day 5: rating my stories

7 0 0
                                    

Okej, pa posto je prosla ponoc, u redu je napisati jos jedan dio....UGLAVNOM....sada ocenjujemo moje priče/knjige sa ove divne aplikacije.

Uglavnom prvo....

"Drugačija"

Ima oko 900 citatelja, sto je iskreno odlicno (srecna sam sa to malo, da)

Uglavnom, ovo je knjiga na koju nisam ponosna bas, story line je odlican i kreativan i sve sam sama smislila, likovi su bile moje drugarica, naprimjer Mi-jin je bila Riddledaughter13  u drugoj sezoni Dae je bila jisoo_jede_palacinke i tako dalje....
Uglavnom moj omiljeni dio iz prve sezone je dio kad su se So-yeon i ekipa borili protiv Holona (ako se dobro sjecam imena, morat cu procitati sopstvenu knjigu opet)....
Dio na koji nisam ponosna je to koliko je So-yeon vrtila Felixa i Don-suka oko malog prsta i na kraju zavrsila sa Chaeryeong pre nego je ubijena, ne volim to sto So-yeon izgleda kao neka pick me likusa cjelo vreme, to mi nije bila namjera,
Dio koji sam najduze smisljala je....sa kime ce So-yeon da zavrsi? I kako ce da zavrsi da bih imala materijala za drugu sezonu, na kraju sam odlucila da ju neko ubije, a ko? E pa to cete otkriti u drugoj sezoni, ako ju nastavim pisati, pored toga u drugoj sezoni dolaze novi zlikovci, tako da, da.
Uspit, Draco je trebao da zavrsi sa Ha-rin, ali ne sjecam se da li sam se pretjerano trudila oko njihove priče, tako da da....

Prelazimo na drugu.

"School 2023 (GL)"

Eh sad, iako je Lin pisala ovu knjigu, ja sam joj pomagala i neke djelove sam ja napisala, uglavnom, moze da bude puno bolje, mnogo sam pismenija u ovoj knjizi nego u "drugačija", pored toga, mislim da bih trebala da se aktiviram i počnem češće pisati.

"Drugačija 2"

Eh sad, ovdje ne mislim da imam sta puno pricati, jer sam knjigu ostavila na 4-5 djelu i zaboravila za nju, ali obecavam nastavit cu je kad tad, uglavnom, mrzim to sto sam novoj glavnoj likusi dala ime Nam-ra, ne znam zasto, volim to ime jer je to ime moje omiljene likuse iz "all of us are dead", ali opet, ne znam zasto mi se sad ne sviđa, nije da je ime ruzno, nego ima puno ljepsih imena, pored toga, mrzim sto su se Aria i Nam-ra tako brzo upoznale i to sto se sve tako brzo odigrava kao i u prvoj sezoni, pokusat cu to popravit.

"From day one"

Mrzim ovu knjigu, nju smo Lin i ja zajedmo pisale, i grozna je iskreno, prestale smo odmah na 1-2 djelu, jer eto, neamo inspiracije i glupe smo.

"Just random book"

Eh sad, ovo je knjiga u kojoj pisem sve ovo, iako je cringe, verujem da ću jednog dana (naprimjer za 5 godina) čitati ovo i biti u fazonu "koji sam ja kreten bila"
Ugl da, ali mislim da ce isto tako da me nauči dosta toga, naprimjer, POPRAVI SVOJU GRAMATIKU.
Ugl da, kapirate sta hocu da kazem?

"Korejska misterija"

Ova knjiga bi vjerovatno bila moja najpopularnija knjiga da ju nisam obrisala nakon 2-3 djela, uglavnom sam imala BRDO inspiracije za nju, ali je sve palo u vodu kad sam se posvađala sa drugaricama koje su glumile te likove, ugl da, zato ta knjiga vise nije vidljiva vama, unpublishovala sam ju.

Sta reci, a ne zaplakati?!

Nadam se da cu kroz brdo mojih priča POPRAVITI OVU JEBENU GRAMATIKU i da cu jednog dana da citam ovo i da umirem od cringa <33

Just random bookDonde viven las historias. Descúbrelo ahora