"Aera, aç kapıyı!" Taehyung'un bağırmalarını umursamadan kulaklığı kulağıma takıp yatağa uzandım.
Kulaklığını aldığım için şuan kuduruyordu ama uğramaşamazdım onunla şuan. Daha önemli işlerim vardı.
Aşkıma yazmak gibi.
Yüzümdeki gülümsemeyle mesajlara girip yazmaya başladım.
Yoongi
Ne yapıyorsunLove
Yürüyorum
Nereye
Love
Ne yapacaksın
Merak ettim
Love
Boş ver
Ya ama:(
Üzdün beni:(
Kalbim kırıldı:(
Göz yaşım aktı:(Love
Nedense şuan kafamda dudaklarını büzmüş bir kız çocuğu canlandı
Kaç yaş?
Love
5-6
Yok yahu
Ben bir on üç on dört sene büyüğüm ondanLove
Aferim sana
Ama bu yinede zihnimdeki görüntüyü değiştirmedi:(
Çok kötüsün
Yine kalbim kırıldıLove
Tüh
Çok üzüldümBelli belli
Ee
Nereye gidiyorsunLove
:)
ArkadaşımaHangisine
Love
Namjoon'lara
"Aaa! Bize geliyor!"
Hızla yatakta doğrulup ayağa kalktım ve dolabımın önüne geçip kıyafet bakmaya başladım. Yoongi'yle uyumlu giyinmeyi seviyordum. O genelde kot ve tshirt giyiyordu ve bende öyle giyiniyordum ama şansa tüm pantolonlarım kirlideydi. Bu yüzden kort şortlarımdan birini alıp onu giydim ve üzerine de beyaz salaş tshirtümü geçirip saçlarımı topladım.
Birazcık makyaj yapıp yüzüme renk getirdiğimde çiçek kokulu parfümümü sıkıp gülümsedim. Hazırdım.
Telefonumun çalmasıyla elime alıp açtım. "Efendim sarışın?"
"Yine sizde toplanıyormuşuz? Ben anlamıyorum neden sürekli sizdeyiz? Evimiz yok mu yahu bizim?"
"Gelme kızım, zorla mı getiriyorlar seni?"
"Evet, abim zorla getiriyor. Hayır şunu da anlamıyorum, hem Jungkook bana yürüyor diye beni uzak tutmaya çalışıyor hem de beni zorla onun yanına götürüyor. Nasıl iş bu ya?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Somebody Does Love - Min Yoongi (Yarı Texting)
FanfictionSana aşık oldum Yoongi Hemde çok fena aşık oldum