Selam✨️Yıllar sonra yb yazıp alabildim çok şükür.
Okulun 2. Haftasına gireceğiz.
Umarım okula başlayın herkesin bütün senesi çok güzel ve başarılı geçer.Oy ve yorum atın lütfen⭐️
İyi okumalarr ⭐️
Jisung'tan
İçeriye kocaman gülümsemesi ile annem ve babam girdiğinde hemen tepsi de ki limonata ve ıslak kekleri müşterilerin önüne koyup 'afiyet olsun' dedikten sonra hızla yanlarına gittim.
"Anne, hoş geldiniz"
"Hoş bulduk oğlum"
Anneme ve babama sarıldıktan sonra kasada hesap yapan Seungmin'de bizi görüp hemen yanımıza gelmişti.
Annemler mutfağa geçip diğerleriyle konuşmaya başlayınca da diğer müşterilerin siparişlerini hızlıca masalara götürmüştük.
Müşteriler gittikçe azalmaya başladığında da Yeonjun ve Soobin ilgilenmeye başlamıştı.
Annemler de mutfakta olan sandalyelerden birisine oturmuşlar dı."Anne neden aniden böyle habersizce geldiniz ilk başta bir şey oldu zannetim"
Felix'in söylediğine annem kaşlarını çatmıştı.
"İlla bir şey mi olması lazım gelmemiz için"
"Yok gelin istediğiniz zaman da biraz garip geldi sadece.
Normalde haber verirdiniz ya""Aslında buradan direk hava limanına gideceğiz"
"Nereye?, neden?"
"Almanya'ya, Minho'nun ailesinin yanına gidiyoruz"
Minho belini yasladığı ve ellerini dayadığı mutfak tezgahında kaşları kalkmış bir hale büründü.
"Neden?"
Minho'nun sorduğu soru üzerine babam konuşmuştu.
"Aslında yazı hep beraber burada geçiririz diye düşünüyorduk ama Minho'nun ailesi bizi Almanya'ya çağırıp 'tatili birlikte Almanya da geçirelim' diyince hızlıca biletleri aldık.
Annenler aramadı sanırım henüz sizi?""Telefonum sessizdeydi bir dakika"
Minho dolabın üstüne koyduğu telefonunu eline almıştı.
"Ah evet annem aramış 3 defa.
Fark etmemişim hiç""Bizde hem kaç aydır birbirimizi görmediğimiz için hemde kafa dinlemek için gidiyoruz"
"Çok iyi, ben ararım birazdan annemleri"
Annem Minho'ya gülümsemiş ardından da elinde ki telefondan bir şeye bakmıştı.
"Ah Siwoo uçağın kalkmasına çok az kalmış hemen kalkalım.
Hem çocukları da rahatsız ettik aniden gelerek""Ne rahatsızlığı anne, tabi ki istediğiniz geleceksiniz"
"İşiniz vardır şimdi sizin, daha fazla da kalırsak uçağı kaçıracağız zaten.
Bu arada Chan ve Changbin'in de yanına uğradık hızlıca haberleri var onların da onlarda Hyunjin'e haber veririz dediler"Annem bunu söyledikten sonra oturduğu sandalyeden kalkmış ardından da babam kalkmıştı.
Hızlıca ve ne olduğunu anlayamadan vedalaşmıştık ardından da annemeler kafeden çıkmışlardı.
Biz kalan müşterilerin siparişlerini de hazırlayıp götürürken Minho mutfağın içinde bulunan küçük oda da annesiyle konuşuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spring day , minsung
Fiksi PenggemarLee Minho ve Han Jisung ikilisi herkesin parmakla gösterdiği diğer çiftleri kıskandıracak derece tatlı ve sevgi dolu bir çifttir. Her yaz yaptıkları tatili tekrardan yapacaklardır ama bu sefer sadece ikisi değil diğer 6 kişiylede beraber. Peki bu 6...