2.bölüm geldi
İyi olumalarr🌸Jisung'tan
Kahvaltı etmiş ardından ise televizyonun karşısına geçmiştik.
Minho yine durmayıp bana sırnaşmaya başlamıştı,yanıma gelip bir yandan saçlarımı seviyor biryandan da küçük öpücükler konduruyordu.Cidden çok hoşuma gidiyordu,kafamı daha çok minho'nun eline doğru itiyordum
"Bebeğim sence tatile nereye gitsek?"
"Bilmem sence nereye gidelim?"
"Chan hyungların yanına gidelim mi?"
Kafamı kaldırmıştım
"Busan'a,cidden mi,emin misin onların seni pek sevdiğini düşünmüyorum"
"Eminim,hem kendimi sevdiririm hemde hep beraber vakit geçirmiş oluruz."
"Yani çok iyi olur elbette"
"Tamam o zaman haber verirsin sen 1-2 gün içerisinde,zaten haftaya yaz tatili başlıyor.
Hem birsüre baş başa kalırız"Diyip sırıtmıştı,bende ona küçük bir gülücük sunmuştum eğilip dudağımdan öpmüştü.
"O konuda pek emin değilim sevgilim"
Hafif kaşları çatılmıştı
"Nedenmiş o?"
"Bizimkileri biliyorsun biraz fazla korumacılar"
"Tamam biliyorum da o zamanlar flörttük ne zamandan beri görüşmedik şimdi sevgili olduğumuzu biliyorlar zaten aynı evde yaşıyoruz bu saatten sonra ne diyebilirler"
Gözlerimi kaçırmışım.
"Sevgili olduğumuzu biliyorlar amaa"
"Ama!?"
"Aynı evde yaşadığımızı bilmiyorlar"
"Ne! neden söylemedin?"
"Minho ne yapsaydım sence eğer söyleseydim abimler temelli Busan'dan seoul'e tam olarak bu evde biterlerdi,senide bu evin yakınına bile yaklaştırmazlardı o zaman çok mu iyi olurdu.
Zaten her gün arayıp arayıp duruyorlar,gına geldi artık be""Tamam ama daha ne kadar saklayacağız?"
Hafifçe kafamı yere eğmiştim,cidden sakince söylemezsem canımı okuyabilirlerdi.
"Busan'a gittiğimizde söylerim diye düşünüyorum"
"Tamam bebeğim,o zaman madem orada çok yakınlaşamayacagız biraz birlikte vakitmi geçirsek"
Diyip göz kırpmıştı.
"Olur ama çok abartm-Aah"
Daha sözümü bitirmeden beni kucağına çekmişti aynı hızda da dudaklarıma yapışmıştı.
O kadar hızlı öpüyordu ki dudaklarımda küçük bir sızlama hissettim ardından ise metalik tat ağzıma doğru geldi.Ahh cidden dudağımı kanatmıştı...
Beni kucağına iyice yerleştirdikten sonra hızını azaltmadan ayağa kalkmıştı olabildiğince kendimi ona sürtüyordum o da bir yandan belimi okşuyordu.
Odamıza doğru gittiğimizi anlamıştım.
Bizi bölen şey telefonumun çalmasıydı.Kimin aradığını az çok tahmin edebiliyordum...Dudaklarımı ayırır ayırmaz elimi Minho'nun ağzına götürdüm, çünkü dudaklarımızı yeniden birleştirmek isteyeceğini biliyordum.
Birkaç kez avuç içimi öptükten sonra elimi geri çektim.
Minho kaşları çatık bir şekilde konuşmaya başladı"Tam da zamanıydı" Diyip beni yere bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
spring day , minsung
FanfictionLee Minho ve Han Jisung ikilisi herkesin parmakla gösterdiği diğer çiftleri kıskandıracak derece tatlı ve sevgi dolu bir çifttir. Her yaz yaptıkları tatili tekrardan yapacaklardır ama bu sefer sadece ikisi değil diğer 6 kişiylede beraber. Peki bu 6...