Dio 7

16 1 0
                                    

"Pa ovako, znate razredna kada se momci toliko ufuraju i prave važni da se potuču zbog devojke koja ih ne želi"- rekoh sa velikim samopouzdanjem.
"Znači toliko, da su se svi učenici okupili da vide odbijanje ljubavi tučom"- odgora ona meni.
"Nije baš tako"
"Obajsni, molim te. Tako da i ja shvatim"- govori ona meni. Ponekad stvarno mislim da je pretjerala.
"Ne moram ništa da objašnjavam, to što se desilo se desilo''- Odvratila sam, kako bih mogla da završim sa ovom temom.
''Ako je tamo, onda možeš sjesti"
Nakon ovog razgovora osjećala sam veliko samopouzdanje.
Na odmori je došao Mihajlo do mene i Alise "Poštovanje dame", mi smo ga samo kulirale, a on je nas samo pratio sve dok nije došao Davud sa kojim se pokušao ponovo potući.
"Kako možeš biti s njim i sama znaš da s tobom želi biti zbog popularnosti"- i sama znam da je ovo namerno rekao da bi Mihajla provocirao.
Nakon sveka što se desilo ljetos bilo bi ispravno da budem sa Davudom, ali on je tako hladan i možda je loš za mene, ali mi se sviđa.
Dok je Mihajlo sa druge strane topao i nježan, ali zbog toga što mu je otac pravoslavac, moj otac će se buniti, ali meni to ne smeta.
Na ovo što je Davud rekao ja mu odgovaram "Onda ću prestati biti popularna i videću hoće li trčati za mnom"
"Da prestaneš biti popularna, ne glupiraj se i sama znaš kako je teško postati popularan, a ti si stvorena za to, a mi kao par bi bili najljepši par u školu"- ovo što je Davud rekao me je navelo da drugačije razmišljam, on sigurno bi želio biti sa mnom zbog popularnosti, a ne Mihajlo.

Uzburkano ljetoOnde histórias criam vida. Descubra agora