"Y-Yoongi oppa?"
Sesim içime kaçmış bir şekilde konuştuğumda kaşlarını çattı ve "İyi misin?" diye sordu.
"Ş-şey... iyi-iyiyim... iyiyim. Sen?"
Bana anlamamazlıkla baktıktan sonra derin bir nefes alıp konuşmaya başladı.
"Aera-"
"Yoongi oppa ben açıklayabilirim."
"Neyi?" diye şaşkınlıkla sorduğunda derin bir nefes alıp bakışlarımı kaçırdım. Ne diyecektim ki şimdi?
"Aera, Hina hırka istiyor."
"Ha?"
"Hina üşümüş o yüzden hırka istiyor senden, ben yukarı çıktığım için bana söyledi."
"Bir dakika... sen bu yüzden mi geldin odama?"
"Evet, başka neden olacaktı?" demesiyle başımı iki yana salladım ve "Hiç-hiçbir şey... tamam ben götürürüm ona hırka." dedim.
Başını onaylar anlamda sallayıp dışarı çıktığında gözlerimi kapatıp sinirle ellerimi sıktım ve oflayıp telefonumu elime aldım.
Sen var ya çok pisliksin
Love
Nxksmfndm
Neden öyle diyorsun birtanem
Bak prova oldu sanadaSalak cidden anladı sandım
Manyak mısın sen ya
Ayrıca onun telefonu sende ne arıyorLove
Taehyung'la oyun oynuyoruz
Oynadığımız oyunda Yoongi oppada vardı
O yüzden onu aldımGerizekalı
Kalbime iniyordu
Salak
Sil çabuk mesajları
Yoongi görürse mahvederim seniLove
Tamam ya
Siliyorum
Öptüm bebeğimTelefonu kapatıp kendimi yatağa bıraktım ve derin bir nefes alıp gözlerimi kapattım. Az önce hayatımdaki en büyük heyecanı yaşamıştım. Kalbim duracak gibi olmuştu ve sorumlusu en yakın arkadaşımdı.
Cidden bir gün beni öldürecekti bu davranışları yüzünden ama ölmeden intikam almalıydım ondan. Aşık olduğunda görecekti gününü. Bende aynılarını ona yapacaktım.
...
"Al sarışın." diyerek hırkayı ona vermemle bana öpücük atıp göz kırptı. Ben ise gözlerimi devirip şansıma boş kalan Yoongi'nin yanına gidip oturdum.
"Hina sarışın değil ki, neden öyle hitap ediyorsun? Soracağım unutuyorum hep." diyen Jungkook'la gülümseyip anlatmaya başladım.
"Ben bir keresinde onu rüyamda sarışın gördüm, ertesi günde anlattığımda gidip sarı peruk taktı. O günden beri benim için sarışın. Hatta bak o günden fotoğraf vardı." deyip telefonumdan fotoğrafı bulup Jungkook'a gösterdim.
"Çok yakışmış... çok güzel her zamanki gibi."
"Lan yürüme kardeşime!" diyen Jimin oppayla Jungkook göz devirip "Yürüsem ne oluyor, yüz mü veriyor sanki?" diye söylendi. Gülerek Hina'ya baktığımda umursamadan oyuna devam ettiğini görüp gözlerimi devirdim.
"Oppa senin telefonun değil mi o?" dememle Yoongi bana dönüp başını salladı. "Evet, el koydu Hina."
İçimden oflayıp Hina'ya döndüm ve gözleri benimle buluştuğunda gözlerimle telefonu bırakması gerektiğini söyledim ama o omuzlarını silkip Taehyung'la oyun oynamaya devam etti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Somebody Does Love - Min Yoongi (Yarı Texting)
FanfictionSana aşık oldum Yoongi Hemde çok fena aşık oldum