KİTAPTAKİ SIR

4 1 0
                                    

Nixie o kitabı çantasına koyup yeni gelen diğer kitaplara bakarken kendini kadar kaptırmıştı ki zamanın nasıl geçtiğini anlamamıştı. Telefonuna baktığında arkadaşlarıyla buluşma vaktine geç kaldığı gördü. Hemen toparlanıp onların yanına gitti. Yanlarına gittiğinde arkadaşlarının kitaplarını çıkarıp çalışmaya başladıklarını gördü. O da onların yanına gidip kitaplarını çıkarmaya başlamıştı ki arkadaşlarına göstereceği kitabı gördü.

O kitabı çıkarıp masanın tam ortasına koydu. "Bu kitap ne Nixie?"diye sordu Holly. Ve birazdan başlayacak garip olayların ilk cümlesi bu soru olmuştu.

"Bilmem, bana diğer kitaplardan çok farklı geldiği için size göstermek istedim. Ve arkasında konusu hakkında hiçbir şey yazmıyor. Bana çok garip geldi." Kitabın arkasını çevirdikleri de gerçekten de hiçbir şey yazmıyordu.

"İçini okuyup baktın mı Nixie?"

"Hayır, o an ki önceliğim diğer gelen kitaplara bakmaktı Ivy. Hem birlikte bakarız diye düşündüm."

"Tamam, hadi bakalım o zaman."dedi Edwin. Diğerlerinde Edwin da onaylandıktan sonra tam kitabı açacaklardı ki birden kütüphanedeki tüm ışıklar sönmüştü. Hatta sadece kütüphanedekiler değil tüm okuldaki ışıklar sönmüştü.

"Ne oldu şimdi?"

"Elektrik devreleri de bir sorun oluşmuştur birazdan geri gelir."

"Owen telefonunun ışığı açta şu kitaba bi bakalım."Owen telefonunu çıkardıktan sonra şarjının bittiğini gördüler. Ve Owen dedi ki:

"Şarjım daha yeni %64'tü ne ara bitti ki."

"Telefonun bozuluyor sanırım dostum telefonunu değiştirme zamanın gelmiş." Ve bu sözünden sonra Axel telefonunu çıkarmıştı ki onun da şarjının bittiğini gördüler. Bundan sonra diğerleride telefonlarını çıkardıktan sonra aynı manzarayla karşılaştılar. Sadece onların grubun değil kütüphanediki diğer insanlarında şarjlarının neden bu kadar hızlı bittiği konusunda şikayet ettiklerini duyabiliyorlardı.

"Acaba kitabı açmasak mı arkadaşlar?"dedi Holly. Kimse Holly duymamıştım ya da duymazlıktan gelmişlerdi.

Nixie konuşmaya başladı: "Kitabı burda açmayalım. Benim evimde açalım. Hem bugün ailem evde olmayacak. Rahat rahat sohbet falan da ederiz. İsterseniz şimdi dağılalım zaten herkes eminim daha yeni yaşananlardan korktu. Herkes çıkmak için hazırlanıyor zaten."dedikten sonra hepsi bunu kabul etti ve çıktılar.

Onlar okuldan çıktıkları an okuldaki ışıkların hepsi tekrar yanmaya başlamıştı ama onlar bunu fark etmemişler.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bu Sefer Katil YakalanmıyorHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin