Bölüm 1

3 0 0
                                    

     Aşkın gerçekliği ve hayatın sahteliği, aslında tüm mesele bu dengeyi korumakta. Mantığın duyguları kontrol etmesi, duyguların mantığı ele geçirmesiyle eşit derecede ürkütücü. Aşk acısının insanı ölüme kadar götürebileceğini biliyor muydun? Ama aşkın beni götürmesini istediğim tek yer onun kollarıydı. Acımasız hayattan tek isteğim bu.

Acımasız hayatların bir yansıması bu kitap. Gerçek duyguların acısını taşıyan bir hikaye bu. Ne düşünürseniz düşünün hayatta, yeter ki kanmayın hayatın tatlı yalanlarına. Bazen mutluluk için gerçeği sileriz tek kalemde. Başlangıcı ama sonu olmayan bir deneyimdir bu. Ne kadar mükemmel olursanız olun ama bu sizin için her zaman mükemmelliğinizi gölgeleyecek bir hata. Hayata karşı aldığınız önlem, acıyı unutmak için bu çabanız, gerçeklerin sert çarpışı için bir yardım sadece.

Bunları yazmamın sebebi sevip kavuşamayan, sevip de anlaşılamayan, sevmeyi yanlış kişilerle öğrenmiş ve sevmeyi öğrenememişler için hepimiz için bu satırlar hepimizin acıları hepimizin kırıklıkları herkesin anlayamayacağı fakat çoğunun yaşadığı, yaşamayı reddedemediği duygular bunlar.

Aşık olmak ve ya sevmek istenilen olmasıiçin dua edilen bir nimettir. Fakat sonunda kurtulmak için yalvartır insanı.Ağır gelir, acıtır katlanılmaz bir hal alır ve sonunda pes ettirir. İçten içeinsan farkındalık yaşar sonra nefrete dönüşür bu aşk yaşananların sebebitutulur karşı taraf. Bilse de suçunu bilmese de. Suç denebilir mi ki buna, insanfarkında olmadan bir insanı nasıl bu kadar kırıp parçalayabilir ve sonrasındadurmaksızın devam eder hayatına. Nasıl farkına varmaz bunun hiç mi sezmez birfarklılık.

  Burada ona karşı olan hislerimi anlattım belki sizin de böyle düşündüğünüz biri vardır.

Umarım bu bölümü sevmişsinizdir lütfen değerlendirmeyi ve sevdiyseniz beğenmeyi unutmayın <3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 08, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

AŞK GİBİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin