1. Bölüm

115 19 77
                                    

Bir gülüşünle beni bu kadar etkilemen normal mi?
Bence olmamalı
Yani sadece gülümsedin diye kalbim bu kadar hızlı çarpmamalı
Nefesim kesilmemeli
Ellerim titrememeli
Gülümsedin ya alt tarafı
Neden kendimden geçtim ben?
Ne yaptın ki sen bana?
Bana gülümsemiş olsan yine anlayacağım ama bana da gülümsemedin ki
Hayır yeni de olmadı olay
Geçen gün oldu
Ama sürekli aklımda
Dönüp dolaşıp gülüşünü düşünüyorum
Off Yoongi
Delirttin beni resmen

"Aera!" Kapım birden açılınca telefonumu kapatıp kucağıma bıraktım.

"Ne karıştırıyorsun sen?" diyerek gözlerini kısarak konuşmasıyla sinirle ona bakıp "Ne karıştıracağım acaba?! Ne diye daldın odama! Söyle ve çık dışarı!" dedim.

"Tch, tch, tch. Terbiye falan kalmamış sende hiç. Abine nasıl böyle davranırsın?"

Sinirle yastığımı alıp ona fırlattım ve "Aynı yaştayız gerizekalı!" dedim.

"Bu abin olduğum gerçeğini değiştirmez!"

"Bir dakika yüzünden mi benden büyüksün yani?!"

"Evet." demesiyle diğer yastağı da ona fırlattım ve "Odamdan hemen çık Taehyung!" dedim.

"Meraklı değilim bende burada olmaya. Annem çağırdı, yemeğe gelmen için." deyip odadan çıktığında derin bir nefes alıp ayağa kalktım. Odamdan çıkmadan son bir kere daha telefonuma baktım ama Min Yoongi olacak dünya tatlısı insan daha görmemişti.

Odamdan çıkıp aşağı inmeye başladığımda gelen seslerle gülümsedim. Yine birbirleriyle atışıyorlardı.

"Ya bak cidden beni sinir etmeyi kes Taehyung! Yeter ya!"

"Abim çok haklı! Sinir etmeyi kes Taehyung!"

"Çok bilmiş." deyip yüzünü buruşturunca Seokjin abim yanağımı öpüp saçlarımı okşadı.

"Aferin prenses. Sen uyma şu gıcığa."

"Sen her zaman akıllı ve uslu ol tamam mı?" diye alayla konuşan Namjoon abimi de onayladım ve Taehyung'a dil çıkardım.

"Anne bak yine üç çocuğun toplandı beni dışlıyorlar."

"Ştt, karışmayın benim oğluma. Üzüyorsunuz bakın onu."

"Ya anne ne üzülmesi, bu sana kendini acındırıyor sadece." dememle bu sefer Taehyung bana dil çıkardı.

Gözlerimi kısıp ona bakmamla annem "Hadi yemeklerinizi yiyin çabuk." dedi.

"Evet hadi bitirinde oyunu kuralım."

Hızla Seokjin abime dönüp "Oyun mu?" dememle "Evet, bizimkiler gelecek. Oyun oynayacağız." dedi.

Bizimkiler demek abimlerin meşhur arkadaş grubu demekti ve benim içinde Yoongi demekti. Oda gelecekti.

İçime heyecan dolarken derin bir nefes aldım ve "Hina'yı çağırayım o zaman bende." dedim.

"Çağır da zaten getiriyordur onu Jimin."

"Doğru."

Telefonumun titremesiyle kalbim hızlanırken abimlere çaktırmadan telefonuma baktım ama mesaj Hina'dan gelmişti. Tüm hevesim kaçarken mesajlara girip ne yazdığına baktım.

Sarışınım

Bebeğim biz size gelecekmişiz ben kalayım diyorum orada

Kal birtanem

Sarışınım

Yoongi oppa beyaz tshirt kot pantolon giymiş
Öyle bil diye yani

Somebody Does Love - Min Yoongi (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin