tanıtım

89 14 7
                                    


Keyifli okumalarr <3

Yolda yürürken kulaklıklarımı çıkarıp kulağıma taktım çalıştığım kafeye doğru yürürken kulaklıktan müzik dinlemek hoşuma gidiyordu.

Şarkı listemden 'mavi gri / alt üst olmuşum' şarkısını seçip önüme döndüm. Küçük küçük şarkıyı mırıldanırken bacığımın çözüldüğünü görüp yolda ayakkabıma doğru eğildim.

Bağcıklarımı bağlayıp sıkı olduğuna emin olduktan sonra eğildiğim yerden ayağa kalkarken bana doğru gelen bir motorsiklet gördüm.

Yaşadığım şokla geriye doğru yürümeye çalışırken bu hareketim faydasızdı.

Kulaklığımda gelen şarkının "üstüm başım alt üst olmuşum" sözleriyle motorsiklet hızlıca gelip bana çarptı.

Yaşadığım acı ve şokla hiçbir şey anlayamıyordum. Çarpışın etkisiyle yere düşüşümü hissediyordum.

Kafam sert zemine düştü bilincin kaybolmaya başlarken son hatırladığım bir erkek sesinin "HANIMEFENDİ!" diye bağırıp yanıma koşuşuydu.

O ses gelip yanıma çöktü ve kafamı tutup dizine yasladı yaşadığım acıya artık dayanamayan bilincim o sesin geldiği adamın yüzü gözlerimin kapanmadan önce gördüğüm son şeydi.

Sonrası, sonrası yok.
Karanlıktan ibaret.

--------------------------------------------------

Heyoooo
Bu kitabı tamamen arkadaşımla girdiğim iddia için yazıyorum

1 hafta içinde hangimizin ki daha çok okunursa o kişinin istediği birşeyi yapacak

Kim kazanır bilemem ama okunmasını çok isterim

Fazla kişi okumayacak büyük ihtimalle ama olsun

Yıldıza basmayı unutmayınnn

Wiiii

~KARGOCU BEY~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin