Marzec roku 2029
Półwysep KalifornijskiPo raz ostatni wpatruję się w zachód słońca na plaży. Pozwalam sobie na zsunięcie okularów przeciwsłonecznych i zdjęcie czapki z daszkiem. Nie sądziłam, że kiedykolwiek nadejdzie taki moment, w którym będę musiała maskować się przed światem zewnętrznym.
Nie sądziłam też, że dożyję dwudziestu dziewięciu lat. Jakoś sześć lat temu osiągniecie tego wieku wydawało mi się nierealne. Nierealne jest także to, że nie jestem jedyną starzejącą się osobą. On przecież przekroczył już trzydziestkę. To chore, że zdążyło minąć tyle czasu, a ja wciąż nie wybiłam go sobie z głowy.
Biorę głęboki wdech i patrzę na wodę gdzie odbijające się w wodzie promienie współtworzą z cudowną paletą barw. Słońce zachodzi pod horyzont, a ja jedyne co czuję to zimny piasek pod sobą i wodę delikatnie ochlapującą moje ciało. Zmęczenie ogarnia moje ciało na tyle, że nawet nie mam ochoty wstawać.
Po chwili zdaję sobie sprawę, że ten wieczór to pożegnanie. Pożegnanie z Ameryką. W końcu decyduję się na powrót. Zanim na dobre opuszczam plażę, ten ostatni raz zachwycam się widokiem intensywnie złotej i lekko czerwonawej postaci Słońca, która zdaje się niknąć.
Można by rzec, że zmęczyłam się Kalifornią. Nadszedł czas, by wrócić na stare śmieci.
Warszawo, nadchodzę.
˗ˏˋ MAIN CHARACTERSˎˊ˗
【 Aurelia Roza 】
face claim: bourscheidmonique
Aurelia Julia Roza
ŚWIATOWEJ SŁAWY GITARZYSTKA I BYŁA CZŁONKINI ZESPOŁU DYRYGENTURA#30
most popular ☆ boost
URODZINY: 12 czerwca, 2000
MIEJSCE URODZENIA: Warszawa, Polska
ZNAK ZODIAKU: Bliźnięta
POWIĄZANA Z: Jann (według The Sun tworzyli kiedyś parę), Dyrygentura , MAGDA (konflikt zakończony ugodą)
【 Jan Rozmanowski 】
Jan Rozmanowski aka JANN
PIOSENKARZ,
UCZESTNIK KONKURSU W PRESELEKCJACH W LUTYM 2023,
W SWOIM NAJWIĘKSZYM SZCZYCIE KARIERY WYPRZEDAŁ CAŁY STADION WRAZ Z ZESPOŁEM DYRYGENTURA#1567
most popular ☆ boost
URODZINY: 12 lutego, 1999
MIEJSCE URODZENIA: Warszawa, Polska
POWIĄZANY Z: Aurelia Roza, Dyrygentura, Eurowizja
ZNAK ZODIAKU: Wodnik
───── ⋆⋅☆⋅⋆ ─────
Ze słonecznej Kalifornii do Warszawki. Podjęlibyście się tego wyzwania?
Wiadomość do nowych czytelników: książka jest kontynuacją Misunderstanding. Czytać możecie ją bez znajomości poprzedniej, mimo wszystko zalecam chociażby zerknąć na pierwszą część.
Szczerze mówiąc, po zakończeniu Misunderstanding nie miałam w planach tworzenia kolejnej części, ale Wasze komentarze wręcz zmusiły mnie do tego. Wygraliście. Przed Wami nowy tytuł, tired of california. Mam nadzieję, że prolog Wam się spodobał. Koniecznie dajcie znać.
Vic xx
CZYTASZ
✎ tired of california; jann
Fanfiction─── Kiedyś nie widzieli bez siebie świata, teraz porozrzucani są po świecie. Dawni kochankowie tkwią w przekonaniu, że każde z nich o sobie zapomniało. Aurelia, zmęczona Kalifornią, postanawia wrócić na stare śmieci i łudzić się o spotkanie z Janem...