~CHANGBIN'DEN~
Sabah uyandığımda Hyunjin arkamda bana sarılmış bir biçimde duruyordu. Onun rahatını bozmamak için tekrar uyumaya çalıştım, kollarında olmak beni huzurlu hissettiriyor zaten ayrıca bu durumdan rahatsız değilim.
~HYUNJIN'DEN~
Meleğim hala daha uyuyordu, ben ise ona daha sıkı sarıldım. Bir kere öpsem ne olurdu ki en azından yanağından.
Kafamı kaldırıp yavaş yavaş yüzüne yaklaştım ve yanağına tatlı bir öpücük kondurdum.
"Tatlı bebeğim, seni çok seviyorum resmen aşığım sana. Keşke benim olsan ama sen istemezsen bu mümkün değil. Ne kadar beklemem gerekirse gereksin seni bekleyeceğim. Umarım sende bana karşı bir şeyler hissetmeye başlarsın."
"Belki de hissediyorumdur."
Changbin bunca zamandır uyumuyor muydu? Tüm dediklerimi duymuştu belki de yanağından öptüğüm anda bile uyanıktı, ne kadar utansam da zaten eninde sonunda ortaya çıkacaktı bu yüzden boşuna itiraz etmenin bir anlamı yoktu.
Yavaşca bana doğru döndü Changbin. Sımsıkı sarıldı ve kafasını omzuma gömdü.
"Hep neden kollarında bu kadar huzurluyum merak etmiştim, belki ben de sana aşığımdır ha?"
"Rahatsız ettiysem özür dilerim, yani sana gece habersizce sarılmamdan falan rahatsız olduysan."
"Sıkıntı değil hoşuma gitti."
Yanaklarım kıpkırmızı olmuş, kalbim yerinden çıkacak gibi oluyordu.
"Yanakların kızarınca daha tatlı oluyorsun."
"Sağol."
"Benimle çıkmak ister misin?"
"Ama hayır bunu benim demem lazımdı, seme olan taraf benim."
"Peki Hyunum, sen et teklifi~"
"Beni yaşama bağlayan güzel insan benim olur musun?"
"EVETT."
Sımsıkı sarıldık birbirimize, artık bizi ölüm bile ayıramazdı bundan sonra.
__________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Video | Changjin/Hyunbin
FanfictionHerşey Changbin'in internette gördüğü videoları Jisung yerine yanlışlıkla Hyunjin'e atmasıyla başlar