Giray; Günaydın (9.34)
Giray; Bugün müsaitsen bana gelsene, film falan izleriz
Adel; Günaydın, 12 gibi gelirim🫡(9.44)
Giray; Tamam güzelim, görüşürüz
Adel; Tabii görüşeceğiz
Giray; :×
(Görüldü)
Yataktan kalkıp lavaboya ilerledim ve rutinimi yapıp mutfağa doğruldum, biraz midem bulanıyordu ama yemek yemezsem daha bulantım dahada artacaktı.
Kahvaltımı sonra yaparım diye geçiştirip odama ilerledim, biraz fazla dağınık gibiydi.
Yatağımı topladım, makyaj masamı temizledim ve aynasını sildim, duvarda ki boy aynamıda silip odamda ki işimi bitirmiştim.
Salon'a ilerleyip koltuktaki yastıkları düzenledim, televizyondan son ses şarkı açıp evin tüm odalarını gezdim ve dağınık bir yer varsa oraları düzenledim.
Odama tekrar gidip dolabımı açtım ve ne giyeceğimi seçmeye çalıştım
(Temsili Kombin)
Kombinimi seçip yatağımın üzerine koymuştum, saat daha erken olduğu için şimdi giyinmeyecektim.
Pek istekli olmasamda mutfağa girip kahvaltımı yapmıştım, çok bir şey yiyememiştim bulantım devam ediyordu.
Saat 11.33 olmuştu, odama girip giyinmiştim makyaj masamın koltuğuna oturup saçımı saldım ve taradım çok yumuşaklardı, Makyaj yapmayacaktım çünkü yüzüm oldukça güzeldi, dudağıma nemlendiricimi sürdüm ve aynada tekrar kendime baktım.
Ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüm, ayakkabılarımı giydim, güneş gözlüğümü takıp arabama yöneldim.
Trafik vardı ve bu durum sinirlerimi bozmuştu, Giray'in evine 10 dakikada giderken yolda 20 dakikadan fazla kalmıştım.
Telefonuna üst üste Giray'den bildirim geliyordu ama arabada olduğum için bakamazdım.
Yol boşaldığında gaza basıp ilerledim, bir kaç dakika sonra Giray'in evinin önüne arabamı park ettim.
Kapının önünde durup zile bastım ve hemen açıldı, Giray'in elleri belimde benim ellerim ise onun omuzlarındaydı bizim max sarılma şeklimiz budur.
Giray salona geçmem için belimden hafifçe ittirdi ve arkamdan kapıyı kapattı, koltuğa oturdum ve o da benim yanıma oturdu, gece uyumamış gibiydi, uykulu ve yorgun gözüküyordu.
Bana bakıp "Mesajlarıma neden bakmıyorsun" diye sordu.
"Trafik vardı, arabadayken telefonuma bakmadım" dedim, başını sallayıp kafasını geriye attı ve bir kaç dakika öyle durdu.
Koltukta hareketlenip Giray'e daha fazla yaklaştım, ona bakıp "Yorgun görünüyorsun, film izlemek yerine uyuyabilirsin hem bende burada olurum" dedim, gerçekten yorgun duruyordu ve bu haldeyken film izleyemezdim.
Gözleri hala kapalı bir şekilde "Biraz uykuluyum gece pek uyumadım, ama film izleyebiliriz benim için sıkıntı değil" dedi.
Hala ona bakıyordum ve çok yakın duruyordum, nefesini bile hissediyordum.
"Hayır, sen dinleneceksin ve bende burada olacağım" dedim.
Başını aşağı yukarı sallayıp aynı pozisyonda kaldı, benim bile şimdiden boynum tutulmuştu nasıl böyle duruyordu?
Yanımdaki yastığı alıp kucağıma koydum, Giray'i dürtüp kafasını yastığa koymasını söylemiştim ve şuan eşşek kadar adamın kafası kucağımdaydı..
Dakikalarca aralıksız uyurken ben ellerimle Giray'in saçlarıyla oynuyordum, eminim ki bu şekilde daha çok mayışıyordu ama oynaması eğlenceliydi.
Uykumu kaçırdın demişti Giray,
Adel ise "Ne yapayim, başını kucağıma alıp ellerimle saçlarını mı oynayayim ne istiyorsun?" Dedi.
Giray Adel'ın aksine "Böyle bir düşüncem yoktu ama artık var, iyi fikirmiş olabilir" demişti,
Adel yine kendinden emin konuşarak "Böyle bir şey olmayacak" dedi, fakat Giray şuan Adel'ın kucağında yatıyordu.
Sol elimle saçlarını karıştırırken sağ elim Giray'ın elindeydi, bileğimi kavramıştı.
Anlamsızca yüzünü inceliyordum, gerçekten çok çekici duruyordu, ama uyurken çok tatlı görünüyordu.
20 dakikaya yakın bir süre sonra uyanmıştı, gözlerini hafifçe araladı ve beni görünce gülümsedi, vay anam babam be bu adam resmen bir harika!
Yazar'ın Anlatımıyla;
Adel ellerini Giray'in saçlarından çektiğinde Giray huzursuz hissetmişti, Adel'ın saçlarıyla oynaması onu rahatlatmış ve huzurlu hissetmesini sağlıyordu.
Giray "Anne beni bırakma" diye bağırmıştı.
Annesi Giray'i bir adam uğuruna bırakmıştı, Giray henüz 9 yaşındaydı bunları yaşamak için daha çocuktu.
Giray koskoca evde annesine onu bırakmaması için yalvarıyordu fakat annesi elindeki bavulu sürüklüyor oğlunun yüzüne bakmıyordu.
Annesi Giray'i çok severdi, oğlunun sürekli saçlarıyla oynar, onu çok sevdiğini ve asla oğlunu bırakmayacağını söylerdi, Bunu söyleyenler hep bırakmaz mıydı zaten?
Annesi o evden çıktı, arkasına bakmadan, deli gibi sevdiği oğlunun yüzüne bakmadan sadece bir adam için gitmişti.
O günden beri, o günden beri hiç bir kadın onun saçlarıyla oynamamıştı, Adel hariç.
Adel Giray'in yüzüne dikkatlice baktı ve bir sorun olduğunu anladı, ellerini tekrardan Giray'in saçlarıyla buluşturdu.
Giray'in tüm stresi, huzursuzluğu, kaygısı gidiyordu, bunu Adel başarıyordu.
Hiç konuşmadılar, Adel Giray'in saçlarıyla oynarken çok zevk almış, Giray ise saçlarıyla oynayan Kadına bakıyordu.
Selamlar!!
Bölümleri yavaş atıyorum farkındayım ama bu aralar aktif olamıyorum çok meşgulüm :(
Oy verip yorum yaparsanız sevinirim♡
Öpüldünüz💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🏎Yarışçı🏎
ChickLitÜnlü yarışçılardan olan Adel Lewis ve Giray Gold aynı kulüp de olmalarına rağmen ilk adımı Giray atarsa ne olur? •Küfür İçerir