Korkunç Başlangıç

21 2 0
                                    

   Dünya mahvolmuştu, o şeyler nereye gitseler onları, insanları buluyorlardı. Nereye giderlerse gitsinler...
 
    Her gün olduğu gibi gene kaçıyorlardı ama nereye gittikleri hakkında hiç bir fikirleri yoktu. En önde Nixie hemen arkasında ise arkadaşları Edwin, Morgan, Holly, Ivy, Axel, Owen ve Darlena vardı. Tünele benzeyen bir yerde koşuyorlardı. Bunları yaşamak için çok genç değil miydik diye geçirdi içinden Nixie. Evet çok gençlerdi ama yaşıyorlardı.

     Biraz daha ilerledikten sonra karşılarına iki yol çıktı. Hangisinden gideceklerdi? Sağa doğru gidelim, dedi Darlena. Hayır sola doğru gidelim, dedi Owen.Grubun içerisinde sağa mı yoksa sola mı gidecekleri konusunda bir tartışma çıkmıştı. Nixie bundan hiç hoşlanmamıştı

      "Kavgaya lüzum yok. Oy birliğiyle karar verelim, Sağ diyenler Darlena'nın yanına geçsin, sol diyenler Owe'nın  yanına geçsin. Anlaşıldı mı?"dedi Nixie.

      Herkes bunu kabul etti ve oy birliğiyle sağa gideceklerini karar verdiler. Her ne kadar sola gidecekleri ikna etmek zor olsada...

      Sağa doğru bayağı bir yol ilerledikten sonra dinlenmeye karar verdiler. Karınlarını doyurup yola devam ettiler. Ve yolun sonuna geldiklerinde önlerinde sadecekoca bir duvar vardı. Edin hemen atladı:

       "O kadar yol geldik ve sadece bir duvar mı?"

       "Size sola  gidelim demiştim. Darlena'ı dinlersek böyle olur işte ne bekliyorduk ki."

        "Kes sesini Owen!"dedi Ivy sertçe. Ve devam etti " Şimdi ne yapacağız?"diye sordu. "Bilmiyorum." dedi Nixie.

        Holly'de jeton dağa yeni düşmüş gibi "Daha kötüsü olmaz ya."dedikten sonra ağlamaya başladı.Ve ardından Axel o iki kelimeyi söyledi.

        "Emin misin?" Bumu söyledikten sonra herkes Axel'a baktı. Axel onlara arkası dönüktü ve başka bir tarafa bakıyordu. Ardından herkes Axel'ın baktığı yöne baktı ce o şeylerden düzinelerce  vardı. Ve Morgan bağırarak dedi ki,

       "O kitabı açtığımız güne lanet olsun!"

                                        1 YIL ÖNCE

       "Bugün kütüphaneye gidiyoruz de mi?"

       "Evet gidiyoruz. Diğerlerinde geliyor."

        "Nixie zaten seni  ordan çıktığın mı var ki niye bu kadar heyecanlısın?"

        "Bugün yeni kitaplar gelecek, onlara bakacağım."

        "Anladım. O zaman saat kaçta buluşuyoruz?"

        "Okuldan sonra Kütüphanede buluşuruz."

        "Tamam o zaman ben kaçar biyoloji sınavım var zaten."

        "Görüşürüz."
 
        Owen gittikten sonra Nixie okuldaki derslerine girip diğerlerinden önce kütüphaneye gidip yeni gelen kitaplara bakmak için kütüphaneye doğru yürümeye başladı. On beş dakika sonra kütüphaneye vardı. Ve kitaplara bakarken diğer kitaplardan çok farklı görünen bir kitap gördü ve eline aldı konusuna bakmak için arkasını çevirdiğinde hiç bir şey yazmıyordu. Ve kitabın cok değişik bir havası vardı. İçini açıp bakmadı ve arkadaşlarına göstermek için  çantasına koydu.

Bu Sefer Katil YakalanmıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin