day 6: k-pop questions and answers.

8 0 1
                                    

Zdravo vi.... pametni ljudi koji ne čitate ovu knjigu.

Uglavnom, ako znate, ja sam meda, ultra, giga, pro, max k-pop stan/fan i sad cu ja da odgovaram na neka pitanja o k-popu koja sam nasla na internetu, bice tu svega.

1. Kada si počela slusati k-pop?

Počela sam slušati k-pop u 2016, ili u 2015 ako se važi to sto sam slušala 2NE1 ne znajući da su one k-pop grupa I MEAN narode nisam ni znala šta je k-pop tad, so please don't hate me.

2. Omiljene grupe?

Ima ih mnogo, ali evo.

1. Blackpink
2. Stray kids
3. BTS
4. Epex
5. BVNDIT
6. NewJeans
7. (G)I-DLE

Ovo je top 7, kad bih nabrajala baš sve omiljene ne bismo zavrsili do sutra.

3. Tvoj k-pop Husband?

Ovo je dobro pitanje....to bi bio ili Jeff iz Epex ili Jeongin iz Stray kids

4. Tvoja k-pop wife?

Imam ih dosta hihihi

Yuqi, Jisoo, Hanni, Jiwoo, Eunbin i jos mnogo hihi

5. Prvi bias i trenutni bias u tvojim fav grupama?

1. Blackpink ( prvi, Lisa i Jisoo, trenutni Jisoo i Jennie)
2. Stray kids (prvi Felix, trenutni Felix, Jisung i Jeongin)
3. BTS (prvi Jimin, trenutni Jimin, Kookie i Rm)
4. Epex (prvi Jeff, trenutni Jeff)
5. BVNDIT (prvi Seungeun, trenutni Seungeun)
6. NewJeans (prvi Hyein, trenutni Hanni)
7. (G)I-DLE (prvi Yuqi i So-yeon, trenutni Yuqi)

6. Omiljeni k-pop meme?

Nemam, al ako bas moram da biram..... "Not bed but not gud"

7. Grupa koju svi vole ali ti ne voliš?

Nemam, volim sve grupe koji i ostali vole, volim i one koji svi mrze lol

8. Pjesma koju svi vole ali ti ne?

Hmmmm.....ddu-du-ddu-du, zao mi je, ali nisam voljela tu pjesmu pretjerano nikad....ne znam zasto

9. Pjesma koju svi mrze ali ti volis?

"The happiest girl"
Znam da svi mrze tu pjesmu i da govore da im se ne sviđa jer ne ide uz Blackpink, ali meni je iskreno top, obožavam ju iako ne volim takav concept.

10. Koju poziciju bi dala sebi da si u k-pop grupi?

Hajde da budemo realni i da se osvrnemo na moje vještine...

Iskreno dala bih sebi main rapper i sub vocalist, eh sad zasto??

Prvo, main rapper bih dala sebi jer mogu repovati brzo i ujedno to moze da zvuci dobro, ne volim kad neko umisli da zna da repuje a ne moze da izgovori rječi kako treba, a ja to mogu ako uvjezbam rep, pogotovo ako je na korejskom.

Eh sad, mislim da nisam ni za sub vocalist, jer gledajte, ja kad pjevam moj glas postane dubok i zvucim kao neko musko, a tek da ja uradim visoke note? NE, zvucim onda kao da se gušim.

Eh sad, zasto nema dancer pozicije?

Ja sam trenirala ples dugo, ali na kraju prosle godine sam imala jako veliku povredu noge (jer mi je bukvalno na strelicarstvu neka devojka ispalila strelu u nogu) i ne mogu bas da plešem kao prije...
Zahvalna sam što mogu hodati normalno, zato ne mislim da bih mogla imati dancer poziciju.

11. Najgluplja stvar u koju si vjerovala kao baby k-pop stan?

Da su Yeji i Hyunjin brat i sestra...
Da su V i Tae razlicite osobe (fzn brojala sam clanove i bila u fzn "a gdje je jos jedan onaj?")
Da svi imaju preko 18 godina.
Da su svi iz Koreje
Da su Jennie i Jisoo sestre.
Da nemaju pozicije.
Da je sub dancer actually pozicija ali nije-
Da su njihova stage imena njihova prava imena, pa sam se pitala "Ko bi sinu dao ime Rap monster?"
Da je Jimin visual u BTS

12. Najgluplja stvar koju si radila kao k-pop fan?

U pola tri ujutro sam se pretvarala da sam na koncertu, onda sam se pretvarala (oko tri ujutro lol) da snimam intervju, nakon toga mi je mama ušla u sobu i pitala me šta radim budna u tri ujutro i zašto puštam jebenu muziku.

Plus smisljala sam lazne dating skandale, zao mi je mene i Felixa i mene i Jeongina i mene i Jimina....

13. Grupa koja te uvela u k-pop?

2NE1

I to bi bilo to narode, jer ljena sam d atrazim jos pitanja lol

Just random bookOnde histórias criam vida. Descubra agora