İlk Dövüş

344 27 4
                                    

Kane'in vücudu iblisleri tarafından ele geçirildiğinde her şey kötüye gitti. İlk başta Kane çıldırmış bir çocuktan başka bir şey gibi görünmüyordu. Jeff'e bir süre basit ve uzun aralı saldırılarda bulundu. Ama o şeyler onu tamamen ele geçirdiğinde...

Scarlett böyle bir şey görmemişti.

Kane'in yüzü cehennemden fırlamış saf bir kötülükle çarpılırken etraflarını yeşil alevler sardı. Orman gitmişti, yerini ise cehennemin sesi almıştı. Alevlerin arasında acı ile inleyen ruhları görebiliyordu. Jeff'e baktığında afalladı. Jeff aşırı sakindi. Öyle sakindi ki, bu Victoria'yı korkuttu.

Kane histerik bir kahkaha eşliğinde kollarını iki yana açtı.

- Tüm ruhlar kokuşmuşluk içinde ve en sonunda yanacak!

Sesi... Sanki beş altı kişi onun ağzından konuşuyordu. Victoria vücudunu saran korkuyla titredi. Doğaüstü şeylere o kadarda alışkın değildi, hele cezalı ruhların iniltileri hiç alışkın olmadığı bir şeydi. 

Jeff ise derin bir nefes aldı ve ileri atılarak bıçağını Kane'e savurdu. Kane son anda kaçarak kolunda basit bir yarayla kurtuldu. Sonra hırlarcasına bir ses çıkardı. 

- Bu ceket favorimdi Woods!

Jeff omuz silkti.

- Salak salak göz korkutmalarla uğraşacağına saldırsaydın.

Kane ceketinin iç cebinden bir kelebek bıçak çıkarırken sinirli görünüyordu. Bıçağı şöyle bir çevirip saldırıya hazır Jeff'e yöneldi. Aynı anda saldırıya geçtiler.

En azından Victoria öyle düşünmüştü. 

Jeff'in bıçağı Kane'in omzuna saplanıcakken Kane eğilip Jeff'in bacağında kötü bir yara açtı. Jeff küfredip biraz sendeleyerek ondan uzaklaştı. Kane hız kaybetmeden ona doğru ikinci bir saldırıya geçmiştiki Jeff sağlam bacağına abanarak Kane'in karnına sağlam bir tekme yapıştırdı. Sonra zaman kaybetmeden üstüne çıktı. Kane bıçağını Jeff'e doğru savurdu ama Jeff çocuğun elini yakalayıp bıçağı aldı ve sol omzuna hızla sapladı. Kane acı bir çığlık attı.

- Bir daha ki sefere seni öldürürüm Kane...

Jeff onun üstünden kalkıp, hızla ve aksayarak ormanın içlerine yöneldi, Victoria'da ürkekçe onu takip etti. Bir süre sessizlik içinde yürüdüler. Ta ki Jeff güçlükle nefes alarak bir kayaya çökene kadar. 

Victoria endişeli bir şekilde yanına ilişti. Jeff acıyla inledi.

- Bacağın çok mu kötü?

Jeff kafa salladı.

- Acıyor...

Victoria eğilip Jeff'in bacağındaki yaraya baktı. Pantolonunun yaranın üstündeki bölümünü yırtması gerekiyordu.

- Bıçağını verir misin?

Jeff ona bıçağı uzattı. Victoria pantolonun dikişlerinin bir  bölümünü söktükten sonra yırttı. Jeff'in dizinden sonrası boydan boya yarılmıştı ve kan oluk oluk akıyordu. Victoria yırttığı kumaşı boylamasına katlayıp sıkıca yaraya bağladı. Bu kısa bir süre için tampon görevi görmeliydi.

- Yarayı dikmemiz lazım ama ormanda nasıl yapacağımızı bilmiyorum...

Jeff iç çekti.

- Daha kötü yaralarla bir ay geçirdiğim oldu, dert etme. Ama bu gösterdi ki hiç bir katile güvenemeyiz. Babanla karşılaştığımızda...

Victoria'ya anlamlı anlamlı baktı.

- Hiç düşünmeden ona katılmalısın. O aramızda en güçlü olan, buradan mutlaka çıkarsın ve... Onunla dövüşemem Victoria. Sen yanımdayken böyle bir hakkım olamaz zaten, ama en önemlisi Grey benim dostum. Onunla dövüşemem...

Victoria anladığını belirtmek için kafasını salladı. Babasıda aynı şeyi düşünüyor muydu acaba?

Katiller Kulübü 2: Sıradaki NesilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin