YANLIŞ ANLAŞILMALARLA DOLU BİR BÖLÜM

34 1 0
                                    

KEREMIN AĞZINDAN
Sabahki rezillikten sonra kendimi sahile attım. Karnım deli gibi zil çalıyordu. Ama ben yanımda para olmadığı için etrafta birşeyler tıkınan insanlara aldırmamaya çalışıyorum. Hayır yani , şimdi eve gidip annemin dırdırını çekeceğime karnımdaki aç ayıyla savaşmayı tercih ederim. Yani hemen hemen...

Bu arada sabahki rezillik ne derseniz şöyle özetleyebilirim:

İçinde Zeynep'in olduğunu sandığım yatağa yatıp ertesi sabah karşımda Sema Hanım ı görmek beni oldukça sarstı. Hani bayramda yaşlı bir teyzeye ziyarete gidersiniz, sizi öpmek için o kıvrımlı buruşuk ve sarkık dudaklarını size doğru eğer siz de öpmesi için yana dönecekken o da döner ve Bammmm! Yanağınızı ıskalayıp ömür boyunca bir travmaya sebep olacak hassas bir noktanızı öper ya... Fesatlaşmayın hassas yer derken dudaktan bahsediyorum. Işte öyle bir histi benimki de! Çaresiz...

Neyse yani bu olaydan sonra kendime bir türlü gelemedim. Karnımın çığlıklarını ve anamın beni komşunun salak kızıyla evlendirmeye çalıştığını ve sevgili -eski- karımdan boşandığımı ve çok yakışıklı olduğumu ((ya bunun konuyla alakası yok ama belirteyim dedim))düşünürsek halim berbat! Allahım bana yardımcı ol diyor ve sahneyi Zeynep e bırakıyorum (alkış)

ZEYNEP IN AĞZINDAN
-Yaa, anne delireceğim. Gece gelmiş senin yanına yatmış. Bide kendini savunmasını söylüyorum beyefendi ise bana "anneni annen değil sen sanďığım için yattım yani annenin sen değil de annen olduğunu bilseydim yatmazdım"diyor. Mazerete bak! Hıh sanki o yataktaki ben olsaydım çok şey farkedecekti pis sapık!
-Sakın ol kızım o salak aşagılık şerefsiz mal çocuğun sapıklıklarını önlemek için kapının anahtarını değiştirtiriz olur biterr.
-ay inşallah dediğin kadar kolay olur anne! Ama orda deniz yok anne! (Saçmalık vol:12736467392920183369)

SEMA HANIMIN AĞZINDAN
Oh oh canıma da değsin ohhhh! Nasıl içim rahatladı nasıl sevindim anlatamam. Kızımdan o iyice soğuttum.
Zaten bu iki saf aşığın ayrılmasında ben ve Hatice Hanım başrollerdeyiz. Üstüne de bu olay ohh! İçimin yağları eridi yeminlen!

Aa merak ettiyseniz size anlatabilirim nasıl ayrıdığımızı bu iki salağı!

SELAM BEBİŞLER!SİZE BİRŞEY DEMELİYİM. DESTEĞE İHTİYACIM VAR! YANİ OKUNAN SAYISININ VOTE VE YORUMLARIN ARTMASI GEREKİYOR. HAKİKATEN BIKTIM YANİ NE VOTE VERİYOSUNUZ NE YORUM...
BEN SAF SAF KENDİ YAZDIKLARIMI OYLUYORUM SALAK GİBİ! RİCA EDİYORUM DESTEK OLUN BANA AYNI ANDA 3 HİKAYE YAZMAYA ÇALIŞIYORUM
BB BEBİŞLER YB GELECEK! Multiye göz atın
Multimedia kerem var chris hemsworth yani. Zeynepin resmi sonraki bölümde gelecek ama o da elsa pataky olacak gençler. Sizce nasıl olmuş karakterler?

MUCK❤

YENİDEN "BİZ"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin