1. part

233 11 5
                                    


ben beste 10.sınıf öğrencisiyim.Hayatım çokta mükemmel değildi.Değildi dememin nedeni ise keremi tanımadan önce 8.sınıfta tanıdım keremi bir umut gibi doğdu içime aslında biraz kendini beğenmiştir.Ama seven kişiyi nasıl sevdiğse sever.Onu ilk gördüğümde çarpıldım kaldım.İlk görüşte aşk derler buna onu görür görmez hemen seçile dönüp...hops orda bir duralım ben seçili anlatmadım.Onu anlatmamam imkansızdı ama keremi düşününce uçmuş kafam afedersiniz.Seçil benim en iyi dostumdur ben onu bebeklikten beri tanırım biz doğmadan önce bile onun ailesi ile benim ailem tanışıyormuş.Yani seçil bir yana dünya bi yana bu kerem içinde geçerli tabii onun o saçını savurup atışı varya ölüyorum abiiii!!! Kerem kendini biraz beğenmiştir.Tabii ben onu her haliyele severim hem her erkek kendini hoş bulmazmı şimdi yalanmı yani?

kerem birazdaha değişik ama olsun herneyse çok uzatmaya keyfim yok nedeni ise normalde ben her akşam cama çıkar keremi izlerim.Evlerimiz karşılıklı ve camlarımız aynı yöne bakıyor.İlk buraya taşındığımızda normalde bu odayı kardeşim aylaya vericeklerdi ama keremin karşısınızda olduğunu duyunca ne yaptım ne ettim bu odayı ben aldım.Ama ne yazıkki bu akşam keremler misafirliğe gittiği için keremi göremedim birdakka ya kerem gitmediyse sonuçta öyle ortamlara gelmez benim canım...hemen bırakıp cama çıktım burdan birşey görünmüyoki ne yapsamda onu görebilsem derken annem seslendi ''beste kızım kek yaptım gelde atıştır kapandın odaya ''hay anne elini ayağını öpiyim.Ben ne bahenyle görcem derken ayağıma fırsat kondu.Fikrim şuydu kekleri keremleri götürme bahenesiyle gidecektim evdeyse görmüş olacaktım evde değilse misafirliğe gittiğini anlayacaktım.Çok zekiyim yarabbim.Babam küçükken boşuna bana akıl küpüm demiyormuş o zaman annemin ikinci sesiyle irkildim bir an ''kime diyorum ben besteeee!''apar topar kapıdan çıkıp hızla merdivenlerden indim.''geldim anne çatlamasana''bana sinsi sinsi bakıp''ne yaptın kız odada sen?

''birşey yapmadım oturuyordum telefonda biraz takıldım hem sağane kızım sağene''

''beste al kekleri ye bari düzgün birey yiyemedin''

''anne ben onu seçile götiriyim ver hadi o çok sever biz birlikte yeriz hem bunaldım odada.''

''iyi git arayınca gel''

''tamam öptüm bebek ''

diyip apar topar kapıdan çıktım elimde keklerle keremlerin kapısının önünde durunca tüm cesaretimi toplayıp saçımı düzeltip kapıyı çaldım biraz bekledikten sonra açtı benimki(kerem)mutluluktan uçarken kapıya yaslanıp sırrıtı ''ne var ufaklık yine?''bana ufaklık demesi sinir bozucuydu ve sinrilenip kek tapağını keremin karnına batırdım ''bana ufaklık demeyi kes kek getirdim sana odun evladı''bana şaşırararak bakarken kahkaha attı ''ne dememi istiyosun ?''

'belki adam akıllı ismimi söyleyebilirsin mesela dimi?'



UFAKLIK DERKEN?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin