Yatağımda uzanarak yarın akşam gideceğim pijama partisini hayal ediyordum, resmen harika olacaktı herşey! İlk kızların arasına sız sonra kendine aşık et birini bitti aga bu iş!
Felixin kız kardeşi olivianın pembe geceliklerinden ödünç almıştım, artık gay olduğuma inanmamaları gibi bir ihtimal yok!
Başarımın ve kusursuz planımın bana verdiği özgüven ile yatağımda yuvarlanarak pis pis sırıttım kendi kendime, ardından biraz rol yapmaya başlama kararı aldım. Yatağımın ucuna oturdum ve hemen önümdeki aynaya bakarak konuşmaya başladım.
"Yaa jeongin aşko senin manitayla aran nasıl yaaa!" Konuşanı chaeyoung olarak hayal ediyordum, hepsinin ismini öğrenmiştim artık.
"Ay harbiden jeongin hiç anlatmıyorsun!" Bu seferki konuşan ise yunaydı.
"Yaa aşkolar benim manita bu aralat bana biraz trip atıyor gibi, changbini kıskanıyormuş resmen!"
Hepsinin aynın anda ince bir ses tonuyla bağırarak "NEE!" dediğini hayal ettim ve kendi kendimi kahlaha atmaktan alıkoyamadım.
"Off evet aşkolar bence ayrılma bahanesi arıyor, net başkasını seviyor ya!"
Cümlemi bitirdiğimde üzülüyormuş gibi dizlerimi kendime çekip kafamı dizlerime gömücektim ki kapımın önündeki changbini görmem bir oldu.
"yiaa changbi- LAN CHANGBİN KAPISIZ KÖYDEN Mİ GELİYORSUN!"
Elinde tuttuğu poşeti yere düşürdü ve iki eliyle beraber gülmesini engellemek için ağzını kaparken bende aşko kuşko tavırlarımdan çıkmak için boğazımı temizledim.
"Cevap versene lan karaya vurmuş balina gibi gülme sesleri çıkarıyorsun!"
Son dediğim şey ile changbin dizlerinin üstüne düşerek hayvan gibi kahkaha atmaya başladı, bende utançtan kızaran yanaklarımı saklamak istediğim için odamın camına ilerledim ve camdan kafamı çıkarıp derin derin nefes almaya başladım.
"Kanka sen çok kaptırdın kendini şu gay işlerine ya" sesinde alaycı bir tavır vardı.
"Ne zamandan beri izliyorsun sen beni amın oğlu!"
"Ben odaya girdiğimde sesini karı gibi incelterek Jeongin aşko senin şu manitayla aran nasıl gibi birşey diyordun"
"Baştan beri izliyordun demek..."
Yine tiz bir kahkaha attı ve sonra yanıma geldi, kolunu belime doladı ve beni kendine çekti.
"Kanka semen olayım mı"
"Alo felix sen misin"
Felixin adını duyar duymaz beni ittirdi ve boğazını temizleyerek kalın bir ses ile konuştu.
"Ben hanımcıyım yalnız."
Bu sefer ise kahkaha atan ben olmuştum.
Yatağımda oturduk ve sohbet etmeye başladık, changbin ve jisung bize günün her saati gelebilirlerdi ailem onları kendi çocukları gibi görüyordu. Jisung bugün gelmemişti, normalde bana gece baskınları yapmayı severlerdi ve jisungun gelmemesi beni cidden şaşırtmıştı.
"Jisung neden gelmedi?"
"Ya bilmiyorum ki gay gibi voleybola merak sarmış bu aralar voleybol oynuyor bir çocukla hep"
"Kanka gay gibi diyorsun alay ediyorsunda aramızdaki tek gerçekten gay olan sensin"
"Ya orasını bulaştırma espirisi eğlenceli şimdi"
Ben hafifçe kıkırdayınca sohbetimiz öyle devam etti, ardından changbine odamdaki kolduğu açtım çarşaf serdim ve yaklaşık gece 2-3 gibi ikimizde uyuduk.
Yarını düşünmekten uyuyabildiysem tabii.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanka ben gaymişim lan // HYUNIN
FanficOkulun kızlarının gözdesi Yang Jeongin bir gün yine kız tavlama amaçlı bir partiye gay olduğu yalanı ile katılır ve orada has gay Hwang Hyunjin ile tanışır