35

375 13 1
                                    

,,přicházím v míru" otevřeli se dveře ,,co to meleš?" Podívám se na jakuba ,,tvé děti chcou lásku pane Citta" přišel k mé posteli a v rukou měl dvě malé děti. Podíval jsem se vedle sebe Naty nikde ,,kde jee Natali" řeknu a jdu od něho dal ,,jaká Natali? Žádnou neznám" odpověděl ,,co to di piče meleš!?" Řeknu a podívám se na dvě děti co měl u sebe ,,to jsou tvé děti pane Citta" odpověděl... ,,Natyy" zakřičel jsem a strachem sem sjel po zdi

..

,,tati" vzbudí mě dotyky na mé položce. Rychle vyletím do sedu. Seděla u mě Naty ,,Natalie" řeknu a obejmu ji ,,co se ti zdálo?" Řekla a odtáhla se ode mě ,,vlček přišel a měl u sebe dvě děti" řeknu ze strachem v očích ,,ten přišel ale měl u sebe dvě flašky vina" zasmála se a objala mě ,,ale to bylo strašný on mluvil jak nějaký kripl" řeknu ,,už to bude dobrý jo? Pojď si ještě lehnout" řekla a lehla si ,,ja se bojim" řeknu ,,čeho? Že na tebe Jakub vyskočí?" Začala se smát ,,jo" řeknu a dám si hlavu na její břicho ,,ale" zasmála se a pohladila mě ve vlasech ,,zazpívej mi" zamumlám a Naty mi začala brnkat moje texty a to mě uspalo

—-pohled Naty—-

Co táta usnul tak sem ho objala. Měla jsem zase takovou slabou chvilku co mám od té doby co umřela babička. ,,Naty" zamumlal a objal mě víc. To je v poslední době věc co nejvíc potřebuji. ,,bré ráno" přišel Jakub ,,čau" řeknu ,,chceš pomoc?" Zasmál se při pohledu na tátu který na mě pomalu leží. Jen sem kývla že ne a objala tátu a zabořila si hlavu k němu ,,Naty" řekl Kuba a sedl si k nám ,,hmm" zabručím ,,neplakej" pohladil mě ve vlasech. Na to sem nic neřekla..

...

Jsme tu poslední den. Venku prší takže se ani koupat nebudem.. sedím v restauraci kde máme snídaně obědy večeře a koukám na moře kam kapaji kapky od deště. Jak nečekaně. Mám opřenou hlavu o tátu který mě hladí po stehně a vede nějakou konverzaci s Jakubem. ,,zdar" najednou se tu objevil Patrik aka ptk. ,,ty vole" řeknu si pro sebe vstanu a jdu někam do prdele.

—-pohled Dominika—-

,,kam jdeš?" Doběhnu za Naty ,,nevím" řekla ,,ja vím že Patrika nemus.." skočila mi do řeči ,,nesnáším" řekla ,,nat počkej" chytím ji za ruku ,,co je?" Řekla ,,nevím přesně co se mezi vámi stalo ale udělej pro mě jednu věc nechoď do toho deště a pojď za námi pak spolu jen my dva zajdeme na nějaký dobrý oběd a pojedem domu večer" řeknu ji do oči ,,pujdem do vody ještě" špitla ,,však prší" pohladím ji po tváři ,,nevadí" uculila se ,,tak jo ale pojď za námi" řeknu. Ta si Jen povzdychla a šli jsme za nimi ,,čau" řekl Patrik ,,čau" odsekla sedla si vedle Vlčka a už v ruce měla mobil ,,co ti zase přeplo?" Nadzvedl obočí ,,můžeš mě nechat být?" Řekla a vstala ,,ja? Ty tady na mě blbě čumíš?" Zasmál se ,,čumím na to jaký si debil!" Řekla a odešla dovnitř ,,ty ji taky nemůžeš nechat být jeden den" řekl Jakub ,,ne" zasmál se ,,je na tebe nasrana" řeknu ,,a co ja s tím" mykne rameni ,,si kokot fakt" protočím očima

...

Už sedíme v autě. Naty je mimo má sluchátka. My s vlčkem kecáme. ,,hele ty víš co se stalo mezi Naty a Patrikem? Dřív mezi sebou byly v pohodě a teď ho Natalie totálně nesnáší a nemůže mu přijít na jméno" řeknu potichu ,,ty si byl u vašich a ja byl s Naty ve studiu a byl tam i Patrik který byl totálně na šrot a chtěl to po ni." Řekl nervózně ,,proč si mi to do piči neřekl kurva!?" Hned po něm Vyjedu. ,,uklidni se" řekl a podíval se na Naty. ,,Naty to nechtěla aby si to věděl" řekl ,,proč?" Špitnu a do zpětného zrcátka se podívám na Naty spala. ,,sám nevím ale nebýt Robina tak Naty znásilní Jakub ho totálně seřval a ja taky" zašeptal. Ja zajel na benzinu vylezl z auta a šel do vnitr ,,co blbneš" křikl Jakub ale ja ho nevnímal. Vzal sem první flašku tvrdého a zaplatil ji. Hned sem ji otevřel a napil se ,,proč si mi to do piči neřekl jde o moji dceru zmrde ne o tvoji sakra Jakube tohle ja musím vědět" řeknu a hned sem tou flaškou třískl o zem dvacet euro v piči ale v tu dobu mi to bylo u prdele ,,ona sama to nechtěla do prdele a uklidni se!" Křikl ,,ja se mám uklidnit! To ty si mi zatajil věc co sem měl a mám vědět" byl sem totálně nasrány v životě sem po Jakubovi takhle nekřičel to spíš on po mě. U auta stala naty která to nechápala ,,ja vím a za to se ti omlouvám ale nejedu v tom sám sakra!" Křikl. Všichni lidi se na nás otočili a koukali. Byli jsme na Slovinsku takže snad nám nikdo nerozuměl ,,ja vím do piči ale s tebou bydlím a ty ty si byl vůbec kde?!" Řeknu ,,v nahrávačce s Radkem do piči a už se uklidni jinak jdeš domu pěšky to že si vychlastal čtvrtku nějakýho chlastu tě střízlivého nedělá!" Zařval a sedl si do auta za volant žejo ja řídit nemůžu. ,,debile" řeknu a opřu se o zeď benzínky.

Už sedíme v autě jsem v zadu Jakub mě ve předu nechtěl ale mohl si za to sám že jsem ho seřval totálně mě nasral že mi to neřekl. Seděl jsem za Naty. Která zase chrněla.

...

Konečně jsme přijeli ja vzal věci a vypadl nahoru. Zavřel jsem se v pokoji a vyndal sem si flašku a začal pít.

Z nočního stolku sem vytáhl pytlíček s bílím práškem. ,,tat.. tati ne" přišla ke mě do pokoje Naty a hned mi ten pytlíček z ruky vytrhla ,,schovej to" zašeptám udiveně se na mě podívala a pytlíček si dala do kapsy od mikiny ,,pojď sem" zašeptám a obejmu ji ,,dobrý" řekla mi do očí. Jen sem kývl ,,tati běž spát" řekla a zavřela už poloprázdnou flašku ,,Nee" řeknu a sednu si na postel ,,jo" strčila do mě přikryla mě se slovy ,,dobrou" odešla. Ja si jen povzdychl a usnul..

Gold kidKde žijí příběhy. Začni objevovat