Umarım beğenirsiniz
İyi okumalarrr🩵Jisung'tan
Yavaşça gözlerimi açtığımda bana sanki herşeyiymişim gibi bakan minho'yu gördüm.
Yavaşça saçlarımı okşuyordu,
hafifçe gülümsediğim de o da bana karşı gülümsemişti."Günaydın"dedim.
O da bana karşılık "günaydın sevgilim" dedi.
Bir süre sadece birbirimize baktık ona doya doya bakmaya bayılıyorum saçı,burnu,dudakları sanki özenle yaratılmış gibiydi.
"Gerçek olamayacak kadar güzel ve mükemmelsin." Dedi gözlerimin en derinine bakarak.
"Asıl en mükemmel sensin seni her gördüğümde karnımda kelebeklerin uçuşmasına engel olamıyorum sevgilim." Dememin ardından yavaşça dudaklarına eğilip küçük ama bir o kadar anlamlı bir öpücük bıraktım.
(Ezan okunuyo gider ayak günaha girmeyeyim zaten bir yandan şarkı dinliyorum)
(Bitti ezan devamm)Tam geri cekilecekken Minho daha fazlasını istercesine dudaklarıma atılmıştı.
Açıkçası böyle bir atak beklemiyordum.
Çabucak ayak uydurup dudağını emmeye başladım,yavaşça üzerime çıkmaya başladı.Ah,hayır daha fazla ileriye gitmemeliydik.
Dudaklarımızı ayırmaya çalıştığımda buna izin vermemiş ve çenemden tutarak yeniden birleştirmeye çalışmıştı.
Bu sefer kararlıydım çünkü saat kaç bilmiyordum ve heran işe geç kalabilirdim.Bu gün Minho'nun izin günüydü.
Başımı yana doğru kaydırdım ama yine rahat durmayıp boynuma doğru yöneldi ahh boynumun hassas noktam olduğunu biliyordu.Boynumu hem emiyor hem de derin nefesler çekiyordu içine kokumu sadece kendine saklamak istercesine kokluyordu.
En sonunda kafasını boynuma gömüştü.
Nefesleri düzene girdiğinde uyuduğunu anlamıştım.
En iyisi bu gün işe gitmemek ti
Dua etmeliyim ki bu gün Bay Kang
ters tarafından kalkmış olmasın.Minho'yu uyandırmamaya çalışarak sakince komidinin üzerindeki telefonuma uzandım.
Ahh saat neredeyse 9 olmuştu normalde saat 7:30'ta şirkette olamam gerekiyordu.
Hızla Bay Kang'ı aradım "HAN JISUNG,BURASI SENİN BABANIN ŞİRKETİ DEĞİL,İŞ SAATİNDE BURADA OLMALISIN EĞER BUNU 2. DEFA TEKRARALARSAN İŞTEN KOVULURSUN!"Diyip yüzüme kapatmıştı,gözlerimin dolmasını engelleyememiştim.
Bu adam neden böyleydi bir gün sadece 15dk geç kalmıştım ve yine çok büyük bir azar yemiştim.
Buna alışmam gerekiyordu ama her seferinde dahada çok üzülüyordum.Neyse şuan bunu düşünmenin zamanı değil.
"Bir sorun mu var hayatım?"
Minho'ya döndüğümde kafasını hafif kaldırmıştı
"Hayır önemli bir şey değil sevgilim"
"O adam yine seni azarladı öyle değilmi?"
"Önemli değil"
"Jisung sana bir şey soyledimi söylemedi mi dedim."
"Tamam Minho söyledi ama dediğim gibi önemli değil ve lütfen birdaha bana sesini yükseltme"
İstifini bozmadan yeniden boynuma eğildi ve küçük bir öpücük bıraktı.
"Özür dilerim bebeğim sadece o adama daha fazla katlanamıyorum en ufak hatanda seni azarlıyor."
"Tamam hadi kalkıp kahvaltı edelim zaten saatte geç oldu."
"Tamam bebeğim istersen sen uyu ben hazırlayayım"
"Hayır bende yardım edeyim hem zaten uykumda yok"
"Tamam bebeğim nasıl istersen"
______________________________________
________🍭402 kelime
Birinci bölüm kısaydı biliyorum
ama aklıma birsürü şey geldiBu bölümde pek ilerleme yoktu
ama diğer 2-3 bölümlerde ilerleteceğimBu arada bu kurgu benim değil
Ben sadece tiktokta gördüm ve yazmak istedim
Zaten cr vererek yazıyorumHesap ismi:@obscruss
İsterseniz benim hesabımada bakabilirsiniz
Tk:leejisung08
Instg:hanu.wie00Umarım beğenirsinizz🩵
Minsung'la kalın🏳️🌈
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spring day , minsung
FanfictionLee Minho ve Han Jisung ikilisi herkesin parmakla gösterdiği diğer çiftleri kıskandıracak derece tatlı ve sevgi dolu bir çifttir. Her yaz yaptıkları tatili tekrardan yapacaklardır ama bu sefer sadece ikisi değil diğer 6 kişiylede beraber. Peki bu 6...