordu.
Hızlıca bi duş alıp hazırlanmaya koyuldum. Siyah kalın askılı dekolteli bu elbise, altına siyah tek bant topuklu ayakkabı giyinmistim. Makyajım nude tonlarda ama güzel bi makyajdi. Aynadan kendime baktığımda mükemmel durduğumu düşündüm. Eslem ise kırmızı salaş mini bi elbise giymişti , saçını toplamış ve güzel bi makyaj yapmıştı.
Burak bizi almaya gelmiş ve mekana geçmiştik.
Misafirler gelmiş, mekan dolmuştu.
Her seyin gayet iyi ilerledigini konuklarin eglenmesinden anlayabiliyordum.
Pastayı kesmiş, hediyeleri vermiş ve artık eğlenme sırasına geçmiştik.
Onun öncesinde makyajımı tazeleme ihtiyacı hissetmiştim.
Lavaboya gittim. Aynanın karşısına geçmiş, makyajımı tazelemis ,tam çıkacağım sırada lavabo tezgahının üzerinde tanıdık bi telefon farkedince elime almıştım.
Eslem telefonunu burda unutmuştu anlaşılan ama Eslem burda değildi. Telefonun yanımda olmadığı için burdan bikac fotoğraf çekinmiş kendime atmak için uygulamaya girmiştim.
Genelde hep üst mesajlarda olmama rağmen bu sefer yoktum.
Beni kaydettiği şekilde aratmıştım ama çıkmadım,en son ve en düşük ihtmal olarak ismimle arattım,bu sefer sohbet kutum çıkmıştı fakat onun haricinde daha beklemediğim bi sürü şey daha vardı.
Fotoğrafları kendime atmis, sohbeti temizlemiş ,çıkan şeylere göz gezdirip çıkmıştım lavabodan.
Telefonu Eslem'e vermek için ilerliyordum fakat içimden bi ses sürekli bunları yüzüne vurmam gerektiğini söylüyordu.
Telefonu verip, biseyleri konuşmak için şu an yeri olmadığını bildiğimden sustum.
Bikac saat daha Kerem için dayanmaya çalışmıştım fakat artık kendimi çok kötü hissediyordum. Burak'a beni bırakması için rica edip Eslem'e de sormustum ama o istemeyince oradan ayrılmıştık.
Burak beni evime bırakmıştı kalmak için ısrar etmişti fakat tek başına düşünmenin iyi olacağına kanaat getirerek onu göndermiştim.
Kendime bi kahve yapmış rahat edeceğim şekilde giyinmiş ve bikac saat sonra baş agrimdan dolayı uyumaya karar vermiştim.
Bu gece benim için iyi bitmediğini düşünerek uyuya kalmıştım. Gördüğüm o mesajlar.. Yıllardır tanıdığım, kardeşim dediğim kızın, beni bu derece yıpratmasi gerçekleri bu sefer net bi şekilde yüzüme vurmuştu.



🌟🌟
Bölüm bitmedi fakat uzun olacağını düşünerek kesmek zorunda kaldım. Umarim keyif almışsınızdır.(Yazım yanlışı , kelime telaffuzu yanlışlıkları vs. varsa şimdiden ozur dilerim ;)
Yeni bolumu en kısa zamanda atmaya çalışacağım😌



ALDANIŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin