Öldürmek 101

239 17 17
                                    

Toby, Henry'nin nişan almış profilini inceledi. Çocuk iyiydi. Babasının katil olduğunu yeni öğrenmiş biri için fazla iyiydi. 

Henry, silahı indirip ona döndü.

- Silah çok fazla ses çıkaracak...

Toby kaşlarını kaldırdı.

- Tavsiyen?

- Tipik bir tavşan tuzağı hazırlayalım. En son çağre buna başvururuz.

Silahı hafifçe yukarı kaldırdı. Toby kafasını kaşıdı.

- O halde ufak bir kamp kurmalıyız. Diğerlerinden korunabileceğimiz ve tuzakları kontrol edebileceğimiz...

Henry kafa salladı.

- Sen kampı hallet bende tuzakları...

Toby tamam anlamında kafa salladı. Henry çalıların arasından çıkıp, yosun tutmuş ve çürümeye yüz tutmuş bir ağaca yöneldi. Toby bir süre öylece durup çocuğu izledi. Onunla ilgili bir sorun vardı. Ne olduğunu bilmiyordu, ama bu çocuk tamamen 'masum' değildi...

Henry, Toby'nin gözlerini hissedebiliyordu. Onu inceleyen kısık gözlerde şüphe vardı. Silahı tutuşunu görmüştü. Nişan alışını görmüştü. Ve şimdide merak ediyordu. Bunu yapmayı Henry nereden öğrenmişti? 

Henry derin bir nefes aldı. Katil kategorisine girmek sıkıntı yaratacak olmasaydı, Toby ölü olurdu. Ama merak kediyi öldürür. Eğer Toby fazla meraklılaşırsa, Henry onu susturacaktı.

Magnumu ilk eline aldığında ilk düşündüğü buydu. Ailesine götürülebilecek şüphe tohumlarını un yapmak...

Tavşan tuzağını ipsiz yapmaya çalışmak sinir bozucu derecede yavaştı, ama yapıyordu işte. 

Anastasia'nın nerede olduğunu merak etti. Kız anksiyeteli gibi hareket etmeye başladığında bir şeylerin yolunda olmadığını anlamıştı. Onu sarı saçları boynuna dolanmış ve içi dışına çıkmış halde bulmayı ummuştu ama onu bulamamıştı. Kız kaçmıştı. Hayattaydı. Tabi şu an ormanın bir yerlerinde ölü yatmıyorduysa.

Anksiyete ve paranoyası olan insanların ölüm kalım durumlarında bazı şeyleri doğru algıladıklarını biliyordu. Anastasia, Henry'nin tehlike yaymaya başladığını algılamıştı. Belkide kız onu öldürmeye gelirdi. Henry düşünceyle sırıttı. Sarışın kızın elinde bıçağıyla titreyişini ve yalvarışını hayal etti. İşte bu ıslak bir rüya olabilirdi. Sevgilisini sevdi. Çünkü ilk anlarından beri onu yalvartarak öldürmeyi hayal etti. Bazen bu düşüncelerini kendinden bile saklıyordu...

Henry dudaklarını yaladı. 

Aklına siyah saçlar geldi. Beyaz tenli, göz altları çökük ve gölgeli. Kendinden kırmızı dudaklı ve küçük körpe göğüslü. Bakire. İlk kız. Kızın ona yalvarışlarını hatırladı. Kızın boynunu kestiğinde oluk oluk akan kanı hatırladı. İstemsizce kıkırdadı. İlkler her zaman harikadır...


İlk bahis: Henry vs Anastasia'da kim alır? 

Bahis sonucunu ne zaman öğreneceğinizi söyleyemem ama bilen kişilere özel fan service yazmayı planlıyorum :D Ve derslerden ancak fırsat buldum. İnternetimde yok, telden geçiniyorum. İşim zor anlayacağınız ama elimden geldiğince yazacağım...


Katiller Kulübü 2: Sıradaki NesilHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin