13. Cuma Misali

4 1 0
                                    

 *Arkadaşlar isim bulamadım şimdilik bu kalsın ve hikayeyi medyaya koyduğum şarkıyla dinleyebilirsiniz*

Uyandım, ama bir evde değil dışardaydım, sanki evlerle sınır çizmiş gibi görünüyordu ver evlerin yan yan devam etmesini engelleyen kocaman bir bina görsen vergi binası sanarsın. Bunları boş verip uyandığım yere geri döndüm belki bir şeyler vardır diye.

 Geldiğimde bir balta duruyordu. Sanki bir oyunun içindeymiş gibi elime aldığımda öldürme sayısı yazıyor.

 Bende baltayı alıp sırayla ölmeye başladım çünkü amacı buydu yapabileceğim bir şey yoktu, eğer öldürmezsem ne olacağını bilmiyordum sonuçta belki bende ölecektim. Neden geldiğini bilmediğim bir öldürme isteği gelmişti, sürekli öldürüyordum.

 Bunun amacı buydu çünkü, hızlıca bitireyim bitsin mantığı. Çok fazla kan vardı elimde, baltada, üstümde, yerde. 

 Ayanılacak gibi değildi. Ben insan ararken bir merdiven gördüm hani şu vergi binası gibi olan binaya ait. Yavaş yavaş merdivenden yukarı çıktım, kapının önüne geldiğimde ittirdim ama zaten açık olduğunu gördüm.

 İçeri girdim, dışarını aksine bomboştu. Kulaklarımı dört açıp ilerlemeye başladım. Kimsecikler yoktu. Ben ilerlemeye devam ederken sol taraftan ses gelmişti, sol tarafa baktığımda bu sesin tuvaletten geldiğini anladım. O tarafa gidip içeri yavaş adımlarla girdim. bir kadın vardı telefonla biriyle konuşuyordu,

  "Baba beni bu korkunç yerden nasıl çıkıldığını biliyor musun?" dedi.

karşı taraftan gelen konuşma kızı sevindirmişti.

  "Tamam baba ben dışarı çıkıyorum görüşürüz" deyip telefonu kapattı.

kabinden dışarı çıktığı gibi beni görünce korktu.

  "Benide çıkarabilir misin?" dediğimde başını salladı.

 "Çok teşekkür ederim" dedim ve beraber tuvaletten çıktık. Hızlıca binadan da çıktığımızda, birçok kişi dışarıdaydı yere kırmızı halı serilmişti (what's going on hocam). Bizi kolumuzdan tutup kırmızı halının üzerine getirdiler. O kız kaybolmuştu, onu göremiyordum.

  "Neler oluyor" dedim. arkamda bir çocuk vardı.

  "Bişey olduğu yok ölücez" dedi.

  Bende "neden ölücez ne yaptım ben" dedim.

 O da "görevi tamamlamadın hata tamamlamadık" dedi. Ne diyordu bu ne yani şimdi ölecek miydim hayatımın sonu mu gelecek sır herkesi öldürmedim diye mi? Gözlerimden bir şey akmaya başladı ne olduğunu az çok tahmin ediyordum, arkamdaki de baktığımda benimle aynı durumda olduğunu gördüm, bir anda yukarı doğru çekilmeye başladık ve 



ve







ve





ve





ve






ve basınçtan öldük.

-son-

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 18, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

RüyalarımWhere stories live. Discover now