Dio 11.KRAJ

11 2 1
                                    

Večera
"Znate šta se danas desilo"
"Reci, sad me zanima kad tako kažeš"- rekla je moja sestra
"Mihajlo me pitao za vezu"- rekla sam jako nestrpljivo
"Sine, već sam ti rekao ne može, jer je pravoslavac, nađi nekog drugog"- rekao mi je otac kao da ne znam
"Znam, ali..."
"Nema, ali. I prestani sa tom pričom, ne želim da slušam kako je hodžina kćer sa pravoslavcem"
"Ali on želi da promijeni vjeru"- tako brzo sam rekla da su svi ostali u šoku, pa čak i moj otac.
Moj otac ništa mi nije rekao, samo je ćutao, ali sam vidjela njegov skriveni osmjeh na licu.
"I šta kažeš"
"Idi u sobu i provježbaj harfove za sjutra"!
"Dobro"
"Idem i ja, ionako sam završila"- rekla je moja  sestra.
Uputila sam se u svoju sobu, a onda mi je ona rekla "Gdje ideš, nisam krenula u sobu i otišla sa stola gladna, ispričaj"
"Dobro, sačekaj"- otvorila sam vrata od sobe i sjela na krevet i tako ja sam njoj sve prepričala i legla da spavam.

Sjutra ujutro sam obukla najljepšu haljinu i maramu kako bih izgledala lijepo zbog njega.

"Gdje si se ti tako sredila, ne ćeš se udavat u džamiju danas valjda"- rekao je moj otac
"Samo onako malo za promijenu, hajde da krenemo"- dok sam u  sebi mislila obrnuto.
U autu moj otac je bio jako ozbiljan.
"A kad će on da promijeni vjeru"- upitao je
"Danas, zašto"
"Pitam onako"
Stigli smo a ja sam sva bila uzbuđena, on me je čekao pred vratima.
"Sellamu Aleykum"- rekao je tako da me je iznenadio.
"Aleykumu sellam, šta ćeš ti ovdje"- rekao je moj otac
"Da promijenim vjeru, zar vam Darija nije rekla"
"Jeste, hajde uđi"
"Sellam, djeco, danas nam je tu novi učenik"- rekao je moj otac obraćajući se djeci "Predstavi se"
"Ja sam Mihajlo"
"Pa zar on nije pravoslavac"- rekao je Hamdi, albanac koji me pitao za vezu više od 5 puta i svaki put ga odbila. Mislim dovoljan je razlog što je niži od mene i mlađi 5 meseci.
"Došao sam da promijenim vjeru, zbog svoje djevojke i da postanem pravi musliman"- rekao je tako da su sva djeca ostala u šoku
"Darija ko je ovaj što me pitao"- rekao je tako tiho, ali i glasno da Hamdi čuje.
"Njen bivši"- rekao je Hamdi i ako zna da nije.
Kad sam pogledala u Mihajla u njegovim očima se vidjela ljubomora, a onda je rekao "A ja sam njen novi dečko"- onda sam u sebi rekla da sam našla pravog momka, nije htjeo da pokaže da je ljubomoran.
"Hajde, sjedite. Mihajlo prvo što moraš jeste da izučiš Kelime-i-šehadet, biće ovo isto primjer ostalim, kako se postaje musliman, jer dosad ovakav primjer ovdje nismo imali, znaš li je?"
"Ešhedu en la ilahe illalah, ve ešhedu enne muhammeden abduhu ve resuluhu"- zapanio je svih u prostoriji.
"A sad ime moraš promijeniti"
"Možete vi mi dati ime"
"Dobro, zvaćeš se Edin, što znači 'religija'"
Nakon završetka dersa, ja sam ostala malo duže da usisam i očistim.
"Ja ću ostati da usisam i očistim, ti možeš ići"- rekla sam ocu, a Edin je stajao na ulaznim vratima.
"Dobro, vrati se prije podne"
"Ostaću ovdje da klanjam Podne namaz"
"Dobro"

"Hoćeš da ti pomognem?"- upitao je Edin
"Ako nije ti problem"
Kad smo završili sa čišćenjem, bilo je pola sata prije podne namaza
"Hoćeš sa te učim kako da klanjaš"
"E ne znam"
"Hajde, moraš se istaći pred mojom ocem"
"E dobro, ljubavu".
I tako sam ga naučila kako klanjati i uzeti abdest, te smo zajedno klanjali.

****
Nije uvijek problem u vjeri ili nacionalnostu, problem je u odraslima. Neko želi samo ljubav neko želi samo čast koju ne želi niko da mu ismijava.

Uzburkano ljetoWhere stories live. Discover now