Bölümler fazla karışık gelebilir sizlere ama ileri ki bölümlerde her şeyin yerine oturucagina inanıyorum. Keyifli okumalarr
Eslem'den
O geceyi Burak ile gayet keyifli geçirdik. Aslını söylemek gerekirse Ayliz'in yanında kalacağını düşünmüştüm fakat o gece aklına bile gelmedi sanırım , en azından dışarıdan bu şekilde gözüküyordu. Bu sabah arabada düşündüğüm düşünceler ve şu an ki Burak'ın hareketleri fazlasıyla ters kaçıyordu.
O gece Burak ile dans etmis, eğlencemiz bakmis ve oldukça geç bi saatte beni evime bırakmayı teklif etmişti ve bende bu fırsatı kaçırmamistim. Saat o kadar ilerlemisti ki sabah olmak üzereydi.
Üzerime rahat bir seyler giymiş ve hafif çakır olan kafamla makyajımı apar topar silmiş, kendimi yatağa zar zor atmıştım. Çok yorgun hissediyordum kendimi. Telefonuma birkaç bildirim düştü ama açıkçası pek umursamamıştım, çünkü yorgunluk ve uykum daha ağır basıyordu. Uykuya dalmak üzere olduğum o tatlı an lanet telefon sesimle bölünmüştü.
Telefona baktığım an gözlerim iyice acılmış ve şaşırmama neden olmuştu. Arayan Burak'ti.
İlk başta Ayliz ile ilgili oldugunu düşünmüştüm ama telefonu açınca onunla ilgisi olmadığını anlamıştım.Onun da kafası iyiydi. Telefonu açtığımda saçma saçma konulardan konuşmuş ve Birkac saat sonra telefonu kapatmıştı.
Uykum olmasına rağmen bi hedefim olduğu için telefonu kapatamamistim.
Telefon konuşmamız bitince tekrar yatağıma uzandım ve olanları düşünmeye başladım.
Bu geceki Burak , kaç yıldır tanıdığım Burak değildi.Ya kendi kafamda kuruyordum ya da her zaman böyleydi fakat ben öyle görmemeyi seçmiştim.
Ayliz'le kaç yıllık arkadaş olmamıza rağmen aramızda küçük sorunlar dışında herhangi bi problem olmamıştı fakat bu sefer yaptığımın kötü bir şey olduğunun farkında olmama rağmen hislerime ve kendime söz geçiremiyordum bir türlü.
Bi süredir yürüttüğüm bu planın Ayliz'in kulağına gitmesini asla istemiyordum fakat artık bir şeyler çok geç gibi gözüküyordu.
Sabah düşündüğüm, ilişkilerinde ki problemleri çözmede yardımcı olmak ile bu gece problem olmam bagdasmiyordu.Her ne kadar kendimi uzak tutmak istesemde Burak her defasında mesaj atıyor, arıyor, ve buna engel oluyordu.
İstesem kendimi tamamen geri çekebilirdim ama bu benim işime geliyordu ve hiç bisey yapmadan planımı takır takır işlemesine neden oluyordu.
~
Partinin üzerinde yaklaşık 1 hafta geçmişti. Bu zaman diliminde Ayliz ve Burak'in arası iyice acılmış , biz yakınlaşmis ve Ayliz'in çevresi bozulmuştu.
Yatağıma uzanmış bunları düşünürken Ayliz'in numarasını üstten gözüktü ve sohbet etmeye koyulmustuk.
-Efendim diyerek açmıştım telefonu
ve sohbet ordan başlamıştı. Uzun zamandır yapmadığımız o film gecelerinden yapmayı teklif etmişti ve bende kabul etmiştim.Akşama doğru hazırlanıp yola koyulmustum ve sohbet muhabbet derken telefonumu Bluetooth bağlayıp müzik açmıştık.
Bos bos oturup müzik dinleyerek sohbet ediyorduk, cok sıkılmıştım ve film acmayi onermistimHerhangi bi film seçip izlemeye koyulduk yaklaşık bi yarım saat sonra artık sıkılmıştık ve biseyler hazırlamak için Ayliz mutfağa geçmiş bende tuvalete gidip odaya tekrar geçmiştim.
Ayliz'in bir seyler hazırladığını çıkardığı tabak seslerinden anlayabiliyordum.
Tam o esnada en olmadık kişi aradı yani Burak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ALDANIŞ
Ficção AdolescenteBiz sevilmeyi beklerken yanlışlıkla beklemeyi sevmiş insanlardık kim bizi neden sevecekti ki.