11🏎

44 6 0
                                    

Adel'dan

Uyandığımda saat gecenin 3'üydü, bu saate kadar uyumuş muydum?

Koltuktan kalkıp telefonumu almıştım, Giray'e yazmak istiyordum ama gece gece rahatsızlık vermek istemezdim.

Bir süre sosyal medya'da takılmıştım, tam reels izlerken Giray'den bildirim gelmişti, attığım yorumu beğenmiş ve bu saatte, uyumadığını düşünüp Giray'e yazacaktım.

Adel; Selam, sanırım uyumamışsın sıkıldım sana yazayim dedim

Giray; Evet uyumadım, doğru zamanlama ;)

Giray; Bir sorun yok değil mi?

Yazdığı mesaja bakıp gülümsedim, şimsi onu kışkırtmanın tam zamanıydı :D

Adel; Çok büyük bir sorun var

Giray; Ne oldu?

Adel: sen yoksun, yanımda değilsin

Giray; (Görüldü)

Giray; Yazıyor...

Giray; (Görüldü)

Giray; Yazıyor...

Adel; Tamam tamam, şakaydı :)

Giray; Ha, anladım

Adel; Bende öyle düşünüyorum

Giray; :D

(Görüldü)

Sohbetten çıkıp telefonumu kapatmışım, ayağa kalkıp mutfağa girdim ve kendime kahve yapıp odama yöneldim, yatağıma oturup kahvemi yatağımın yanındaki komodinin üzerine koydum, elime defter ve kalem alıp zaman geçsin diye bir şeyler çizmeye başladım.

Pek çizim yeteneğim olduğunu söyleyemem ama karakalem tarzı çizimleri çok iyi yaparım.

Bir süre sonra komodinin üzerine defterimi ve kalemimi bırakıp üzerime battaniyemi çektim, odamda klima açıktı ve soğuk ortamda battaniyeme sarılıp uyumayı çok severdim, bu da beni mayıştırmıştı ve gözlerim kapanmıştı.

Sabah saat 8.40'da kalkmıştım ve lavaboya gidip yüzümü yıkayıp günlük cilt bakım rutinimi tamamladım, bugün Giray'in evine gitmek istiyordum ama onun bundan haberi yoktu.

Mutfağa inip kendime kahvaltı hazırladım, karnımı doyurup mutfağı toparladım, salona gittim ve televizyonda Youtube'u açıp son ses şarkı açtım, müzik dinlemeyi seviyordum.

Bir kaç saatimi evde boş boş geçirmiştim ve saat 11.56'ydı, hazırlanıp çıksam iyi olurdu.

56'ydı, hazırlanıp çıksam iyi olurdu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
🏎Yarışçı🏎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin