GİRİŞ;

14 2 0
                                    

HER BİR KELİME TAMAMEN KURGUDAN İBARETTİR!!

İYİ OKUMALAR!!!

                                                          🍀🍀🍀

Çocukluğumun hikayesinin sona erdiğini hissediyordum, bitmişti. 3 krallık birden yok olmuştu. Bu krallıklardan birisi benim krallığımdı. Hissediliyordu gökteki hüzün, hissediyorduk yarım kalan hayatları, geliyordu tüm diyarın burnuna o mide bulandırıcı kanın kokusu. Belki de bir mesajdı bu "Hepinizin eceli olacağız, sizde yarım kalacaksınız." demek istiyorlardı.

Zaten yarım kalmıştım, kaybedebilecek hiçbir şeyim kalmamıştı. Sadece canım vardı, ölmekten korkmayan bir çocuğu nasıl tehdit edebileceklerdi ki ölümle?  Altı yaşında bir kız çocuğu nasıl kurtulacaktı yaşamın acımasız pençelerinden, nasıl özgürce yaşayacaktı korkmadan, ölüm sadece bir adım gerisindeyken? Ben yaşamayı öğrenmiştim işte, elinden her şeyi alınan o minik kız çocuğu elinden aldıkları şeylerin öcünü almaya gelecekti. 

Çökecektim boğazlarına sonları olacaktım. Savaşla burun buruna geldiğimde korkuyordum kandan, korkuyordum bıçaklardan. Korkmak bir çare olmamıştı. Öğrenmiştim savaşmayı; kandan, vahşetten zevk almayı ve iliklerime kadar intikamı hissetmeyi. Beni buna mecbur bırakmışlardı. Gerekirse alayını geçirirdim kılıçtan ama benim krallığım yeniden doğacak ve tüm diyara adalet geri gelecekti.

Güç bedenimi ele geçirecekti, belki de yitip gidecektim. Ama o güç benim olmalıydı. Hiç bir insan aç yatmamalıydı. Zengin ve varlıklı insanlar mallarını ikiye katlarken, çocuklar hatta bebekler açlıktan ölmeyecekti. Teslim olmayacaklardı o gölgeye. 

İnsanlık için belki bir kurtuluş belki de bir cehennem haline gelecektim. Bir çok insan gibi benimde hayatımı yıkmışlardı ama ben onlar gibi elim kolum bağlı oturmayacaktım

Bazı yıkımlar beraberinde yeni hayatlar vaat eder, ben ise beraberimde bir çok insanın sonunu getiriyordum. 

Belki de kendi sonumu...

Ama umurumda değildi. İstediğimi yapmak için her şeyi göze alalı on iki yıl olmuştu. Ve herkes bilmeliydi ki; istediğimi almak için çoktan tüm ruhumu, geride kalan tüm benliğimi koymuştum ortaya...

Ebedi HayatlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin