,,tak Natalie a pro tebe mám třídní důtku" řekla učitelka ,,co?" Podívám se na ni ,,dej to doma tatínkovi podepsat ne tomu pánovi co přišel včera" usmála se a na stůl mi položila papír ,,děláte si srandu?" Začnu se smát ,,ne Natalie" řekla ,,ten pan co včera byl ve škole tak byl můj táta" řeknu ,,počmaranej dredatej fakan? Haha Natalie tuhle pohádku si řikej někomu jinému" Křikla ,,fakan?! Víte co polibte si prdel víte hovno kdo je můj fotr a nebudete ho urážet sakra!" Křiknu beru si věci a jdu do prdele ,,Natalie ihned se vrat!" Křikla a šla za mnou ,,ihned do ředitelny!" Křikla a ukázala na dveře. Do kterých sem vešla ,,co se děje?" Řekla ředitelka ,,paní Cittová je drzá" řekla učitelka ,,ja sem drzá vy mi nevěříte že ten potetovaný fakan jak jste vy nazvala je můj fotr!" Řeknu ,,Emo můžeš mi to vysvětlit?" Řekla ředitelka a podívala se na třídní ,,ten chlap nemůže byt její táta" řekla ,,ty vole to potřebujete přinést rodnný list aby jste viděla jméno otce?" Začnu se smát ,,Natalie klid jdi na chodbu nachvilku"
,,Natalie tvoje chování je strašný ale rozumím ti" řekla ředitelka ,,moje? Jako opravdu?" Řeknu naštvaně ,,i paní učitelky" dořekla ,,třídní důtku dostáváš i tak za tu trávu" řekla a ja se zvedla ,,ihned si sedni" řekla ,,dejte mi pokoj" řeknu beru batoh a jdu pryč. Všem sem hazela ignor a šla sem domu možná me táta zabije ale ja na té škole nebudu.
Šla sem si ke vietnamcovi koupit pití ale při tom sem potkala Jakuba aka Js a to je můj konec dětská. ,,Natalie?" Doprdele ,,a-ahoj" usměju se ,,co tu děláš nemáš být ve škole?" Řekl a šel ke me ,,nech me to vysvětlit než napíšeš tátovi prosím" řeknu a do oči mi jdou slzy ,,pojď ke me hlavně neplakej a tohle mi dej" řekl a zaplatil mi pití. Nasedli jsme do auta a je-li k němu domu.
,,tak povídej" řekl a sedl si ke me ,,dostala sem třídní důtku a třídní po me vyjela že Dominik není můj táta že to je počmaranej dredatej fakan a ať to dam podepsat mímu tátovi tak sem se s ni začala hádat a šli jsme to řešit do ředitelny tam sem vyjela i na řidu a ze slovy ať mi dal pokoj sem odešla" řeknu nervózně ,,to ti fakt nevěřila že ten kripl není tvůj táta jo?" Začal se smát ,,hm" řeknu a začnu se mazlit s tím kocourem ,,za co si dostala třídní důtku?" Řekl ,,ty to nevíš?" Řeknu ,,ne" nechápavě se na me podíval ,,sem si zahulila" usměju se ,,ty si kráva ty vole" začal se smát ,,hele ale jestli me ze školy vyhodí tak budu v prdeli a táta me zabije" podívám se na něho ,,víš co pojď zajedeme do školy" řekl ,,mrda ti ja tam nejdu" řeknu ,,mám to vyřešit ja nebo to necháš na Nikovi který tě tak stokrát seřve a buh vi co ještě" řekl ,,fajn" protočím očima a beru batoh
...
,,Dominik Citta je opravdu její táta" promluvil Jakub na ředitelku a třídní ,,to můžete dokázat jak?" Řekla třídní ,,si děláte snad už opravdu prdel co potřebujete vidět fotku Dominika a Natalie když byla malá?" Začal se smát ,,sakra tak jinak proste Dominik šukal dřív bez gumy už to chápete sakra" řekl naštvaně ,,ty si debil" řeknu si pro sebe ,,všichni arogantní sprostý" Křikla učitelka ,,a vy jste kdo to vy spíš vypadáte jak její táta" řekla ředitelka ,, na tohle nemám nervy dejte mi papír o ukončení školy" vstanu ,,Naty" řekl Kuba ,,cože?" Řekla ředitelka ,,snad nejste ještě tak stará" řeknu ,,jak chceš zítra mi to přines" řekla ,,rada to vyplním ještě teď" řeknu a papír si beru z její ruky a jdu na chodbu ,,děláš si ze me prdel " šel za mnou ,,neměl si se do toho míchat" řeknu ,,Naty nedělej to" řekl ,,víš co najdu si práci vydělám si peníze a vypadnu pro vaši spokojenost někam do prdele kde vám nebudu překážet" křiknu ,,co to meleš za sračky víš jak by to Nika bolelo kdyby tohle slyšel?" Řekl ,,řeknu mu to rada sama do oči"