Od rána jsem u moře. Občas se koupeme nebo děláme kraviny. ,,pojď si zahrát karty" najednou se probudila Naty ,,co?" Byl jsem myšlenkami jinde ,,máš karty?" Nadzvedla obočí ,,ne" řeknu ,,ty vole" řekla ,,tak je běž koupit" myknu rameni a dám ji pět euro ,,okey" řekla a šla ,,Naty" křiknu ,,no?" Otočila se ,,dej na sebe bacha" jen kývla
,,tati" vzbudí mě Naty ,,co?" Vyletím do sedu ,,klid usnul si" zasmála se ,,jo trošku" pousměju se ,,zahrajeme?" Ukázala na krabičku ,,skočíme do moře a můžeme" usměju se ,,fajne" řekla odhodila si věci a běžela do moře a ja za ni. Zase jsme dělali kraviny a pak jsme si šli zahrát ty karty.
...
,,Natálko" řeknu a snažím se být v klidu když sem zase prohrál. ,,coje" zasmála se ,,kdo vyhraje kupuje zmrzlinu" zasměju se ,,okey" usmála se a hráli jsme dal ,,yess dlužíš mi zmrzku a chci dva kopečky!" Řeknu ,,půjdeme už?" Jen kývnu a začali jsme balit věci byli jsme tu od rána a je jedna ,,máš hlad?" Nadzvednu obočí ,,ani ne" řekla ,,tak dáme si zmrzku a půjdeme se najíst a odpočinout" jen kývla. Vzali jsme věci a pak šli nahotel.
,,prosím tě ja to zaplatím" řeknu a hodím mu peníze ,,ale.." skočim ji do řeči ,,Naty ja si dělal prdel" zasměju se a dávám ji ruku kolem ramen. A šli konečně na ten hotel
,,tati ja jist nechci ja nemám vůbec hlad" řekla když jsme asi byli deset minut na pokoji. ,,popravdě ja taky ne" řeknu a sednu si vedle ni ,,lehneme si nachvilku?" Podívala se na mě ,,stalo se něco?" Řeknu ,,sem unavená" objala mě ,,Naty" pohladím ji po zádech. Něco se muselo stát. ,,dobrý všechno?" Špitnu ji do ucha ,,jo" řekla ,,špatně si se vyspala co?" Jenom kývla ,,pojď si lehnout" lehnu si a Naty ke mě. Objal jsem ji a začal hladit ve vlasech. Broukal jsem ji moje texty a usnula. ,,miluju tě" dal jsem ji pusu na čelo. Ta holka mi hodně pomáhá a to je moje dcera mám ji neskutečně rád nebýt ji tak tu nejsem...
...
,,ahoj" usměju se když se Naty vzbudila ,,ahoj" řekla ,,tak co vyspala si se? Aspoň trochu?" Jen kývla na souhlas ,,to je dobře" pohladím ji po zádech ,,kolik je?" Řekla a podívala se na mě ,,asi půl šestý" zasměju se ,,ty vole" řekla ,,no můžeme se pomalu dát dohromady a jit na večeři pak se projít a něco vymyslíme" jen kývl a vstala.
,,nebolej tě náhodou záda?" Zasměju se.má je totálně rudé ,,jo" usmála se ,,tak počkej ja ti je namažu" řeknu a jdu do koupelny pro krém. ,,máš plán jit ještě do vody?" Řeknu když měla na sobě plavky ,,co ja vím" mykla rameni. Ja se jen usmál a pomalu ji namažu záda ,,lepší?" Řeknu. ,,jo diky" usmála se ,,ale" řeknu ,,mám teda vzít ručník kdyby si chtělo ještě skočit do moře?" Řeknu ,,můžeš" usmála se. Pak jsme se nějak vykopali z pokoje a šli na to jídlo.
...
,,tato že mě vyfotíš?" Zasmála se při pohledu na západ slunka ,,jasný" usměju se. Začali jsme se fotit v moři všude. ,,víš co jdeme si půjčit šlapadla" řeknu a tahnu ji k stánku kde to půjčují. Zaplatil jsem to na hodinu a šli jsme na to. Zase jsme dělali fotky kraviny všechno.
...
,,to bylo boži" usměje se Naty když jsme si sedli na pláž ,,jo užity" usměju se. Povídali jsme si dost dlouho. ,,je mi zima" špitla Naty když začalo foukat ,,pojď ke mě" obejmu ji. ,,hele tamhle dělaj copanky chceš?" Podívám se na stánek kde holky od suď dělaj ty copanky co děla stará od Js . ,,jo klidně." Usměje se. Pobrali jsme věci a šli za nimi.
,,Sluší to to moc" řeknu už snad po desáté. Ji sluší šaty uplé věci vlasy do zadu a další tyhle věci ale ne ta nosí volný hadry rozpuštěný vlasy ale nekecám ji do toho raději. ,,diky" zasmála se.
Začalo pršet ,,ale notak" řeknu a rozeběhla jsme se ale před hotelem se Naty zastavila ,,co blbneš nastydneš" řeknu ,,víš co byl můj sen" řekla ,,no koupit si motorku" řeknu ,,to taky ale dělat kraviny v dešti s člověkem který mě neopustí" přišla za mnou ,,tak sem tvůj táta ja sem pro tebe na prvním místě" řeknu ,,tak mi to spln'' uculila se ,,ty víš jak na mě" zasměju se. Začali jsme tančit protože z druhého hotelu šla hudba. Kdyby nás někdo natáčel tak to Yb nedopadlo dobře
,,uz jdeme je mi zima" zasmála se ,,souhlasim" zasměju se taky a běžíme na pokoj ,,sundej to mokrý ze sebe a převlíkni se" řeknu a udělám to samé.
,,prdele" uslyšel jsem ránu z koupelny ,,Naty dobrý?" Řeknu ,,jo" špitla ,,mužů dovnitř?" Řeknu a chytám za kliku ,,jo ne teda počkej" řekla ale ja tam stejně vešel ,,co to bylo za ránu?" Řeknu ,,podklouzlo mi to a spadla jsme na koleno" řekla a chytla se mě ,,bolí?" Jen kývla ,,pojď" pomůžu ji dojít do pokoje kde si sedla na postel ,,chceš led na to?" Jen kývla že ne ,,už je to lepší" špitla ,,dobře jdeme spát ne? Je jedna" řeknu ,,jo" usměje se a lehla si ,,pojď sem ty moje nemehlo" lehnu si k ni ,,už dobrý jenom to malinko bolí řekla ,,budeš mít modřinku" uculim se ,,to nevadí" řekla a přikryla se ,,snad do rána přestane pršet" podívám se z okna ,,musí" řekne a venku se uplně rozsvítilo ,,ne" zašeptala ,,dobrý sem tady ano" obejmu ji. Jenom co se ozval hrom tak mě ještě víc objala ,,klid" dám ji pusu do vlasů a pak usnula. Parkrat zahřmělo ale bylo to v pohodě. A ja mohl taky v klidu spát