"Zašto si to uradio"- upitala sam ga kao da mi nije drago, ali moje srce je drugačije govorilo.
"Samo me saslušaj, već sam ti rekao u poruci razlog zašto ti nisam mogao prići prošle godine, ali sad je drugačije. Tamare više nema otišla je u Italiju.
"Znači zbog nje, zašto mi onda tada nisi rekao, zašto si onda to dozvolio."- rekla sam iz srca, osjećala sam se kao da će mi se srce polomiti na komadiće
"Ali ti si kukavica, nisi se mogao usprostaviti jednoj djevojci, a mogao si mene gledati uplakanu i slomljenu"
"Nije tako, stani da ti objasnim. Nisam mogao zbog moje porodice, nisam mogao da se suprostavim mom ocu. Naši očevi su prijatelji, i bili su jako sretni kad im je Tamara rekla da smo zajedno"
"A znaš šta ne zanima me, i onako ja ne bi mogla biti zajedno s tobom zbog mojeg oca"- ali u sebi sam mislia neka objasni.
"Zašto"
"Zbog tvoje vjere i sam znaš da je on hodža, nikad ne bi dozvolio da mu je ćerka sa osobom druge vjere"- bila sam jako tužna zbog ovog, mislila sam u sebi pa neka mene ne zanima.
"Onda ću promijeniti vjeru ili se pretvarati da sam musliman"
Nakon ovih riječi shvatila sam sa me voli i da bi sve učinio da smo zajedno, ma bilo i promijeniti vjeru.
"Budi ozbiljan, znam mog oca postavi će ti pitanja"
"Kao na primjer"
"Reći će ti da izučiš dovu ili da nabrojiš islamske ili imanske šartove"
"Naučiću, čak i ako treba ići ću sa njim na džumu"
"Stvarno bi to učinio, a tvoja porodica"
"Shvatiće oni, ionako nisu tako religiozni. Moj otac je promijenio vjeru zbog moje majke, tako i ja."
"A znači sad da smo sad ti i ja zajedno"- moje srce je jako zaigralo.
"Da ti odgovorim"- prišao mi je do uva i rekao, a onda poljubio i rekao "da".
Mislim da nikad nisam bila srećnija.
"A samo momenat, kako da budem musliman"
"Ti to ozbiljno ćeš promijeniti vjeru"
"Hajde reci"
"A dobro, trebaš izučiti Kelime-i-šehadet"
"To je sigruno dova, da potvrdim da sam musliman"
"Jeste, kako si ti pametan" i onda ga poljubila u obraz.Dala sam mu adresu džamije u kojoj se održava svake subote mekteb, gdje će ići sa mnom. Tamo još uvijek idem da čitam Kur'an na arapski.
"Hajde, ćao. Moram da idem, evo je Alisa pa idemo zajedno"
"Ćao, ljepotice", poljubio me, a ja sam samo zacrvenela.
Dok je odlazio samo me tako gledao, a i ja njega."Ooo... šta je ovo"- upitala je Alisa radoznalo
"Ništa, sad smo zajedno, možeš li da vjeruješ? Čak će sjutra da ide sa mnom u džamiju sa promijeni vjeru zbog mene."- nisam mogla da izdržim.
"Nemoguće, da je bar meni tako. Da dečko promijeni vjeru zbog ljubavi"
"Danas ću reći ocu, znaš i sama da moj otac vodi mekteb"
KAMU SEDANG MEMBACA
Uzburkano ljeto
Cerita PendekPrice o bogatom momku iz SAD i običnoj đevojci iz Crne Gore koji su se upoznali na ljeto kod njene tetke u Beogradu. Bliznakinja od momka Alisa postaje njena najbolja drugarica. Kada počne škola, blizanci dolaze iz Beograda u Podgorici kod nje u šk...