{9}

352 33 9
                                    

JINIRET.HYUN
Günaydınn
Nasılsın

S_CHANG
İyi sen

JINIRET.HYUN
Bende çok iyiyim
Buluşmak ister misin?
Eğerki müsaitsen tabi
İstemezsen de sıkıntı değil zorlamam

S_CHANG
Olur buluşalım
Saat kaç gibi ve nerede

JINIRET.HYUN
Saat 2 de benim evimde olur mu?

S_CHANG
Tamam olur ama ben sizin evin yerini bilmiyorum ki

JINIRET.HYUN
*Konum*
Buraya gelirsin

S_CHANG
Tamamdır
Görüşürüz

JINIRET.HYUN
Bay bayy

~HYUNJIN'DEN~

Changbin ile çok güzel bir gün geçireceğiz bundan eminim, onun eğlenmesi için elimden geleni yapacağım çünkü o benim yaşama sebebim. Evet, onun bundan haberi yok ama her gece onun gülümserken gözlerinin parladığı fotoğraflara bakarken buluyorum kendimi o mutlu olunca bende oluyorum.

~CHANGBIN'DEN~

Aniden bu buluşma meselesi nereden çıktı bilmiyorum ama evde canım sıkılıyor en azından yanımda biri olursa belki biraz olsun eğlenirim.
Saat şu anda 12.00 giyeceklerimi ayarladım ve duşa girdim.

Çıktığımda saat 13.00 dı. Güzelce giyindim, yine yıllardır kullandığım parfümü sıkıp evden çıktım. Hyunjin'in yanına giderken bakkaldan iki tane meyve suyu ve biraz da çikolata tarzı şeyler aldım.

Eve vardığımda hemen kapıyı çaldım, karşımda Hyunjin vardı ama pijamaları ile duruyordu.

"Özür dilerim erken geleceğini düşünemedim, bilseydim daha düzgün birşeyler giderdim." Dedi Hyunjin, utandığından yanakları kıpkırmızı olmuştu.

Omzuna elini koyup "Sıkıntı değil, istersen evden pijamalarımı alıp geleyim beraber pijama partisi yaparız." Dedim

"Hayır uğraşma şimdi geri gidip gelmeye. Benim pijamalardan vereyim sana."

"Denk gelir mi dersin?"

"Belki biraz geniş veya uzun gelebilir ama bence çok sıkıntı yaratmaz."

"Tamam o zaman."

"Geç otur sen."

"Tamam~"

Video | Changjin/HyunbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin